Працювала в 8 компаніях 11 років 8 місяців
Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для населення - інше, Медіа / ЗМІ
Інспектор відділу кадрів
Школа, д/с, реабилитационный детский центр
Освіта
8 місяців
10.2023 - до теперішнього часу
ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.
Інспектор відділу кадрів, діловод
ПП (торгівля непродовольчими товарами)
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
10.2023 - до теперішнього часу
ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.
Секретар-діловод
приватна школа, д/с
Освіта
2 роки 2 місяці
08.2021 - 10.2023
приймання відвідувачів; інформування про послуги школи; приймання та розподіл телефонних дзвінків; співпраця з управлінням освіти; ведення документації школи (накази, розпорядження, ділове листування, алфавітна книга); робота з оргтехнікою; замовлення канцтоварів; приймання та збирання всіх необхідних документів для особових справ учнів, видавання довідок, оформлення документів учнів; ведення кадрової документації; робота з електронною поштою, соцмережами, сайтом, ЗМІ; збирання, опрацювання, зберігання документації; робота у тісному контакті з батьками та педагогами; виконання доручень директора.РедагуватиВидалити
Помічник керівника, офіс-менеджер
Агенція нерухомості
Нерухомість та Девелопмент
2 роки
08.2019 - 08.2021
організація роботи офісу та забезпечення його роботи (замовлення канцелярії, води); приймання та консультування відвідувачів, клієнтів; ведення діловодства; робота з кореспонденцією (ел. пошта, телефонні дзвінки, соцмережі, сайт); проведення рекламних заходів (розміщення оголошень, друк буклетів, листівок); вирішення організаційних питаньРедагуватиВидалити
Адміністратор дитячого клубу
дитячий сімейний клуб
Освіта
3 роки 2 місяці
04.2016 - 06.2019
приймання відвідувачів центру, взаємодія між педагогами, батьками та дітьми, приймання вхідних дзвінків, робота з документацією, приймання та контроль оплат, видача абонементів, ведення звітності, смс відправлення повідомлень клієнтам, ділове листування з клієнтами (вайбер, смс, e-mail) ведення груп у соціальних мережах, наповнення сайту, формування груп, корегування розкладу занять, гуртків, секцій, консультація працівників та клієнтів з питань організації навчально-виховного процесу, адміністративно-господарське забезпечення центру (канцтовари, вода, туалетний папір, паперові рушники, миюче і так далі), презентація і продаж послуг, що надаються, допомога в організації свят, ранків, ведення що розвиває занять і занять з творчості, підготовка дидактичного матеріалу для зайняття, використання різних методик навчання, індивідуальний підхід до кожної дитини, відхід за дітьми, контроль і ведення педагогічного процесу, підтримка комунікації з батьками.РедагуватиВидалити
Голова ОСББ
ОСББ
Послуги для населення - інше
1 рік 8 місяців
04.2016 - 12.2017
підбір кадрів та укомплектування штатного розписупрацівниками необхідної кваліфікації; організація роботи персоналу та дотримання ним правил з ТБ і ОПна робочих місцях; укладення та контроль виконання господарських договорів; оформлення протоколів, розбіжностей/погодження розбіжностей, актів виконаних робіт; діловодство, облік і збереження документів; взаємодія з органами державної влади, в органах місцевого самоврядування та в судах; проведення засідань правління, загальних зборів.
Адміністратор тренінгового центру
Тренінговый центр
Освіта
3 роки 1 місяць
03.2013 - 04.2016
приймання та розподіл телефонних дзвінків; приймання відвідувачів; робота з клієнтами; надання клієнту інформації про послуги центру та проведені семінари й заняття; ведення клієнтської бази компанії; приймання й оброблення вхідної/вихідної кореспонденції; ведення діловодства; робота з оргтехнікою; розв'язання організаційних питань; організація й курація семінарів (оренда зали, збирання необхідних матеріалів, оповіщення учасників про місце й час проведення заходу, реєстрація учасників, кава-брейк); організація поїздок (замовлення квитків).РедагуватиВидалити
Завідуюча канцелярією
редакція газети
Медіа / ЗМІ
4 місяці
11.2012 - 03.2013
планування, координація і введення робочого графіку керівника; організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення і коригування робочого дня керівника; забезпечення вхідних і витікаючих дзвінків; відстежування вступу документів, кореспонденції і друкованих видань, своєчасна їх передача; контроль і координація отримання і відправки кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи по електронній пошті), що входить і витікаючої; здійснення технічної допомоги керівникові (копіювання, друк, сканування, розподіл телефонних дзвінків (міні АТС) і ін.); пошук інформації, замовлення і бронювання квитків, готелів, підписка на кореспонденцію, розміщення інформації в друкованих виданнях, інтернеті і так далі); робота зі ЗМІ; прийом відвідувачів; допомога в організації заходів (готелі, конференц-зали, апаратура, екскурсії, фотографування, трансфер), організація роботи офісу (замовлення канцтоварів, господарських товарів, візиток, рекламних матеріалів).
Ключова інформація
Активна життєва позиція, системність, відповідальність, організованість, акуратність, вміння працювати в команді, високий рівень комунікативних навичок, націленість на результат, прагнення до саморозвитку та професійного зростання.
Навчалась в 1 закладі
Одеське педагогічне училище
виховання в дошкільних закладах
Одесса, Украина, 1991
Володіє мовами
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Комп'ютерні курси
впевнений користувач ПК
Курси секретарів-референтів
Наталія
Наталія
Помічник інспектора відділу кадрів
Одеса
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому