Это — визитка кандидата
Пользователь оставил свои контакты и желаемую должность. Вы можете связаться с этим кандидатом самостоятельно и уточнить все интересующие вас детали.
Работал в 1 компании 13 лет 3 месяца
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Директор з маркетингу
Віддалена робота
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
13 лет 2 месяца
02.2011 - по настоящее время
Привіт, мене звати Макс. Останні 10+ років я працюю в цифровому маркетингу. Люблю Data driven та Growth підхід, рахувати unit-економіку. Зараз я шукаю цікавий проект, де можу принести користь зі своїм досвідом, амбіціями та відчуттям прекрасного. Давайте знайомитися!
.
Досвід:
- Більше 5 років роботи на керівних позиціях у сфері digital-маркетингу.
- Близько 15 років практичного досвіду у сфері digital-маркетингу, на стороні рекламних агентств та компаній.
- Досвід в e-com 3+ роки.
- Керував крос-функціональними командами до 10 людей.
.
Компетенції:
- Ключові performance канали digital-маркетингу (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, SEO).
- Веб-аналітика. GA4, Facebook Pixel, Google Tag Manager.
- BI-аналітика. Looker Studio/Power BI. Збір усіх доступних даних з Google Analytics, CRM, рекламних кабінетів Google Ads та Facebook Ads, а також будь-яких інших метрик та звітів, які є.
- Аудит (SEO, UI/UX, Conversion Rate, рекламних кабінетів, каналів, воронки продаж, трафіку, конверсій, середнього чека, ROI, LTV, CAC).
- Аналіз поточних KPI та unit економіки. Постановка цілей.
- Управління командою та роботою з підрядниками (таргетологи, контекстологи, data аналітики, project менеджери, копірайтери, відеографи/відеомонтажери, SMM спеціалісти, веб-дизайнери, інші спеціалісти та підрядники). Контроль проектів та роботи відділу.
.
Ніші, з якими працював: страхові компанії, банки, нерухомість, ed-tech, благодійні фонди, авіакомпанії, аеропорти, інфобізнес, електронна комерція.
.
Географія, з якою працював: США, Німеччина, Британія, ОАЕ, Румунія, Україна, Молдова.
.
Рекламні бюджети, з якими працював: до $100 000 на місяць.
.
Вам варто найняти мене, якщо вам необхідно:
- Зібрати і заменеджерити команду, що складається з inhouse і outsource фахівців.
- Поставити цілі. Це можуть бути збільшення трафіку на сайт, поліпшення конверсії, зниження вартості залучення клієнта, збільшення середнього чека тощо. Призначити за цілями KPI. Під цілі та KPI запустити маркетингові активності.
- Впровадити Data driven і Growth-маркетинг бізнес-процеси.
Учился в 1 заведении
Інститут маркетингу Державного університету управління.
Факультет реклами та зв'язків з громадськістю.
Другие страны, 2005
Владеет языками
Английский
продвинутый
Курсы, тренинги, сертификаты
Стратегія. Kyiv Academy of Media Arts.
SMM стратегія. Bazilik.
Project Management. Genius Marketing.
Веб-аналітика. Netology.
Контекстна реклама Google AdWords. Google.
Макс
Макс
Директор з маркетингу
Киев
Активно ищет работу
проектная работа, неполная занятость, полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 дня назад