Работала в 3 компаниях 13 лет
Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство, Строительство
Менеджер інтернет магазину
“Lima”
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
08.2020 - 11.2023
• Взаємодія з клієнтами через особисті повідомлення в Instagram
• Відповідь на запитання та надання інформації щодо наявних моделей, цін та розмірів
• Відправка замовлень
• Відповідь на запитання та надання інформації щодо наявних моделей, цін та розмірів
• Відправка замовлень
Секретар
РІВНЕАЗОТ, ПрАТ
Промышленность и Производство
6 лет 4 месяца
05.2014 - 09.2020
- ведення діючої документації;
- прийом відвідувачів офісу;
- контроль та підтримка життєдіяльності офісу;
- прийом та переадресація дзвінків;
- планування та підготовка зустрічей та нарад керівника;
- прийом, відправлення, розподілення пошти, кореспонденції;
- організація відряджень (квитки, бронювання готелів).
Секретар-референт
Приватне підприємство «Ранг»
Строительство
3 года 4 месяца
10.2010 - 02.2014
- прийом, облік, реєстрація, контроль виконання документів;
- документаційне забезпечення кадрової діяльності підприємства (оформлення наказів по особовому складу, оформлення особових карток, особистих справ, оформлення трудових книжок, оформлення та ведення трудових контрактів (договорів), оформлення документів на відрядження, ведення табелю обліку робочого часу);
- пошук працівників: співпраця з кадровими агенствами та розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- планування і організація зустрічей, переговорів керівника, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів;
- організація діяльності офісу;
- проведення консультацій з оренди офісних приміщень та продажу нерухомості.
- документаційне забезпечення кадрової діяльності підприємства (оформлення наказів по особовому складу, оформлення особових карток, особистих справ, оформлення трудових книжок, оформлення та ведення трудових контрактів (договорів), оформлення документів на відрядження, ведення табелю обліку робочого часу);
- пошук працівників: співпраця з кадровими агенствами та розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- планування і організація зустрічей, переговорів керівника, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів;
- організація діяльності офісу;
- проведення консультацій з оренди офісних приміщень та продажу нерухомості.
Ключевая информация
MS Word, MS Excel.
• Документообіг
• Кадри
• Документообіг
• Кадри
Училась в 1 заведении
Рівненський державний гуманітарний університет
Документальних комунікацій та менеджменту
Рівне, 2010
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Комунікабельна, схильна до навчання, відповідальна, уважна, наявне посвідчення водія категорія В.
Maryana
Maryana
Офіс-менеджер
Ровно
полная занятость
Обновлено 2 дня назад