Працювала в 3 компаніях 13 років
Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Будівництво
Менеджер інтернет магазину
“Lima”
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 3 місяці
08.2020 - 11.2023
• Взаємодія з клієнтами через особисті повідомлення в Instagram
• Відповідь на запитання та надання інформації щодо наявних моделей, цін та розмірів
• Відправка замовлень
• Відповідь на запитання та надання інформації щодо наявних моделей, цін та розмірів
• Відправка замовлень
Секретар
РІВНЕАЗОТ, ПрАТ
Промисловість та Виробництво
6 років 4 місяці
05.2014 - 09.2020
- ведення діючої документації;
- прийом відвідувачів офісу;
- контроль та підтримка життєдіяльності офісу;
- прийом та переадресація дзвінків;
- планування та підготовка зустрічей та нарад керівника;
- прийом, відправлення, розподілення пошти, кореспонденції;
- організація відряджень (квитки, бронювання готелів).
Секретар-референт
Приватне підприємство «Ранг»
Будівництво
3 роки 4 місяці
10.2010 - 02.2014
- прийом, облік, реєстрація, контроль виконання документів;
- документаційне забезпечення кадрової діяльності підприємства (оформлення наказів по особовому складу, оформлення особових карток, особистих справ, оформлення трудових книжок, оформлення та ведення трудових контрактів (договорів), оформлення документів на відрядження, ведення табелю обліку робочого часу);
- пошук працівників: співпраця з кадровими агенствами та розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- планування і організація зустрічей, переговорів керівника, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів;
- організація діяльності офісу;
- проведення консультацій з оренди офісних приміщень та продажу нерухомості.
- документаційне забезпечення кадрової діяльності підприємства (оформлення наказів по особовому складу, оформлення особових карток, особистих справ, оформлення трудових книжок, оформлення та ведення трудових контрактів (договорів), оформлення документів на відрядження, ведення табелю обліку робочого часу);
- пошук працівників: співпраця з кадровими агенствами та розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- планування і організація зустрічей, переговорів керівника, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів;
- організація діяльності офісу;
- проведення консультацій з оренди офісних приміщень та продажу нерухомості.
Ключова інформація
MS Word, MS Excel.
• Документообіг
• Кадри
• Документообіг
• Кадри
Навчалась в 1 закладі
Рівненський державний гуманітарний університет
Документальних комунікацій та менеджменту
Рівне, 2010
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Комунікабельна, схильна до навчання, відповідальна, уважна, наявне посвідчення водія категорія В.
Maryana
Maryana
Офіс-менеджер
Рівне
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому