Работал в 2 компаниях 3 года 3 месяца
Консалтинг / Аудит
Incident Manager
Capgemini Polska Sp. z o.o
Консалтинг / Аудит
2 года 4 месяца
06.2022 - по настоящее время
Tracking incident progress to resolution and responsible for communicating progress to higher management and transverse relevant teams - Organizing Post-Incident Meeting to share / brainstorm on actions and suggestions to avoid similar incidents in the future or shorten resolution time - Maintaining the escalation tree - Managing Service Desk, Incident Management, Knowledge Management, Remote Desktop Support teams from process perspective. - Ensure Procedures and Documentation is up to date - Providing mandatory client training sessions for all new joiners as part of the official onboarding process.
Customer Service Advisor
Capgemini Polska Sp. z o.o
Консалтинг / Аудит
10 месяцев
08.2021 - 06.2022
Raising support tickets to aid the resolution of customer requests - Handling incoming phone calls and e-mails from customers regarding technical issues - Providing a high-quality standard of customer service - Cooperation with a team of IT specialists to deal with more complex problems
Ключевая информация
O365, Azure Active Directory, SNOW(Back-end view and Agent Workspace), Power BI, Power Shell scripts (basic level), Beyond Trust, HTML, VDI
Учился в 2 заведениях
Akademia WSB
Stosunki Miedzynarodowe
Dabrowa Gornicza, 2020
Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова
Системна інженерія
Житомир, 2015
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Испанский
базовый
Польский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Google IT Support-Technical Support Fundamentals
-Gain the skills needed to be successful in an entry-level IT role
-Learned how to provide comprehensive customer support from problem identification to troubleshooting and debugging
-Learned how to perform routine IT support tasks including assembling computers, setting up wireless networks, installing programs, and customer service.
-Learned to use systems including Linux, domain name systems, command line interface, and binary code.
Андрій
Андрій
Team Lead customer care
Катовице, Польша
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад