Працював в 2 компаніях   3 роки 3 місяці

Консалтинг / Аудит

Incident Manager

Capgemini Polska Sp. z o.o

Консалтинг / Аудит

2 роки 4 місяці

06.2022 - до теперішнього часу

Tracking incident progress to resolution and responsible for communicating progress to higher management and transverse relevant teams - Organizing Post-Incident Meeting to share / brainstorm on actions and suggestions to avoid similar incidents in the future or shorten resolution time - Maintaining the escalation tree - Managing Service Desk, Incident Management, Knowledge Management, Remote Desktop Support teams from process perspective. - Ensure Procedures and Documentation is up to date - Providing mandatory client training sessions for all new joiners as part of the official onboarding process.

Customer Service Advisor

Capgemini Polska Sp. z o.o

Консалтинг / Аудит

10 місяців

08.2021 - 06.2022

Raising support tickets to aid the resolution of customer requests - Handling incoming phone calls and e-mails from customers regarding technical issues - Providing a high-quality standard of customer service - Cooperation with a team of IT specialists to deal with more complex problems

Ключова інформація

O365, Azure Active Directory, SNOW(Back-end view and Agent Workspace), Power BI, Power Shell scripts (basic level), Beyond Trust, HTML, VDI

Навчався в 2 закладах

Akademia WSB

Stosunki Miedzynarodowe

Dabrowa Gornicza, 2020

Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова

Системна інженерія

Житомир, 2015

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Іспанська

базовий

Польська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Google IT Support-Technical Support Fundamentals

Katowice, 2023

-Gain the skills needed to be successful in an entry-level IT role

-Learned how to provide comprehensive customer support from problem identification to troubleshooting and debugging

-Learned how to perform routine IT support tasks including assembling computers, setting up wireless networks, installing programs, and customer service.

-Learned to use systems including Linux, domain name systems, command line interface, and binary code.

Андрій

Team Lead customer care

Катовіце, Польща

2 000 $

30 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому