Работала в 6 компаниях   17 лет 2 месяца

Промышленность и Производство, Издательства и Полиграфия, Строительство, Торговля розничная / Retail

Старший інспектор відділу кадрів

ТОВ "АРМО ТЕХ"

Промышленность и Производство

8 месяцев

02.2024 - по настоящее время

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі (штат 600 осіб). Робота в 1С-БАФ, Excel. Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників. Формування та ведення особових справ та П-2, Формування наказів з особового складу, табеля обліку робочого часу. . Складання штатного розпису. Ведення обліку документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи непрацездатності, довідки та ін.). Забезпечення працівників довідками з місця роботи та характеристиками за вимогою. Контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю.Визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності. Формування протоколів листків тимчасової непрацездатності.

За останній 2 місяці було прийнято 260 осіб.

Інспектор з кадрів

ТОВ "Сьогодні Мультімедіа"

Издательства и Полиграфия

6 лет 3 месяца

04.2016 - 07.2022

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штат 120 осіб) робота в 1С-ЗУП, Excel. Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників. Формування та ведення особових справ та П-2, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю працівників. Формування наказів з особового складу, табеля обліку робочого часу. Складання графіків відпусток . Складання штатного розпису Ведення обліку документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи непрацездатності, довідки та ін.), Забезпечення працівників довідками з місця роботи та характеристиками за вимогою. Контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю.

Начальник відділу кадрів

Будівельна компанія

Строительство

6 лет 6 месяцев

10.2009 - 04.2016

Робота зі штатом 900 осіб. Ведення кадрового діловодства повному обсязі. Зміна та затвердження нових бланків-заяв (а саме прийом, звільнення, переклад, відпустка). Удосконалення програми 1:С. Подання звітів до ЦЗ, до статистики (1-ПВ, 6-ПВ). Врахування інвалідів підприємства. Перевірка особових справ (як працюючих і звільнених), наказів, наявність трудових книжок. Впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку. Ведення журналів обліку трудових книжок, вхідної та вихідної кореспонденції, журнал обліку наказів. Оформлення лікарняних листів. Досвід проходження перевірок. Формування та облік табелів робочого часу. Складання наказів (відпустка, прийом, переведення, звільнення). Оформлення відряджень. Організація первинних та повторних медичних оглядів (робота з медсанчастиною, а саме організація та контроль проходження медичного огляду). Оформлення довідок з місця роботи про справжню та попередню діяльність.Підготовка документів для оформлення пенсії працівників підприємства. Внутрішня аналітична інформація про кадрові рухи компанії. З грудня 2012 року – голова первинної профспілкової організації. Робота із фондом соціального страхування (звіти, оформлення путівок, новорічні подарунки для дітей, проходження перевірок). Робота із філіями підприємства.З березня 2015 року - 2016 р. робота за сумісництвом начальник ВК ТОВ "Аеровент". Ведення кадрового діловодства у повному обсязі (штат 90 осіб).

Спеціаліст з обліку кадрів

ТОВ "Єврофасад"

Промышленность и Производство

7 месяцев

09.2008 - 04.2009

Штат 450 осіб. Ведення кадрового діловодства у повному обсязі. Оформлення листків непрацездатності (складання протоколів засідання комісії із соц.страхування). Складання графіка відпусток. Складання звітів та здавання до ЦЗ та органів статики

Інспектор з кадрів

ТОВ "Екрмаркет"

Торговля розничная / Retail

1 год 11 месяцев

10.2006 - 09.2008

Чисельність підприємства 5500 осіб.Робота зі штатом 550 осіб (також робота з регіонами).Робота 1:С Зарплата та кадриВедення кадрового діловодства у повному обсязі

Інспектор з кадрів

ВАТ "Квавзар"

Промышленность и Производство

1 год

10.2005 - 10.2006

Чисельність підприємства 1500 осіб.Ведення кадрового діловодства, формування та ведення особових справ, прийом, звільнення, переклад, відпустка, ведення лікарняних листів, заповнення трудових книжок, складання кадрової звітності, робота з центрами зайнятості (звіт про наявність вакансій (форма 3-ПН), звіт про прийнятих працівників (форма 5-ПН), оформлення іноземців, підбір персоналу

Училась в 1 заведении

Інститут муніципального менеджменту та бізнесу

Економіка підприємства

Київ, 2004

Тетяна

Менеджер з кадрового адміністрування, інспектор відділу кадрів

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад