Работала в 6 компаниях   16 лет 7 месяцев

IT, Банки

Менеджер з обслуговування та контролю якості обслуговування клієнтів середнього та малого бізнесу

ФАІРО

IT

3 года 7 месяцев

07.2020 - 02.2024

Обслуговування клієнтів у телефонному режимі, чаті та електронній пошті.· Проведення оцінки якості роботи агентів контакт-центру та надання зворотного зв'язку для поліпшення роботи.· Тестування прототипів додатку та підготовка інструкцій для команди щодо його коректного використання.· Комунікація з проєктною командою "Райф" для створення процесів комунікації між клієнтом та банком у дистанційному каналі та участь у створенні бізнес вимог для запуску банківського функціоналу додатку· Регулювання скарг клієнтів· Забезпечення першої лінії технічної підтримки продукту, створення задач та баг-репортів у Jira , моніторинг їх виконання. · Написання юзкейсів, вивчення потреб клієнтів та генерація ідей для покращення продукту· Проведення онлайн тестувань з клієнтами та тестування прототипів. · Підготовка та запис навчальних відео для YouTube каналу.

Старший дистанційний фінансовий консультант індивідуального бізнесу

UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ

Банки

7 месяцев

12.2019 - 07.2020

1. Дистанційний супровід персонального портфеля клієнтів найвищого рівня

2. Операційний супровід усіх банківських послуг

3. Комунікація, ведення переговорів з клієнтами через доступні канали зв'язку: телефонна лінія, чат, електронна пошта

4. Співробітництво та комунікація з необхідними підрозділами банку

Головний спеціаліст Управління документарного бізнесу

АТ "Європейський промисловий банк", Київ

Банки

6 месяцев

06.2019 - 12.2019

1. Співробітництво з юридичними та фізичними особами щодо підготовки та видачі гарантій та договорів гарантій для участі у тендерах

2. Контроль повноти пакета документів, підписання договорів гарантій.

3. Підготовка комерційних пропозицій, протоколів кредитних комітетів на розгляд питання про видачу гарантій участі, гарантії виконання договору.

4. Співробітництво та комунікація з юридичним департаментом, управлінням безпеки, департаментом ризиків.5. Комунікація з клієнтами, потенційними клієнтами в телефонному та письмовому режимі за допомогою електронної пошти.

Головний спеціаліст Управління документарного бізнесу

ПАТ Банк «Український капітал», Київ

Банки

8 месяцев

09.2018 - 05.2019

1. Співробітництво з юридичними та фізичними особами щодо підготовки та видачі гарантій та договорів гарантій для участі у тендерах

2. Контроль повноти пакета документів, підписання договорів гарантій, спілкування з клієнтами.

3. Підготовка комерційних пропозицій, протоколів кредитних комітетів для розгляду питання про надання гарантій участі, гарантії виконання договору, туристичних гарантій.

4. Співробітництво та комунікація з юридичним департаментом, управлінням безпеки, департаментом ризиків

5. Створення гарантій та договорів гарантій у ПЗ банку

Провідний спеціаліст відділу супроводу документарних операцій

Банк інвестицій та заощаджень

Банки

8 месяцев

05.2017 - 01.2018

1. Співробітництво з юридичними особами щодо підготовки та видачі договорів гарантій для участі у тендерах

2. Створення договорів, додаткових угод, актів виконаних робіт

3. Введення до бази даних нових контрагентів.

4. Ведення електронних анкет ФМ клієнтів Банку;

5. Контроль виявлення/вивчення публічних осіб (а також осіб, близьких до публічних та пов'язаних із публічними)

6. Перевірка комплектності та коректності документів клієнтів Банку-юридичних осіб.

7. Формування пакета документів клієнтів

8. Формування актів виконаних робіт

9. Робота з кур'єрськими службами.

Провідний спеціаліст досудового стягнення заборгованості

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

10 лет 3 месяца

10.2006 - 01.2017

1. Проведення роботи з фізичними, юридичними особами, спрямовану на погашення простроченої/несанкціонованої заборгованості на стадіях soft, ligal (судовий супровід)

2. Ведення баз даних клієнтів на рахунках, у яких існує прострочена заборгованість

3. Здійснення комунікації з клієнтами з метою повідомлення про виникнення/існування простроченої заборгованості, а також погашення заборгованості;

4. Консультація клієнта щодо поточних зобов'язань;

5. Своєчасний прийом вхідних дзвінків та надання актуальної інформації щодо кредитного договору/рахунку позичальника

6. Ведення щоденних, щотижневих, щомісячних звітів про виконану роботу

7. Аналіз та своєчасне виявлення потреби клієнта у програмах мінімізації простроченої заборгованості

8. Супровід продажу існуючих схем мінімізації заборгованості

9. Взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів банку у процесі проведення роботи із позичальниками на стадії судового супроводу

10. Актуалізація контактних даних клієнтів

11. Навчання нових співробітників, їх наставництво

12. Участь у пілотних проєктах, тестуванні нового програмного забезпечення

Ключевая информация

Маю 17 років банківського досвіду в різних українських банках та в департаментах· Працювала з клієнтами у яких прострочена заборгованість, вела необхідну документацію щодо судових регулювань процесів стягнення;· Маю досвід роботи з клієнтами СМБ, дистанційне обслуговування преміальних клієнтів, надання кредитів, оформлення депозитів, відкриття/закриття рахунків, проведення swift платежів;· Проводила навчання, писала інструкції, навчала та перевіряла роботу агентів контакт- центру.· Надавала першу лінію технічної підтримки клієнтам, тестувала мобільний додаток перед виходом на продуктив, описувала технічні задачі та на основі фідбеку клієнтів приймала участь в пошуку ідей для покращення продукту;· Видавала банківські гарантії, проходила з клієнтом шлях від створення заяви та подачі документів, до врегулювання з відділом ризик-менеджменту, відділом безпеки та юридичним підрозділом банку для підписання документів керівником правління банку;· Займалась кадровою роботою, вела облік трудовтх книжок, їх оформлення, формувала та вела особисті справи працівників, готувала накази та довідки з кадрових питань. · Є навички ведення та формування податкової звітності для ФОП 3 групи.

Училась в 1 заведении

Національна акдемія державної податкової служби України

юридичний

Ірпінь, 2006

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

IT Курси - напрямок QA Engineer

Київ, 2024

Дополнительная информация

Додаткова інформація

У 2020 р. було започатковано стартап проєкт Fairo - фінтех-компанія, яка розробляє додаток для підприємців. Я займала посаду менеджера з якості та продуктивності. Надавала послуги першої лінії технічної підтримки користувачів додатку. Брала участь у тестуванні нових функцій. Я використовувала версії програми Stage, DEV і Prod. Підтримка користувачів здійснюється шляхом спілкування через програми Zendesk, Infobip.Розбираю причину звернення користувача, шукаю варіанти вирішення проблеми, при необхідності повідомляю про помилки. Я використовував Trello та Jira для звітів про помилки.Під час розробки нових функцій я проводив тестування самостійно, за сценаріями, а також організовував тестування з першими користувачами для виявлення проблем.У своїй роботі я взаємодію з DevOps, IT, QA, CRM, Product Owner, Marketing та іншими.Я не володію англійською досконало, але це не заважає мені спілкуватися з колегами з Румунії, Австрії та Чехії з робочих питань за допомогою Google Translate через Slack чи інші месенджери.

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст бек офісу

Киев

40 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 месяц назад