Працювала в 6 компаніях 16 років 7 місяців
IT, Банки
Менеджер з обслуговування та контролю якості обслуговування клієнтів середнього та малого бізнесу
ФАІРО
IT
3 роки 7 місяців
07.2020 - 02.2024
Обслуговування клієнтів у телефонному режимі, чаті та електронній пошті.· Проведення оцінки якості роботи агентів контакт-центру та надання зворотного зв'язку для поліпшення роботи.· Тестування прототипів додатку та підготовка інструкцій для команди щодо його коректного використання.· Комунікація з проєктною командою "Райф" для створення процесів комунікації між клієнтом та банком у дистанційному каналі та участь у створенні бізнес вимог для запуску банківського функціоналу додатку· Регулювання скарг клієнтів· Забезпечення першої лінії технічної підтримки продукту, створення задач та баг-репортів у Jira , моніторинг їх виконання. · Написання юзкейсів, вивчення потреб клієнтів та генерація ідей для покращення продукту· Проведення онлайн тестувань з клієнтами та тестування прототипів. · Підготовка та запис навчальних відео для YouTube каналу.
Старший дистанційний фінансовий консультант індивідуального бізнесу
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ
Банки
7 місяців
12.2019 - 07.2020
1. Дистанційний супровід персонального портфеля клієнтів найвищого рівня
2. Операційний супровід усіх банківських послуг
3. Комунікація, ведення переговорів з клієнтами через доступні канали зв'язку: телефонна лінія, чат, електронна пошта
4. Співробітництво та комунікація з необхідними підрозділами банку
Головний спеціаліст Управління документарного бізнесу
АТ "Європейський промисловий банк", Київ
Банки
6 місяців
06.2019 - 12.2019
1. Співробітництво з юридичними та фізичними особами щодо підготовки та видачі гарантій та договорів гарантій для участі у тендерах
2. Контроль повноти пакета документів, підписання договорів гарантій.
3. Підготовка комерційних пропозицій, протоколів кредитних комітетів на розгляд питання про видачу гарантій участі, гарантії виконання договору.
4. Співробітництво та комунікація з юридичним департаментом, управлінням безпеки, департаментом ризиків.5. Комунікація з клієнтами, потенційними клієнтами в телефонному та письмовому режимі за допомогою електронної пошти.
Головний спеціаліст Управління документарного бізнесу
ПАТ Банк «Український капітал», Київ
Банки
8 місяців
09.2018 - 05.2019
1. Співробітництво з юридичними та фізичними особами щодо підготовки та видачі гарантій та договорів гарантій для участі у тендерах
2. Контроль повноти пакета документів, підписання договорів гарантій, спілкування з клієнтами.
3. Підготовка комерційних пропозицій, протоколів кредитних комітетів для розгляду питання про надання гарантій участі, гарантії виконання договору, туристичних гарантій.
4. Співробітництво та комунікація з юридичним департаментом, управлінням безпеки, департаментом ризиків
5. Створення гарантій та договорів гарантій у ПЗ банку
Провідний спеціаліст відділу супроводу документарних операцій
Банк інвестицій та заощаджень
Банки
8 місяців
05.2017 - 01.2018
1. Співробітництво з юридичними особами щодо підготовки та видачі договорів гарантій для участі у тендерах
2. Створення договорів, додаткових угод, актів виконаних робіт
3. Введення до бази даних нових контрагентів.
4. Ведення електронних анкет ФМ клієнтів Банку;
5. Контроль виявлення/вивчення публічних осіб (а також осіб, близьких до публічних та пов'язаних із публічними)
6. Перевірка комплектності та коректності документів клієнтів Банку-юридичних осіб.
7. Формування пакета документів клієнтів
8. Формування актів виконаних робіт
9. Робота з кур'єрськими службами.
Провідний спеціаліст досудового стягнення заборгованості
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
10 років 3 місяці
10.2006 - 01.2017
1. Проведення роботи з фізичними, юридичними особами, спрямовану на погашення простроченої/несанкціонованої заборгованості на стадіях soft, ligal (судовий супровід)
2. Ведення баз даних клієнтів на рахунках, у яких існує прострочена заборгованість
3. Здійснення комунікації з клієнтами з метою повідомлення про виникнення/існування простроченої заборгованості, а також погашення заборгованості;
4. Консультація клієнта щодо поточних зобов'язань;
5. Своєчасний прийом вхідних дзвінків та надання актуальної інформації щодо кредитного договору/рахунку позичальника
6. Ведення щоденних, щотижневих, щомісячних звітів про виконану роботу
7. Аналіз та своєчасне виявлення потреби клієнта у програмах мінімізації простроченої заборгованості
8. Супровід продажу існуючих схем мінімізації заборгованості
9. Взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів банку у процесі проведення роботи із позичальниками на стадії судового супроводу
10. Актуалізація контактних даних клієнтів
11. Навчання нових співробітників, їх наставництво
12. Участь у пілотних проєктах, тестуванні нового програмного забезпечення
Ключова інформація
Маю 17 років банківського досвіду в різних українських банках та в департаментах· Працювала з клієнтами у яких прострочена заборгованість, вела необхідну документацію щодо судових регулювань процесів стягнення;· Маю досвід роботи з клієнтами СМБ, дистанційне обслуговування преміальних клієнтів, надання кредитів, оформлення депозитів, відкриття/закриття рахунків, проведення swift платежів;· Проводила навчання, писала інструкції, навчала та перевіряла роботу агентів контакт- центру.· Надавала першу лінію технічної підтримки клієнтам, тестувала мобільний додаток перед виходом на продуктив, описувала технічні задачі та на основі фідбеку клієнтів приймала участь в пошуку ідей для покращення продукту;· Видавала банківські гарантії, проходила з клієнтом шлях від створення заяви та подачі документів, до врегулювання з відділом ризик-менеджменту, відділом безпеки та юридичним підрозділом банку для підписання документів керівником правління банку;· Займалась кадровою роботою, вела облік трудовтх книжок, їх оформлення, формувала та вела особисті справи працівників, готувала накази та довідки з кадрових питань. · Є навички ведення та формування податкової звітності для ФОП 3 групи.
Навчалась в 1 закладі
Національна акдемія державної податкової служби України
юридичний
Ірпінь, 2006
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Курси, тренінги, сертифікати
IT Курси - напрямок QA Engineer
Додаткова інформація
Додаткова інформація
У 2020 р. було започатковано стартап проєкт Fairo - фінтех-компанія, яка розробляє додаток для підприємців. Я займала посаду менеджера з якості та продуктивності. Надавала послуги першої лінії технічної підтримки користувачів додатку. Брала участь у тестуванні нових функцій. Я використовувала версії програми Stage, DEV і Prod. Підтримка користувачів здійснюється шляхом спілкування через програми Zendesk, Infobip.Розбираю причину звернення користувача, шукаю варіанти вирішення проблеми, при необхідності повідомляю про помилки. Я використовував Trello та Jira для звітів про помилки.Під час розробки нових функцій я проводив тестування самостійно, за сценаріями, а також організовував тестування з першими користувачами для виявлення проблем.У своїй роботі я взаємодію з DevOps, IT, QA, CRM, Product Owner, Marketing та іншими.Я не володію англійською досконало, але це не заважає мені спілкуватися з колегами з Румунії, Австрії та Чехії з робочих питань за допомогою Google Translate через Slack чи інші месенджери.
Тетяна
Тетяна
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст бек офісу
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 5 місяців тому