Работала в 3 компаниях   6 лет 6 месяцев

Охрана и Безопасность, Образование, Другое

Адміністратор бази даних

ТОВ "ХАРКІВСЬКА ВАРТА"

Охрана и Безопасность

4 года

11.2020 - по настоящее время

Фактичне виконування обов’язків заступника директора, голови договірного відділу.

  • Робота з клієнтами - комунікація з Замовниками, складання, облік, ведення договорів, корегування умов відповідно до запитів клієнта, підписання актів, дзвінки клієнтам.
  • Складання комерційних пропозицій та кошторисів.
  • Облік та контроль отримання актів та накладних для бухгалтерії.
  • Повна відповідальність за міжнародний договір (напрямок - супровід та охорона вантажів) та його кураторство. Оформлення документів, супровід відряджень, контроль за виконанням договору та підготовка звітності.
  • Оформлення наказів підприємства, довіреностей, маршрутних листів та журналів.
  • Допомога тендерному відділу – підготовка документації, корегування текстів, підготовка відповідей для антимонопольного комітету, допомога в судових справах, відслідковування законодавчих змін, замовлення довідок, формування кваліфікованих електронних підписів/токенів, робота в системі Електронний суд та Судова влада України.
  • Звітність контролюючим органам – підготовка звітності для державних органів, відповідно до вимог законодавства.
  • Підготовка відповідей на запити державних органів.
  • Поштові відправлення – Журнали реєстрації вхідних/вихідних документів, формування накладних, підготовка листів відповідно до вимог законодавства, відправки та отримання (Нова Пошта, Укрпошта, Мeest).
  • Переклад текстів з російської та його адаптація.
  • Виконання доручень вищого керівництва.

Начальниця навчального центру з підготовки кваліфікованих робітників.

  • Центр був мною створений з нуля. Самостійно отримала ліцензію на провадження освітньої діяльності та пройшла атестацію держаних органів.
  • Відповідальна за увесь процес навчання.
  • Ведення загальної документації освітнього процесу - накази, журнали, облікові картки, відомості, інше.
  • Підготовка навчального процесу - комунікація з викладачами, складання розкладів, організація місця проведення, комплектування навчальних груп.
  • Робота з державними електронними базами для замовлення документів - створення, облік, виготовлення та видача документів про освіту, збір та обробка персональних даних студентів, ведення бази підприємства.
  • Робота з документами про освіту - замовлення, виготовлення, формування, видача.
  • Викладання – Викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», оформлення викладацької документації.
  • Проходження перевірок контролюючих органів за сферою діяльності.

Методист

Підприємство "Центр СПБ"

Образование

1 год 5 месяцев

06.2019 - 11.2020

Перша робота у сфері освіти. Повне вивчення напрямку діяльності.

  • Ведення загальної документації освітнього процесу - накази, журнали, облікові картки, відомості, інше.
  • Підготовка навчального процесу - комунікація з викладачами, складання розкладів, організація місця проведення, комплектування навчальних груп.
  • Робота з державними електронними базами для замовлення документів - створення, облік, виготовлення та видача документів про освіту, збір та обробка персональних даних студентів, ведення бази підприємства.
  • Робота з клієнтами - комунікація з Замовниками, укладання договорів, підписання актів, дзвінки клієнтам.
  • Робота з документами про освіту - замовлення, виготовлення, формування, видача.
  • Поштові відправлення – формування накладних, підготовка листів відповідно до вимог законодавства, відправки та отримання (Нова Пошта, Укрпошта, Мeest).
  • Звітність – підготовка звітності для державних органів, відповідно до вимог освітнього законодавства.
  • Контроль за змінами законодавства – відслідковування змін у законодавстві відповідно до сфери діяльності та доведення їх до керівництва.
  • Викладання – Викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», оформлення викладацької документації.Проходження перевірок контролюючих органів за сферою діяльності.

*Фактично працювала з травня 2019 по січень 2021

Автор текстів

Фрілансер

Другое

11 месяцев

02.2016 - 01.2017

Писала оглядові та художні статті для сайтів туризму. На жаль багато сайтів наразі вже не функціонують, залишаю посилання на один з працюючих наразі - https://pokatushki.kh.ua/places/tsikavi-mistsya?page=3

Також писала статті для профільних газет (сфера приватної охорони).

Ключевая информация

Програмне забезпечення:

ОС Windows, MS Office, Google Docs, Держ. реєстри, Офісні програми, Сервіс Вчасно, Trello інше.

Навички і досвід:

Швидкий набір тексту, Уміння працювати в режимі багатозадачності, Здатність до навчання, Комунікабельність, Цифрова грамотність;

Контроль документообігу, Ведення документації, Ведення договірної роботи, Укладання договорів, Вичитка договорів, Робота з клієнтами, Ведення переговорів, Підготовка тендерної документації;

Організація роботи персоналу, Адміністративна робота, Організація службових відряджень, Забезпечення життєдіяльності офісу, Ділове листування, Подання звітності у контролюючі органи, Поштовий клієнт;

Організація навчального процесу, Проходження ліцензування та атестації, Продаж освітніх послуг, Викладання, Пошук інформації;

Написання статей, Переклад текстів, Редагування текстів, Коректура текстів, Вичитка текстів;

Керування транспортними засобами.

Училась в 3 заведениях

Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони

Охоронник, Охоронець

Вінниця, 2023

ХНУ імені В.Н. Каразіна

Філологічний, Українська мова та література

Харків, 2021

Харківська загальноосвітня школа №28

Харків, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Академія інтернет-маркетингу WebPromo Experts, "Маркетинг, PR, онлайн-просування"

Київ, 2017

П'ятимісячне навчання за програмою "Навчання маркетингу, PR, онлайн-просування". Опановані блоки "Стратегічний PR та комунікції", "Просування проектів в соціальних мережах", "Стратегія интернет-маркетингу", "Контент-маркетинг". Ще одни блок опрацьовано, але без видачі сертифікату. 

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Свій розділ

Добре адаптуюся до нового колективу, швидко опановую нові програми та сфери роботи. Не боюся спілкуватися з людьми як особисто, так і телефоном або смс.

Дуже уважна до дрібниць, завжди додатково перевіряю свою роботу, звикла контролювати процеси, що належать до мого підпорядкування.

Шукаю активний колектив, який не стоїть на місці, готовий опановувати нові напрямки роботи, де керівництво чітко ставить цілі та задачі. Цікавить робота з можливістю кар’єрного зростання. Напрямок діяльності не має значення (не розглядаю варіант роботи в кол-центрі та на холодних дзвінках).

Бажане місце розташування офісу - біля метро (+/- 10 хвилин пішки).Не палю, активний водій авто (досвід 7 років).

Тільки офіційне працевлаштування!

Обов'язкова наявність кави на роботі :)

Зв'язок

Прохання телефонувати з 10:00 до 12:00 та з 16:00 до 19:00 з понеділка по п'ятницю. У суботу після 11:00.

Дякую)

Марина

Операційний менеджер

Харьков

23 000 грн.

25 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад