Работала в 1 компании 6 лет 4 месяца
Транспорт и Логистика
Customer service representative
HERTZ
Транспорт и Логистика
6 лет 3 месяца
07.2018 - по настоящее время
• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
Ключевая информация
Надання підтримки та відповідей на запити клієнтів через різні канали зв'язку.
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Училась в 1 заведении
Київський університет імені Бориса Грінченка
Філологія
Київ, 2021
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Юлія Віталіївна
Юлія Віталіївна
Customer service manager
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 час назад