Працювала в 1 компанії   3 роки 8 місяців

Транспорт та Логістика

Customer service representative

HERTZ

Транспорт та Логістика

3 роки 7 місяців

07.2018 - 02.2022

Під час роботи в обслуговуванні клієнтів я забезпечувала високий рівень обслуговування шляхом вирішення запитань та проблем клієнтів через телефон, електронну пошту та чат. Займалася обробкою замовлень, управлінням рекламаціями та наданням інформації про продукцію. Досягла успішних результатів у покращенні задоволення клієнтів та збільшенні обсягів продажів завдяки своєчасному та професійному підходу до кожного клієнта.
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій

Ключова інформація

Надання підтримки та відповідей на запити клієнтів через різні канали зв'язку.
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;

Навчалась в 1 закладі

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія

Київ, 2021

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Юлія Віталіївна

Customer service manager

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

1 000 $

27 років

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому