Працювала в 1 компанії 6 років 4 місяці
Транспорт та Логістика
Customer service representative
HERTZ
Транспорт та Логістика
6 років 3 місяці
07.2018 - до теперішнього часу
• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
Ключова інформація
Надання підтримки та відповідей на запити клієнтів через різні канали зв'язку.
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Навчалась в 1 закладі
Київський університет імені Бориса Грінченка
Філологія
Київ, 2021
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Юлія Віталіївна
Юлія Віталіївна
Customer service manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому