Працювала в 1 компанії 3 роки 8 місяців
Транспорт та Логістика
Customer service representative
HERTZ
Транспорт та Логістика
3 роки 7 місяців
07.2018 - 02.2022
Під час роботи в обслуговуванні клієнтів я забезпечувала високий рівень обслуговування шляхом вирішення запитань та проблем клієнтів через телефон, електронну пошту та чат. Займалася обробкою замовлень, управлінням рекламаціями та наданням інформації про продукцію. Досягла успішних результатів у покращенні задоволення клієнтів та збільшенні обсягів продажів завдяки своєчасному та професійному підходу до кожного клієнта.
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
Ключова інформація
Надання підтримки та відповідей на запити клієнтів через різні канали зв'язку.
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;
Навчалась в 1 закладі
Київський університет імені Бориса Грінченка
Філологія
Київ, 2021
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Юлія Віталіївна
Юлія Віталіївна
Customer service manager
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам
Київ
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому