Працювала в 1 компанії   6 років 4 місяці

Транспорт та Логістика

Customer service representative

HERTZ

Транспорт та Логістика

6 років 3 місяці

07.2018 - до теперішнього часу


• Надання інформації про продукти та процеси компанії
• Вирішення стандартних питань та проблем клієнтів
• Обробка вхідних запитів та скарг клієнтів
• Надання високоякісної та професійної підтримки та консультацій клієнтам через телефон або чат
• Документування та ведення записів про взаємодію з клієнтами
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій

Ключова інформація

Надання підтримки та відповідей на запити клієнтів через різні канали зв'язку.
Вирішення проблем і конфліктів, що виникають у клієнтів, шляхом надання інформації та пошуку вирішень.
Консультування клієнтів щодо використання продуктів або послуг компанії.
Допомога в вирішенні робочих питань – комунікація з командою та партнерами;
Контроль виконання поставлених задач команді при необхідності;
Пошук та підготовка необхідної інформації та звітів;

Навчалась в 1 закладі

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія

Київ, 2021

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Юлія Віталіївна

Customer service manager

Київ

1 000 $

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому