Работала в 2 компаниях   8 лет 8 месяцев

Банки, Государственный сектор

головний фахівець

АТ ОЩАДБАНК

Банки

1 год 8 месяцев

04.2024 - по настоящее время

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.


Начальник відділу документального забезпечення

ДП "УкрНДНЦ"

Государственный сектор

6 лет 11 месяцев

04.2017 - 02.2024

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; реєстрація та зберігання вхідної/вихідної кореспонденції ДСК;

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.

Ключевая информация

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу;

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.

Училась в 1 заведении

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Економічний факультет Магістр з фінансів та кредиту

Умань, 2012

Владеет языками

Английский

средний

ELEMENTARY 1

Курсы, тренинги, сертификаты

"Створення системи управління персоналом"

Київ, 2018

"Нові норми у правилах в організації діловодства та архівного зберігання"

Київ, 2018

"Антикорупційна програма підприємства: склад, підготовка впровадження"

Київ, 2018

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point),

навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і

E-mail (Outlook Express)

Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Водійське посвідчення

Є посвідчення

Захоплення та інтереси

Захоплююсь рукоділлям

Світлана

Діловод

Киев

35 000 грн

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 5 дней назад