Работала в 2 компаниях 8 лет 8 месяцев
Банки, Государственный сектор
головний фахівець
АТ ОЩАДБАНК
Банки
1 год 8 месяцев
04.2024 - по настоящее время
робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;
контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;
контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень, доручень;
реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;
формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.
Начальник відділу документального забезпечення
ДП "УкрНДНЦ"
Государственный сектор
6 лет 11 месяцев
04.2017 - 02.2024
Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; реєстрація та зберігання вхідної/вихідної кореспонденції ДСК;
робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;
контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;
контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;
зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;
контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);
оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;
підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;
формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.
Ключевая информация
Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу;
робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;
контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;
контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;
зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;
контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);
оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;
підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;
формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.
Училась в 1 заведении
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Економічний факультет Магістр з фінансів та кредиту
Умань, 2012
Владеет языками
Английский
средний
ELEMENTARY 1
Курсы, тренинги, сертификаты
"Створення системи управління персоналом"
"Нові норми у правилах в організації діловодства та архівного зберігання"
"Антикорупційна програма підприємства: склад, підготовка впровадження"
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point),
навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і
E-mail (Outlook Express)
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Водійське посвідчення
Є посвідчення
Захоплення та інтереси
Захоплююсь рукоділлям
Світлана
Світлана
Діловод

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 дней назад