Работала в 6 компаниях   28 лет 8 месяцев

Другое, Образование, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Государственный сектор, АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство

Менеджер по роботі з клієнтами

ФОП Зелененко

Другое

22 года 6 месяцев

06.2002 - по настоящее время

Бухгалтер. Менеджер. Логіст. Маркетолог. Просування сайтів. Створення сайтів. Рекламні послуги.

Вантажні перевезення. Просування реклами та знаходження клієнтів у будівельній сфері. Бух звітність, складання договорів, кадрові питання. На даний час підприємницьку діяльність не веду, але ФОП досі існує.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Помічник вихователя

ДНЗ Веселка (Радуга)

Образование

11 месяцев

08.2015 - 07.2016

Виховання та навчання дітей.
  • Допомога вихователю у проведенні занять та ігор
  • Контроль за поведінкою дітей під час занять
  • Допомога у організації харчування та відпочинку дітей
  • Підтримка чистоти та порядку в групі
  • Участь у проведенні святкових заходів та вистав
  • Спілкування з батьками та надання їм інформації про розвиток дитини
  • Забезпечення безпеки дітей під час прогулянок
  • Секретарь

    ВАТ Обухівький райагротехсервіс

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    3 месяца

    04.2002 - 07.2002

    Ведення бухгалтерськіх, ділових, кадрових документів.

  • Організація робочого простору та документообігу
  • Прийом та передача телефонних дзвінків
  • Планування та організація зустрічей та засідань
  • Підготовка документів для підпису керівництва
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Ведення електронних та паперових архівів
  • Виконання додаткових завдань від керівництва
  • Підтримка порядку та комфорту в офісному середовищі
  • Пошук роботи

    Обухівський районний центр зайнятості

    Государственный сектор

    6 месяцев

    10.2001 - 04.2002

    Пошук роботи.

    Секретарь-референт

    ТОВ ВФ Укрпостачбудмонтаж

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    5 месяцев

    01.2001 - 06.2001

    Ведення бухгалтерськіх, ділових, кадрових документів

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Помічник відділу кадрів

    Проектно-виробничий кооператив "Кросс"

    Строительство

    4 года 10 месяцев

    02.1996 - 12.2000

    Ведення ділових документів. Бухгалтерських документів. Кадрових документів.Прийняття та спілкування з клієнтами.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Ключевая информация

    5 років займалась вантажними перевезеннями своєї фури.10-річни досвіт у будівельній сфері (будівництво будинків з оциліндрованого бруса, будівництво камінів).Досвід у просуванні сайту, рекламні послуги, пошук клієнтів. Навики у вихованні дітей.

    Училась в 1 заведении

    Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

    менеджмент

    Киев, 2018

    Владеет языками

    Английский

    ниже среднего

    Русский

    свободно

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    SEO-оптимізація сайтів для пошукових систем

    Київ, 2016

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

    головний бухгалтер

    Київ, 2009

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

    бухгалтер

    Київ, 2009

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

    Кошторисна справа з використанням програмного комплексу АВК-3 (3.2.7)

    Київ, 2008

    ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

    Ландшафтний дизайнер та основи фітодизайну

    Київ, 2005

    КП "Інститут дизайну України", отримала свідоцтво

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    Word, Excel (початково), ОС Windows (володію на середньому рівні), HTML (начальний рівень), Photoshop CS 6 (середній рівень), 1С бухгалтерія та M.E.Doc на первинну документацію, PowerPoint Outlook.
    Навички на WordPress, Google site, Google analytics, Prom.ua, Zakypka.com
    Навички в роботі копірайт, рерайт, контент-менеджер.

    Водійське посвідчення

    кат. В, машину давно не водила з 2012 року

    Особисті якості

    Цілеспрямована, легко навчяюсь.

    Практика

    Проходила практику на ПАТ ККПК під час навчання в Університеті ринкових відносин в період з 14.03.2018р. по 06.04.2018 р.

    Наталья

    Менеджер по роботі з клієнтами

    Обухов

    17 000 грн.

    42 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

    Обновлено 5 дней назад