Работала в 4 компаниях   15 лет 4 месяца

Государственный сектор, Образование

Адміністратор центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету баришівської селищної ради

Баришівська селищна рада

Государственный сектор

2 года 9 месяцев

02.2020 - 11.2022

Організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень послуг, надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом від суб'єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів ( їх копій ) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг, здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень, розгляд справ про адміністративні порушення та накладання стягнень, підготовка пропозицій щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг, формування та ведення реєстру адміністративних послуг в порядку, установленому уповноваженим органом, ведення державних реєстрів та надання відомостей з них, формування та зберігання реєстраційних справ, ведення документообігу, підготовка проектів рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань надання адміністративних послуг, інформування про роботу цнап на апаратних нарадах при селищному голові за відсутності керівника цнап, висвітлення інформації про роботу цнап на офіційному веб, сайті селищної ради та в друкованих засобах інформації

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та залучення інвестицій

Баришівська селищна рада

Государственный сектор

9 месяцев

04.2019 - 01.2020

- аналіз стану і тенденції економічного і соціального розвитку громади;- участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та підготовка пропозицій з цих питань;

- підготовка проектів програм та стратегій соціально-економічного розвитку громади, аналітичних матеріалів, планових показників;- розробка заходів, спрямованих на залучення інвестицій, в тому числі — іноземних, кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади;

- забезпечення впровадження державної, регіональної, місцевої політики у сфері інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства;

- формування бази проектів, які потребують залучення інвестицій, підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади;

- пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі закордонних, щодо інвестиційних містобудівних проектів, інших проектів, що потребують залучення інвестицій;

- інформування суб’єктів господарювання громади про проведення вітчизняних та міжнародних заходів, що стосуються інвестиційної діяльності, надає їм практичну допомогу для участі в цих заходах.

Бухгалтер, комірник

Дошкільний навчальний заклад ( ясла, садок ) "Золотий ключик"

Образование

2 года 6 месяцев

02.2014 - 08.2016

Ведення табелю робочого часу працівників дошкільного навчального закладу ( 30 осіб ), нарахування батьківської плати за харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, отримання продуктів харчування згідно накладної, здійснення зважування, бракеражу сирої продукції, ведення обліку термінів реалізації продуктів, видача продуктів харчування працівникам харчоблоку за вагою, вказаного у меню, розкладці, участь у складанні меню, розкладці, забезпечення необхідного набору продуктів на 10 днів, контроль за дотриманням норм витрат на одну дитину, ведення необхідної документації з обліку продуктів

Головний спеціаліст відділу організаційно, інформаційної роботи та по роботі зі зверненнями громадян

Головне управління пенсійного фонду україни у київській області

Государственный сектор

8 лет 9 месяцев

04.2005 - 01.2014

Організація проведення інформаційно, роз'яснювальної роботи серед населення з питань пенсійного забезпечення та діяльності головного управління фонду, висвітлення діяльності головного управління у засобах масової інформації, координація цієї роботи в структурних підрозділах головного управління, проведення інформаційних заходів, спрямованих на цільові категорії громадян з урахуванням інформаційних можливостей медіа, карти області, підготовка та проведення прес, конференцій та брифінгів керівництва головного управління, організація виступів керівників і спеціалістів головного управління у засобах масової інформації, підготовка актуальних аналітичних та інформаційних матеріалів з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат, , діяльності головного управління фонду в області для публікації у місцевих засобах масової інформації, аналіз публікації, теле, і радіопередач з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат, підготовка відповідних оглядів для керівництва головного управління, участь у підготовці та проведенні засідань колегії головного управління, селекторних та інших нарад, які проводяться керівництвом головного управління, спільних заходів з громадськими організаціями соціальними партнерами пенсійного фонду та організація висвітлення цих заходів у засобах масової інформації. Забезпечення зв язку головного управління з центральними та місцевими засобами масової інформації, прес, службами місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, установ та організацій області, разом з відповідальними працівниками структурних підрозділів головного управління підготовка матеріалів щодо інформаційного наповнення та оновлення розділів інформаційної сторінки головного управління на веб, порталі електронних послуг пенсійного фонду україни, забезпечення ведення роботи з документами відповідно до вимог інструкції з діловодства, виконання інших доручень безпосереднього керівника, які не суперечать чинному законодавству, перевірка діяльності підвідомчих управлінь ( 33 управління ) у складі контрольно, ревізійного управління у межах та порядку, встановлених законодавством, з питань, які входять до його компетенції

Ключевая информация

Володіння нормами ділового етикету

Ведення документації

Навички ведення переговорів та ділової переписки

Здатність працювати під тиском часу

Відповідальність

Уміле управління часом

Старанність

Вміння розв'язувати проблеми

Хороша організація роботи (при віддаленій роботі)

Швидка адаптація до нових умов

Аналітичне мислення

Легкість навчання новому

Ініціатива

Вирішення конфлікту

Співпереживання

Здатність мотивувати інших

Здатність до співпраці

Училась в 2 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет"

Консультант з міжнародних питань, референт відділу міжнародних відносин, "країнознавство"

Київ, 2005

Київський славістичний університет

"міжнародні відносини"

Київ, 2004

Владеет языками

Английский

выше среднего

Анна Леонідівна

Адміністратор, логіст

Барышевка

20 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад