Работала в 6 компаниях   27 лет

Медицина и Здравоохранение, Услуги для населения - другое, Образование

Бухгалтер (виконання обов'язків Головного бухгалтера)

Баришівська філія ДУ "Київський ОЦКПХ МОЗ"

Медицина и Здравоохранение

1 год 6 месяцев

11.2022 - по настоящее время

  • Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства
  • Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
  • Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
  • Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
  • Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
  • Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
  • Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
  • Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
  • Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
  • Вдосконалення свого професійного рівня.
  • Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.
  • Робота з Казначейськими програмами.
  • Здача Бюджетної звітності.
  • Робота з договорами на майданчику тендерних закупівель.

Головний бухгалтер

КП "Кучаків"

Услуги для населения - другое

2 года 3 месяца

06.2020 - 09.2022

  • Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства .
  • Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
  • Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
  • Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
  • Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
  • Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
  • Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
  • Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
  • Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
  • Вдосконалення свого професійного рівня.
  • Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.

Економіст

КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР

Медицина и Здравоохранение

19 лет 1 месяц

09.2000 - 10.2019

  • Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
  • Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
  • Фінансове планування та бюджетування.
  • Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
  • Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
  • Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
  • Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
  • Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
  • Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
  • Контроль за виконанням плану роботи підприємства
  • Складання річного плану закупівель
  • Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
  • Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
  • Досвід підготовки та підписання контрактів;
  • Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
  • Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
  • Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
  • Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
  • Спрощення роботи та економія часу завдяки складанню розрахунків в Excel.Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
  • Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
  • Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
  • Фінансове планування та бюджетування.
  • Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
  • Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
  • Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
  • Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
  • Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
  • Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
  • Контроль за виконанням плану роботи підприємства
  • Складання річного плану закупівель
  • Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
  • Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
  • Досвід підготовки та підписання контрактів;
  • Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
  • Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
  • Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
  • Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
  • Спрощення ро

Бухгалтер, сумісництво

КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР

Медицина и Здравоохранение

6 лет 7 месяцев

05.2012 - 12.2018

Інспектор з кадрів, сумісництво

КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР

Медицина и Здравоохранение

4 года

01.2006 - 01.2010

Бухгалтер з нарахування заробітної плати

Відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації

Образование

3 года 10 месяцев

06.1994 - 04.1998

Ключевая информация

  • Знання податкового законодавства, бухгалтерського та фінансового обліку.
  • Навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку.
  • Досвід аналізу, планування фінансово-господарської діяльності.
  • Навик планування і контролю виконання бюджетів.
  • Досвід ведення переговорів.
  • Уміння працювати в команді.
  • Навички управління персоналом.

Училась в 1 заведении

Полтавський технікум м'ясної промисловості

Технологія м'ясних та птахопродуктів, технік-технолог

Полтава, 1988

Владеет языками

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

МП "Ватек" Школа ринкової економіки

Киев, 1993

Дополнительная информация

Личные качества

Відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, самоорганізованість, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її, легкість в спілкуванні з людьми.

Компьютерные навыки

  • Практичний досвід роботи з комп'ютером:MS Office(Word, Excel) , Іnternet , поштові програми
  • Володіння програмами: БЕСТ-ЗВІТ, МЕДОК, програмами в сфері охорони здоров'я
  • Знання оргтехніки - принтер, ксерокс, факс.

Квалификационный уровень

Департаментом охорони здоров'я присвоєно І кваліфікаційну категорію економіста та І кваліфікаційну категорію бухгалтера .

Світлана

Економіст, Бухгалтер, Інспектор з кадрів, Завідуючий складом, Логіст

Барышевка

Готов переехать: Березань, Борисполь

15 000 грн.

57 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад