Работал в 7 компаниях   10 лет 2 месяца

FMCG, Финансовые услуги, Медицина и Здравоохранение, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Керівник відділу маркетингу

Мережа Forellis

FMCG

1 год 8 месяцев

09.2021 - 05.2023

  • Активний ріст продажів з інтернету
  • Розробка маркетінгової стратегії (online/offline)
  • Розробка та запуск нових активностей
  • Розробка та запуск нового ефективного контенту•впровадження оптимізації UX/UI на сайті та арр
  • Збільшення впізнаваності•запуск новинок, акцій та колаборацій
  • Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
  • Взаємодія з керівником відділу продажів та як результат збільшенням середнього чеку
  • Збільшення динаміки органічного зростання у ТОП Google
  • Впроваждення нового меню

Обов'язки:

  • Реалізація маркетингової та pr-стратегії
  • Залучення нових та повернення старих клієнтів
  • Пналіз ринку та конкурентів•проведення маркетингових досліджень
  • Створення та оптимізація маркетингових планів
  • Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords, SEO та SMM просування (трафік/контент)
  • Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)•робота з Google Analytics
  • UX/UI аналіз та складання ТЗ для реалізації
  • Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
  • Бюджетування
  • Відкриття та оформлення нових магазинів
  • Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація по мережі)
  • Впровадження акцій
  • Проведення фотосесій
  • Робота з Google maps (мій бізнес)
  • Координація зовнішньої реклами та партнерських програм
  • Організація виготовлення сувенірної та промо-продукції
  • Постановка ТЗ та підрядникам
  • Звітність

Головний маркетолог

Ninja Sushi / Ninja WOK / Ninja Pizza

FMCG

10 месяцев

10.2020 - 08.2021

  • Ріст цілевих показників (продажі/впізнаванність)
  • Розробка та координація нової маркетингової стратегії
  • Розробка та запуск нових активностей/колаборацій
  • Ріст продажів по проекту Ninja WOK
  • Участь у запуску проекту Ninja Pizza• Розробка та запуск нового контенту
  • Участь у запусках новинок меню які успішно підкорили ринок
  • Співпраця з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
  • Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
  • Взаємодія з керівником відділу продажів і як результат збільшенням середнього чеку
  • Збільшення динаміки органічного зростання (ріст у ТОП Google)

Обов'язки:

  • Координація та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
  • Залучення нових та повернення старих клієнтів
  • Координація створення рк креативів з наступним запуском
  • Аналіз ринку та конкурентів
  • Проведення маркетингових досліджень
  • Створення та оптимізація маркетингових планів
  • Координація роботи підрядників за Google Adwords, SEO та SMM
  • Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)• Робота з Google Analytics
  • UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
  • Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
  • Бюджетування
  • Відкриття нових міст та локацій
  • Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація через мережу)
  • Оптимізація меню разом із бренд-шефами
  • Проведення фотосесій
  • Робота з Google maps
  • Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
  • Постановка ТЗ маркетинговим та технічним підрозділам з подальшою координацією
  • Робота з репутацією
  • Звітність

Головний маркетолог

Pizza 33 Sushi33

FMCG

10 месяцев

01.2020 - 11.2020

  • Розробка та запуск антикризової маркетингової стратегії під час карантину
  • Розробка та запуск нових акцій
  • Покращення системи лояльності
  • Оптимізація рекламного бюджету (скорочення витрат без падіння трафіку та продажу). Зниження на 40% без втрати нових та постійних клієнтів
  • Розробка нового меню
  • Впровадження оптимізації UX/UI на сайтах
  • Збільшення конверсії сайтів
  • Збільшення CTR
  • Участь у відкритті нових кафе
  • Ефективне співробітництво з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
  • Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
  • Зміна сратегії ведення соціальних мереж та спілкування
  • Взаємодія з керівником відділу продажу для збільшенням середнього чеку та як результат його ріст
  • Розробка та оновлення дизайну всієї друкованої та промо продукції Збільшення динаміки органічного зростання (збільшення позицій сайтів у ТОП Google) за допомогою SEO просування

Обов'язки:

  • Розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
  • Залучення нових та повернення старих клієнтів
  • Робота з сегментуванням цільової аудиторії, подальшим створенням та запуском відповідних рекламних матеріалів під неї
  • Аналіз ринку та конкурентів• Проведення маркетингових досліджень
  • Створення та оптимізація маркетингових планів• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords та SEO просування
  • Організація, запуск та аналіз рекламних кампаній у Google (PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
  • Робота з Google Analytics
  • UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
  • Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
  • Бюджетування
  • Відкриття нових кафе
  • Підготовка рекламних матеріалів (банери, листівки, лефлети, штендери, білборди, стаканчики тощо)
  • Оптимізація меню разом із бренд-шефами
  • Впровадження нових акцій та покращення системи лояльності
  • Проведення фотосесій
  • Участь у створенні контенту для соціальних мереж
  • Модерація соціальних мереж
  • Робота з Google maps
  • Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
  • Робота з репутацією
  • Робота з адмін панеллю сайту

Головний маркетолог

КИТ Групп / Obminka

Финансовые услуги

11 месяцев

11.2018 - 10.2019

  • Ріст всіх поставлених цілевих показників (заявки на обміни, трафік)
  • З першого місяця з'явилася активна та видима динаміка зростання органічного трафіку та приросту позицій у пошуковій системі GOOGLE (за допомогою SEO просування)
  • З другого місяця роботи на 45% збільшились цільові заявки з сайтів, що збільшило прибуток компанії
  • Завдяки методичним, послідовним діям щомісячно збільшувалися всі цілеві показники
  • Регулярне перевиповнення плану
  • Введення стратегічних впровадженнь в рекламу
  • Вирішення важливих питання з Google щодо відхилення оголошень через підтримку в Ірландії
  • Складено чіткий портрет ЦА з місцями залучення
  • Створено чітку та послідовну маркетингову стратегію
  • Створено систему аналітики конкуренції на ринку, для щоденного, швидкого та зручного аналізу поточного становища компанії та конкурентів (аналітика курсів валютних пар)

Обов'язки:

  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії
  • Бюджетування та фінансовий контроль
  • Координація роботи співробітників маркетингового відділу
  • Робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності, розробка маркетингової стратегії, впровадження нових ефективних інструментів)• Складання портрета кінцевого споживача
  • Аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії
  • Аналіз ефективності кампаній та заходів
  • Облік, контроль та доцільність використання маркетингових інвестицій• Збір статистики та аналіз анкетних даних активностей
  • Медіапланування
  • Робота з репутацією
  • Розміщення локацій на картах
  • Робота з інструментами аналітики Hotjar/Google Analytics• Організація, розробка, проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (Google PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
  • Генерація та моніторинг цільових KPI
  • Планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності всіх маркетингових активностей та їх результатів
  • Взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації)
  • Щоденне заповнення та аналіз курсів конкурентів на ринку по кожному регіону• Аналітична та фінансова звітність щодо ефективності проведених інтернет кампаній по всіх каналах просування
  • Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
  • Відповідальність за цільові показники маркетингового відділу та динаміку зростання компанії в інтернеті

Керівник відділу маркетингу

medlife.pro

Медицина и Здравоохранение

10 месяцев

12.2017 - 10.2018

Досягнення:

  • Досягнув значного приросту цільового трафіку та цільових звернень, що відповідно підвищило прибуток компанії. Тобто збільшив заявки та продажі за ключовими продуктами.
  • Також за дуже короткі терміни (2 місяці) під моїм керівництвом було проведено великий обсяг роботи, який зазвичай проводиться щонайменше за півроку.
  • З'явилася видима динаміка зростання органічного трафіку (зростання позицій через SEO в GOOGLE).
  • Завдяки методичним послідовним діям збільшився трафік через контекстну рекламу з Google.
  • Вирішились складні питання з Google щодо відхилення великої кількості оголошень через медичну тематику.
  • Проведено регулярні стратегічні впровадження реклами загалом, що давало видимі результати.
  • Організовував виставки, привітання партнерів з різними святами (закупівля та розвезення подарунків, розсилка листівок тощо)

Обов'язки:

  • управління маркетинговою та комерційною складовою;
  • координація та контроль роботи співробітників маркетингового відділу (6 осіб);
  • робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності роботи);
  • розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії;
  • бюджетування та фінансовий контроль;• оптимізація маркетингових планів;
  • запуск та аналіз ефективності рекламних кампаній;
  • облік та контроль використання фінансів;
  • проведення переговорів із партнерами, клієнтами, підрядниками;
  • зовнішня реклама, організація заходів, партнерські програми, виставки;
  • медіапланування;
  • проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (контекст, кмс, ремаркетинг, відеореклама).
  • генерація та моніторинг цільових KPI;
  • планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності маркетингових активностей;
  • взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації);
  • дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту;
  • аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
  • розробка методологій та проведення маркетингових досліджень
  • відповідальність за показники маркетингового відділу.

Отримані навички:

  • Навчився ефективно керувати командою із 6 співробітників.
  • Успішна та продуктивна участь з директорами та керівниками відділів у розробці стратегії компанії на 3 роки.
  • Самодисциплінованість та чітке виконання поставлених цілей у встановлений термін.
  • Ефективне управління часом та ресурсами співробітників для досягнення цільових показників компанії.
  • Покращення знання правил GOOGLE

Digital producer

Trusty Labs Kazakhstan (Перформанс агентство), Алмати (Казахстан)

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 месяца

07.2017 - 10.2017

  • Ріст дзвінків та продажів у клієнтів
  • Впровадження нових технологій для проєктів
  • Успішне та ефективне управління командою
  • Дотримання дедлайнів
  • Успішне виконання завдань
  • Премії

Обов'язки:

  • Прийом, ведення та управління проектами з контекстної реклами, SEO, Facebook, bnstagram та інших супутніх інструментів інтернет маркетингу
  • Повний запуск, супровід, аналіз та оптимізація рекламних кампаній
  • Робота з великими проектами. (ЖК, міжнародні популярні бренди)
  • Проведення UX/UI та створення ТЗ для спеціалістів
  • Розподіл завдань щодо відповідних фахівців
  • Контроль виконання та керування термінами
  • Розробка рекламнохї стратегії
  • Створення кошторисів
  • Виставлення рахунків
  • Первинна бухгалтерія, документообіг
  • Управління кампаніями Google AdWords, facebook business manager, Яндекс Директ
  • Впровадження IP телефонії в проект та підключення Call tracking + Аналіз

Отримані Навички:

  • Успішне керування командою та чітка організація її роботи
  • Складання грамотної комерційнох пропозиції
  • Розвинув глибше розуміння принципів роботи та інструментарію різних каналів залучення трафіку: SEO, PPC, CPA, медіа, соціальні мережі, e-mail маркетинг
  • Навички роботи з великими проектами та бюджетами
  • Отримав високий рівень комунікативних навичок та лідерських якостей
  • Набув високої самоорганізованості та дисципліни
  • Покращене вміння аналізу даних

Менеджер з продажу & Керівник проєктів

Компанія “UCT” - Офиційний партнер компанії Google

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

4 года 2 месяца

05.2013 - 07.2017

  • Стабільний потік нових та цікавих для компанії клієнтів
  • Регулярні премії за успіх у роботі та виконання плану
  • Регулярні відрядження за кордон (2 роки у загальному провів у відрядженнях)
  • Проведення понад 12 особистих зустрічей на тиждень
  • Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
  • Проведенння великої кількості переговорів з потенційними клієнтами, більшість з яких завершилися успішним підписанням договору
  • Досягнення поставлених цілей

Обов'язки:

  • Продаж, запуск, управління та аналіз проектів зі створення сайтів (WEB), контекстної реклами, SEO, SMM, таргетованої реклами, маркетингового аналізу та інших супутніх інструментів інтернет-маркетингу
  • Повна відповідальність за проект та його результат
  • Розробка маркетінгової стратегії-Аналіз проєкту та прийняття рішень для підвищення його ефективності
  • Проведення юзабіліті інтернет-ресурсів та створення ТЗ для виправлення недоліків технічним спеціалістам
  • Аналіз ефективності рекламних показників та їх оптимізація-Контроль результатів та звітність
  • Ведення понад 12 проектів одночасно
  • Первинна бухгалтерія, документообіг

Отримані навички:

  • Вміння якісно запускати та контролювати проєкти
  • Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
  • Чітке дотримання дедлайнівВміння досягати поставлених цілей
  • Відмінне знання ринку інтернет маркетингу та правил GoogleОцінка та оптимізація кампаній на основі даних Google Analytics та ЯндексМетрика
  • Вміння скласти грамотну комерційну пропозицію
  • Вміння працювати з запереченнями
  • Навички управління мотивацією клієнта
  • Навички продажів та ведення ділових переговорів

Ключевая информация

Професійні навички:

  • Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки
  • Складання ефективної маркетингової стратегії
  • Знання всіх вимог Google
  • Експертність та ефективна робота з Google Adwords / SEO просуванням / Таргетованою рекламою / Google Analytics
  • Експертність в UX/UI•Е-mail, sms розсилкі
  • Залучення нових та повернення старих клієнтів
  • Практичне знання ефективних методів роботи в SMM та на всіх медіа майданчиках (блоги, форуми, змі ітд)
  • Експертність в сучасних моделях розвитку та управління брендом компанії
  • Аналітичний маркетинг
  • Креативний маркетинг
  • Робота з великим обсягом завдань•Створення рекламних матеріалів та постановка ТЗ
  • Експертність в проведенні маркетингових досліджень
  • Керувати рекламним бюджетом та розрахунок ефективності вкладень
  • Робота з підрядниками (аналіз ефективності та вплив на результат)
  • Управління командою складом понад 6 співробітників
  • Дотримання дедлайнів

За час роботи досяг значного збільшення відвідуваності проектів, збільшення продажів і впізнаваності брендів!

Особисті якості:

  • Орієнтованість на результат
  • Амбітність та ініціативність
  • Виконавчість
  • Вміння працювати самостійно та в команді
  • Порядність
  • Уважність
  • Активність та висока працездатність
  • Точність та пунктуальність
  • Легке навчання
  • Аналітичний склад розуму
  • Комунікабельність
  • Грамотна мова
  • Приємна зовнішність

Учился в 1 заведении

Київський національний університет будівництва та архітектури КНУБА (КІСІ)

Будівельний / Промислове та цивільне будівництво (Магістр)

Київ, 2015

Владеет языками

Английский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Genius Marketing

2019

Genius Marketing - 2017 - 2019 Серія освітніх вебінарів + практика по комплексному digital маркетингу

SEO Academia

2019

Вебінари по практичному SEO з кейсами та цифрами

Руслан Володимирович

Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст

Киев

30 000 грн.

31 год

неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 3 недели назад