Работал в 7 компаниях 10 лет 2 месяца
FMCG, Финансовые услуги, Медицина и Здравоохранение, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Керівник відділу маркетингу
Мережа Forellis
FMCG
1 год 8 месяцев
09.2021 - 05.2023
- Активний ріст продажів з інтернету
- Розробка маркетінгової стратегії (online/offline)
- Розробка та запуск нових активностей
- Розробка та запуск нового ефективного контенту•впровадження оптимізації UX/UI на сайті та арр
- Збільшення впізнаваності•запуск новинок, акцій та колаборацій
- Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
- Взаємодія з керівником відділу продажів та як результат збільшенням середнього чеку
- Збільшення динаміки органічного зростання у ТОП Google
- Впроваждення нового меню
Обов'язки:
- Реалізація маркетингової та pr-стратегії
- Залучення нових та повернення старих клієнтів
- Пналіз ринку та конкурентів•проведення маркетингових досліджень
- Створення та оптимізація маркетингових планів
- Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords, SEO та SMM просування (трафік/контент)
- Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)•робота з Google Analytics
- UX/UI аналіз та складання ТЗ для реалізації
- Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
- Бюджетування
- Відкриття та оформлення нових магазинів
- Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація по мережі)
- Впровадження акцій
- Проведення фотосесій
- Робота з Google maps (мій бізнес)
- Координація зовнішньої реклами та партнерських програм
- Організація виготовлення сувенірної та промо-продукції
- Постановка ТЗ та підрядникам
- Звітність
Головний маркетолог
Ninja Sushi / Ninja WOK / Ninja Pizza
FMCG
10 месяцев
10.2020 - 08.2021
- Ріст цілевих показників (продажі/впізнаванність)
- Розробка та координація нової маркетингової стратегії
- Розробка та запуск нових активностей/колаборацій
- Ріст продажів по проекту Ninja WOK
- Участь у запуску проекту Ninja Pizza• Розробка та запуск нового контенту
- Участь у запусках новинок меню які успішно підкорили ринок
- Співпраця з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
- Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
- Взаємодія з керівником відділу продажів і як результат збільшенням середнього чеку
- Збільшення динаміки органічного зростання (ріст у ТОП Google)
Обов'язки:
- Координація та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
- Залучення нових та повернення старих клієнтів
- Координація створення рк креативів з наступним запуском
- Аналіз ринку та конкурентів
- Проведення маркетингових досліджень
- Створення та оптимізація маркетингових планів
- Координація роботи підрядників за Google Adwords, SEO та SMM
- Координація та контроль WEB & APP розробників (постановка ТЗ та його виконання)• Робота з Google Analytics
- UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
- Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
- Бюджетування
- Відкриття нових міст та локацій
- Введення нових позицій меню (організація/координація/контроль/комунікація через мережу)
- Оптимізація меню разом із бренд-шефами
- Проведення фотосесій
- Робота з Google maps
- Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
- Постановка ТЗ маркетинговим та технічним підрозділам з подальшою координацією
- Робота з репутацією
- Звітність
Головний маркетолог
Pizza 33 Sushi33
FMCG
10 месяцев
01.2020 - 11.2020
- Розробка та запуск антикризової маркетингової стратегії під час карантину
- Розробка та запуск нових акцій
- Покращення системи лояльності
- Оптимізація рекламного бюджету (скорочення витрат без падіння трафіку та продажу). Зниження на 40% без втрати нових та постійних клієнтів
- Розробка нового меню
- Впровадження оптимізації UX/UI на сайтах
- Збільшення конверсії сайтів
- Збільшення CTR
- Участь у відкритті нових кафе
- Ефективне співробітництво з топовими радіостанціями та тематичними інтернет виданнями
- Підвищення рейтингу та репутації в Google та на тематичних ресурсах
- Зміна сратегії ведення соціальних мереж та спілкування
- Взаємодія з керівником відділу продажу для збільшенням середнього чеку та як результат його ріст
- Розробка та оновлення дизайну всієї друкованої та промо продукції Збільшення динаміки органічного зростання (збільшення позицій сайтів у ТОП Google) за допомогою SEO просування
Обов'язки:
- Розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії
- Залучення нових та повернення старих клієнтів
- Робота з сегментуванням цільової аудиторії, подальшим створенням та запуском відповідних рекламних матеріалів під неї
- Аналіз ринку та конкурентів• Проведення маркетингових досліджень
- Створення та оптимізація маркетингових планів• Пошук, координація та контроль роботи підрядників для Google Adwords та SEO просування
- Організація, запуск та аналіз рекламних кампаній у Google (PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
- Робота з Google Analytics
- UX/UI аналіз та складання ТЗ для оптимізації веб ресурсів
- Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
- Бюджетування
- Відкриття нових кафе
- Підготовка рекламних матеріалів (банери, листівки, лефлети, штендери, білборди, стаканчики тощо)
- Оптимізація меню разом із бренд-шефами
- Впровадження нових акцій та покращення системи лояльності
- Проведення фотосесій
- Участь у створенні контенту для соціальних мереж
- Модерація соціальних мереж
- Робота з Google maps
- Організація та контроль розробки та виготовлення сувенірної та промо-продукції
- Робота з репутацією
- Робота з адмін панеллю сайту
Головний маркетолог
КИТ Групп / Obminka
Финансовые услуги
11 месяцев
11.2018 - 10.2019
- Ріст всіх поставлених цілевих показників (заявки на обміни, трафік)
- З першого місяця з'явилася активна та видима динаміка зростання органічного трафіку та приросту позицій у пошуковій системі GOOGLE (за допомогою SEO просування)
- З другого місяця роботи на 45% збільшились цільові заявки з сайтів, що збільшило прибуток компанії
- Завдяки методичним, послідовним діям щомісячно збільшувалися всі цілеві показники
- Регулярне перевиповнення плану
- Введення стратегічних впровадженнь в рекламу
- Вирішення важливих питання з Google щодо відхилення оголошень через підтримку в Ірландії
- Складено чіткий портрет ЦА з місцями залучення
- Створено чітку та послідовну маркетингову стратегію
- Створено систему аналітики конкуренції на ринку, для щоденного, швидкого та зручного аналізу поточного становища компанії та конкурентів (аналітика курсів валютних пар)
Обов'язки:
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії
- Бюджетування та фінансовий контроль
- Координація роботи співробітників маркетингового відділу
- Робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності, розробка маркетингової стратегії, впровадження нових ефективних інструментів)• Складання портрета кінцевого споживача
- Аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії
- Аналіз ефективності кампаній та заходів
- Облік, контроль та доцільність використання маркетингових інвестицій• Збір статистики та аналіз анкетних даних активностей
- Медіапланування
- Робота з репутацією
- Розміщення локацій на картах
- Робота з інструментами аналітики Hotjar/Google Analytics• Організація, розробка, проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (Google PPC, GDN, ремаркетинг тощо)
- Генерація та моніторинг цільових KPI
- Планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності всіх маркетингових активностей та їх результатів
- Взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації)
- Щоденне заповнення та аналіз курсів конкурентів на ринку по кожному регіону• Аналітична та фінансова звітність щодо ефективності проведених інтернет кампаній по всіх каналах просування
- Дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту
- Відповідальність за цільові показники маркетингового відділу та динаміку зростання компанії в інтернеті
Керівник відділу маркетингу
medlife.pro
Медицина и Здравоохранение
10 месяцев
12.2017 - 10.2018
Досягнення:
- Досягнув значного приросту цільового трафіку та цільових звернень, що відповідно підвищило прибуток компанії. Тобто збільшив заявки та продажі за ключовими продуктами.
- Також за дуже короткі терміни (2 місяці) під моїм керівництвом було проведено великий обсяг роботи, який зазвичай проводиться щонайменше за півроку.
- З'явилася видима динаміка зростання органічного трафіку (зростання позицій через SEO в GOOGLE).
- Завдяки методичним послідовним діям збільшився трафік через контекстну рекламу з Google.
- Вирішились складні питання з Google щодо відхилення великої кількості оголошень через медичну тематику.
- Проведено регулярні стратегічні впровадження реклами загалом, що давало видимі результати.
- Організовував виставки, привітання партнерів з різними святами (закупівля та розвезення подарунків, розсилка листівок тощо)
Обов'язки:
- управління маркетинговою та комерційною складовою;
- координація та контроль роботи співробітників маркетингового відділу (6 осіб);
- робота з підрядниками (вибір, контроль, аналіз ефективності роботи);
- розробка та реалізація маркетингової, рекламної, pr-стратегії;
- бюджетування та фінансовий контроль;• оптимізація маркетингових планів;
- запуск та аналіз ефективності рекламних кампаній;
- облік та контроль використання фінансів;
- проведення переговорів із партнерами, клієнтами, підрядниками;
- зовнішня реклама, організація заходів, партнерські програми, виставки;
- медіапланування;
- проведення та аналіз рекламних кампаній у Google (контекст, кмс, ремаркетинг, відеореклама).
- генерація та моніторинг цільових KPI;
- планування, прогнозування, реалізація та оцінка ефективності маркетингових активностей;
- взаємодія з розробниками щодо впровадження додаткового функціоналу на сайт (постановка ТЗ, контроль реалізації);
- дослідження поведінкових факторів відвідувачів сайту;
- аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
- розробка методологій та проведення маркетингових досліджень
- відповідальність за показники маркетингового відділу.
Отримані навички:
- Навчився ефективно керувати командою із 6 співробітників.
- Успішна та продуктивна участь з директорами та керівниками відділів у розробці стратегії компанії на 3 роки.
- Самодисциплінованість та чітке виконання поставлених цілей у встановлений термін.
- Ефективне управління часом та ресурсами співробітників для досягнення цільових показників компанії.
- Покращення знання правил GOOGLE
Digital producer
Trusty Labs Kazakhstan (Перформанс агентство), Алмати (Казахстан)
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
3 месяца
07.2017 - 10.2017
- Ріст дзвінків та продажів у клієнтів
- Впровадження нових технологій для проєктів
- Успішне та ефективне управління командою
- Дотримання дедлайнів
- Успішне виконання завдань
- Премії
Обов'язки:
- Прийом, ведення та управління проектами з контекстної реклами, SEO, Facebook, bnstagram та інших супутніх інструментів інтернет маркетингу
- Повний запуск, супровід, аналіз та оптимізація рекламних кампаній
- Робота з великими проектами. (ЖК, міжнародні популярні бренди)
- Проведення UX/UI та створення ТЗ для спеціалістів
- Розподіл завдань щодо відповідних фахівців
- Контроль виконання та керування термінами
- Розробка рекламнохї стратегії
- Створення кошторисів
- Виставлення рахунків
- Первинна бухгалтерія, документообіг
- Управління кампаніями Google AdWords, facebook business manager, Яндекс Директ
- Впровадження IP телефонії в проект та підключення Call tracking + Аналіз
Отримані Навички:
- Успішне керування командою та чітка організація її роботи
- Складання грамотної комерційнох пропозиції
- Розвинув глибше розуміння принципів роботи та інструментарію різних каналів залучення трафіку: SEO, PPC, CPA, медіа, соціальні мережі, e-mail маркетинг
- Навички роботи з великими проектами та бюджетами
- Отримав високий рівень комунікативних навичок та лідерських якостей
- Набув високої самоорганізованості та дисципліни
- Покращене вміння аналізу даних
Менеджер з продажу & Керівник проєктів
Компанія “UCT” - Офиційний партнер компанії Google
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 года 2 месяца
05.2013 - 07.2017
- Стабільний потік нових та цікавих для компанії клієнтів
- Регулярні премії за успіх у роботі та виконання плану
- Регулярні відрядження за кордон (2 роки у загальному провів у відрядженнях)
- Проведення понад 12 особистих зустрічей на тиждень
- Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
- Проведенння великої кількості переговорів з потенційними клієнтами, більшість з яких завершилися успішним підписанням договору
- Досягнення поставлених цілей
Обов'язки:
- Продаж, запуск, управління та аналіз проектів зі створення сайтів (WEB), контекстної реклами, SEO, SMM, таргетованої реклами, маркетингового аналізу та інших супутніх інструментів інтернет-маркетингу
- Повна відповідальність за проект та його результат
- Розробка маркетінгової стратегії-Аналіз проєкту та прийняття рішень для підвищення його ефективності
- Проведення юзабіліті інтернет-ресурсів та створення ТЗ для виправлення недоліків технічним спеціалістам
- Аналіз ефективності рекламних показників та їх оптимізація-Контроль результатів та звітність
- Ведення понад 12 проектів одночасно
- Первинна бухгалтерія, документообіг
Отримані навички:
- Вміння якісно запускати та контролювати проєкти
- Ефективний запуск рекламних компаній та усіх супутніх інструментів в інтернет-маркетингу
- Чітке дотримання дедлайнівВміння досягати поставлених цілей
- Відмінне знання ринку інтернет маркетингу та правил GoogleОцінка та оптимізація кампаній на основі даних Google Analytics та ЯндексМетрика
- Вміння скласти грамотну комерційну пропозицію
- Вміння працювати з запереченнями
- Навички управління мотивацією клієнта
- Навички продажів та ведення ділових переговорів
Ключевая информация
Професійні навички:
- Вміння збільшувати продажі, дзвінки та заявки
- Складання ефективної маркетингової стратегії
- Знання всіх вимог Google
- Експертність та ефективна робота з Google Adwords / SEO просуванням / Таргетованою рекламою / Google Analytics
- Експертність в UX/UI•Е-mail, sms розсилкі
- Залучення нових та повернення старих клієнтів
- Практичне знання ефективних методів роботи в SMM та на всіх медіа майданчиках (блоги, форуми, змі ітд)
- Експертність в сучасних моделях розвитку та управління брендом компанії
- Аналітичний маркетинг
- Креативний маркетинг
- Робота з великим обсягом завдань•Створення рекламних матеріалів та постановка ТЗ
- Експертність в проведенні маркетингових досліджень
- Керувати рекламним бюджетом та розрахунок ефективності вкладень
- Робота з підрядниками (аналіз ефективності та вплив на результат)
- Управління командою складом понад 6 співробітників
- Дотримання дедлайнів
За час роботи досяг значного збільшення відвідуваності проектів, збільшення продажів і впізнаваності брендів!
Особисті якості:
- Орієнтованість на результат
- Амбітність та ініціативність
- Виконавчість
- Вміння працювати самостійно та в команді
- Порядність
- Уважність
- Активність та висока працездатність
- Точність та пунктуальність
- Легке навчання
- Аналітичний склад розуму
- Комунікабельність
- Грамотна мова
- Приємна зовнішність
Учился в 1 заведении
Київський національний університет будівництва та архітектури КНУБА (КІСІ)
Будівельний / Промислове та цивільне будівництво (Магістр)
Київ, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Genius Marketing
Genius Marketing - 2017 - 2019 Серія освітніх вебінарів + практика по комплексному digital маркетингу
SEO Academia
Вебінари по практичному SEO з кейсами та цифрами
Руслан Володимирович
Руслан Володимирович
Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст
Киев
неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 3 недели назад