Работала в 4 компаниях   10 лет 1 месяц

Телекоммуникации / Связь, Транспорт и Логистика, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

Оператор інформаційного центру

Прат ВФ "Водафон Україна"

Телекоммуникации / Связь

3 месяца

06.2024 - 09.2024

Прийом вхідних звінків
Консультації абонентів
Робота CRM
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи

Старший зміни на складі

ТОВ "Рабен Україна"

Транспорт и Логистика

9 месяцев

07.2023 - 04.2024

Прийом заявок у системі wms від клієнтів
Керування зміною під час виконання заявок
Контроль виконанох роботи
Планування і розподілення роботи між працівниками зміни
Складання графіку
Прийом товару на вхід, контроль вісх процедур
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Адміністратор на складі

ТОВ "Рабен Україна"

Транспорт и Логистика

5 лет 4 месяца

03.2018 - 07.2023

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • менеджер з продажу, асистент керівника

    ТОВ "Nodic Travel"

    Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

    3 года 6 месяцев

    09.2013 - 03.2017

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Ключевая информация

    HARD SKILLS

    Вміння надавати якісний сервіс, вирішувати конфліктні ситуації та працювати з клієнтськими базами. Навички ведення переговорів, презентації продуктів та досягнення цілей продажів. Організація складських процесів, управління запасами, використання складської техніки та логістичних програм (WMS) Вміння планувати роботу, вести документацію та контролювати виконання завдань. знання ПК на рівні користувача, вміння працювати з офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint)

    SOFT SKILLS

    Керівництво командою, розподіл завдань та контроль за їх виконанням. Здатність зберігати спокій в складних ситуаціях та приймати швидкі рішення. Вміння встановлювати контакт з клієнтами, проводити ефективні консультації та переконувати в необхідності покупки. Здатність аналізувати ринок, визначати потреби клієнтів та розробляти ефективні стратегії продажів. Ефективне планування робочого дня та дотримання дедлайнів.

    Училась в 1 заведении

    Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

    Видавнича справа та редагування

    Київ, 2015

    Владеет языками

    Английский

    ниже среднего

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    впевнений користувач пк

    системи wms

    CRM

    Особисті якості

    делікатність, вміння знаходити підхід до людей, неконфліктність, вміння швидко адаптуватись до нового

    Ірина Григорівна

    адміністратор, оператор, менеджер

    Козелец

    25 000 грн.

    33 года

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 1 месяц назад