Работал в 15 компаниях 15 лет 6 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Медиа / СМИ, Охрана и Безопасность
Завідувач складу
Атлантік-ЮММА, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 месяцев
06.2024 - 11.2024
- Управління складськими запасами та операціями
- Організація приймання та відпуску товарів
- Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей
- Контроль за використанням складського простору
- Планування та оптимізація складських процесів
- Організація інвентаризації та контроль за втратами
- Ведення документації та складської звітності
- Забезпечення дотримання стандартів якості та безпеки
- Управління складським персоналом
- Взаємодія з логістичними та транспортними службами
Завідувач складу
ТОВ КРОКУС ПРОДУКТ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 месяца
03.2024 - 06.2024
1.Організація роботи відділу приймання і відпуску товарів.
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (комірники,вантажники,водії навантажувачів)
3.Перевірка природних і розхідних документів згідно товару.
4.Контроль перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів,
5.Контроль розвантаження, завантаження і збір заявок згідно маршрутного листа.
6.Перевірка зібраних заявок згідно замовлення контрагентів.
7.Оформлення актів розбіжності,оформлення актів списання і утилізації,недостачі товаро матеріальних цінностей.
8.Ставити задачі вантажникам та водіям навантажувачам при розгрузці товару,загрузці товару і переміщені товару на складі.
9.Взаемодія між відділами закупок,логістики і відділом продажів.
10.Підбір персоналу і проведення співбесід на відкритті вакансії.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(вантажники,водії навантажувачів,фасовщіки)
12.Проведення інвентаризації товарів і подача результатів адміністрації.
14.Табелювання виходу персоналу.
15.Кількість підлеглого персоналу:
10 працівників.
Начальник складу
Олді, торгівельно-будівельний дім
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 месяца
11.2023 - 02.2024
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (приймальники,оператори,грузчики,водії навантажувачів)
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Контроль підлеглого персоналу до перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Контроль створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
17 працівників.
Приймальник товару
Олді, торгівельно-будівельний дім
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 месяца
07.2023 - 11.2023
1.Приймання товарів по кількості та якості в системі 1С на сканер або згідно замовлення товарознавця і видаткової накладної.
2.Перевірка замовлення товару в системі 1С згідно замовлення товарознавців.
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Переварка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
12 працівників.
Адміністратор з клінінгу
ЧИСТИЙ СВІТ ІНВЕСТ, ТОВ
Торговля розничная / Retail
3 месяца
03.2023 - 06.2023
2.Контроль та підбір персоналу на данні мені підконтрольні обьекти.
3.Створення графіків виходу на роботу для підлеглого персоналу.
4.Табелювання персоналу в сестемі 1с та в системі управління обліку персоналу.
5.Контроль персоналу згідно поставлених мною задач.
6.Рішення конфліктних ситуаціях як з замовниками так і в середині колективу.
7.Проведення стажування персоналу.
8.Постійний контроль поставлених завдань як від замовника так від прямого кірівництва.
9.Розробка мотиваційних програм для підняття мотивації колективу.
10.Пошук нових клієнтів для компанії.
11.Прийом і звільнення працівників на роботу.
Кількість підлеглого персоналу:
25 працівників.
Адміністратор з клінінгу
Чистий Погляд, ТОВ
Торговля розничная / Retail
3 месяца
08.2022 - 11.2022
Сільпо Погреби(новий обьект)
2.Управління персоналом 30 працівників.
3.Створив робочий колектив.
4.Показував своїм прикладом всі дії персоналу.
5.Усунення негативу.
6.Табелювання персоналу згідно відпрацьованих годин в програмі управлінського обліку.
7.Створення графіків виходу на роботу персоналу.
8.Підбір персоналу.
9.Проведення співбесід і робочих нарад.
10.Оформлення персоналу а також його переведення і звільнення.
11.Розподіл персоналу сгідно зон їхнього приберання.
12.Перевірка роботи персоналу нічної зміни і ранкової.
13.Комунікація з представниками замовника.
14.Комунікація з компаніями котрі проводять аудит.
15.Комунікація з прямим керівництвом .
16.Проводження стажування адміністраторів а також заміна їх на обьекті в випадку необхідності.
17.Налагодження роботи згідно регламенту управління в компанії.
18.В міння пересуватися всіею технікою.
19.Знання технологічних карт і технологій приберання .
20.Проведення трененгів для сервісного персоналу.
Кількість підлеглого персоналу:
30 працівників.
Приймальник товару
Леруа Мерлен Україна / Leroy Merlin
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
8 месяцев
12.2021 - 08.2022
2.Перевірка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
3.Разміщення товарів на складі і проведення їх по сканеру по місцю розташування.
4.Користувпвся електророклой,штабелером,авто навантажувачем.
5.Вивіз товарів електротехнікою в торговельний зал.
6.Проведення інвентаризації товарів.
Кастинг Директор
СПАЙСЕС ПРОДАКШН,ООО
Медиа / СМИ
1 год 9 месяцев
03.2020 - 12.2021
2.Работа з актерами на знімальному майданчику.
3.Підбір акторів та створення графіку зайнятості і виходу на роботу.
4.Подання в бухгалтерію заробітної звітності згідно виконаного графіку виходу персоналу.
5.Розсиллка сценаріев и корегування зайнятості персоналу.
6.Замовлення транспорту згідно графіку прибуття персоналу на знімальний майданчик.
6.Робота з супровідною документацією (індивідуальні договора,ведення розрахункових відомостей,збір індивідуальних документів згідно договорів)
7.Підбір асистентів по актерам на знімальний майданчик.
8.Індивідуальне обговорення гонорарів з акторами згідно загальної смети.
9.Вирішення організаційних питання що до трансферів і розміщення персоналу.
10.Навчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
11.Перевірка виконання поставлених мною задач перед асистентами по акторам.
Кількість підлеглого персоналу:
15-35 працівників.
Кастинг менеджер
СПЕЙС ПРОДАКШН, ТОВ
Медиа / СМИ
1 год 4 месяца
07.2017 - 11.2018
2.Робота з асистентами по акторам на знімальному майданчику.
3.Передача і перевірка документації кастинг директору.
4.Надання графіку виходів на роботу асистентів по акторам.
5.Передача сценаріїв і слідкування за трансферти акторів.
6.Навчавчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
7.Передача матеріальних цінностей кастинг директору.
8.Звірка графіків прибуття акторів,згідно графіку кастинг директора.
Кількість підлеглого персоналу:
7 працівників.
Асистент по акторам
Балицький С.В.,ФОП
Медиа / СМИ
7 месяцев
08.2016 - 03.2017
2.Робота з акторами масових сцен та акторами епізодичних ролей.
3.Підбір акторів масових сцен або заходів згідно потреб замовника,кастинг директора або режисера.
4.Зустріч та розміщення акторів.
5.Встановлення і виконання поставлених задач режисером що до дій акторів масових заходів.
6.Ведення і заповнення документації згідно регламенту замовника.
7.Виконання робочого регламенту зміни згідно кпп замовника і режисерської группи.
8.Ведення взаємодії розрахунків і подач звітності в бугалтерію.
Кількість підлеглого персоналу:
10-100 працівників залежності від замовлення.
Військовий
ЗСУ
Охрана и Безопасность
1 год
06.2015 - 06.2016
Учасник бойових дій.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами / аптечними мережами
IDS Аква сервис / Головачева К.Л., ФЛП
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
9 месяцев
09.2014 - 06.2015
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
Кількість підлеглого персоналу:
4 працівники.
Торговий представник
Хортиця, ТД, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
11.2013 - 09.2014
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
Торговий представник
Союз-Віктан Трейд
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года 4 месяца
07.2009 - 11.2013
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з дирекцією замовників.
3.Відвідання торговельних точок та пошук нових замовників.
4.Приймання замовлень в програмі 1С.
5.Проведення мерчендайзенгу та пром акцій в торговельних точках.
6.Ведення дебіторської заборгованості здача матеріальних цінностей в касу банку або бухгалтерию.
7.Виконання поставлених задач і плану начальником відділу.
8.Планування робочого тижня і місяця згідно регламенту компанії.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
10.Знайомство з новими контрагентами і підписання договорів для співпраці.
Експедитор
Союз-Віктан ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 10 месяцев
09.2007 - 07.2009
2.Загрузка і вигрузка товару як на складі так і на торгових точках.
3.Здача товару на торгових точках згідно замовлення і видатковим накладним.
4.Здача матеріальних цінностей на склад та бухгалтерію компанії.
5.Комунікація з відділом логістики,торговими представниками,водіями перевізником і приймальниками товарів.
6.Вирішення конфліктних ситуацій з замовниками.
Ключевая информация
- Управління роботою магазину та персоналом
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування та якості товарів
- Планування графіків роботи співробітників
- Вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій з клієнтами
- Організація інвентаризації та контроль залишків товару
- Ведення документації магазину та звітності
- Організація ефективної взаємодії відділів продажу та логістики
Учился в 1 заведении
Національний університет фізичного виховання і спорту України
Олімпійський спорт
Київ, 2006
Владеет языками
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Водійське посвідчення категорії В
Водити не вмію
Водійські курси
Сергій Вікторович
Сергій Вікторович
Адміністратор магазину
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 8 часов назад