Работал в 13 компаниях   14 лет 8 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Медиа / СМИ, Охрана и Безопасность

Начальник складу

Олді, торгівельно-будівельний дім

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 месяца

11.2023 - 02.2024

1.Організація роботи відділу приймання і відпуску товарів.
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (приймальники,оператори,грузчики,водії навантажувачів)
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Контроль підлеглого персоналу до перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Контроль створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
17 працівників.

Приймальник товару

Олді, торгівельно-будівельний дім

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

07.2023 - 11.2023

Останні 2 місяці працював в цій компанії виконуючи обов'язки начальника складу.
1.Приймання товарів по кількості та якості в системі 1С на сканер або згідно замовлення товарознавця і видаткової накладної.
2.Перевірка замовлення товару в системі 1С згідно замовлення товарознавців.
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Переварка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
12 працівників.

Адміністратор з клінінгу

ЧИСТИЙ СВІТ ІНВЕСТ, ТОВ

Торговля розничная / Retail

3 месяца

03.2023 - 06.2023

1.Працював з ретейлером Еко Маркет 4 торгівельні великі обьекти
2.Контроль та підбір персоналу на данні мені підконтрольні обьекти.
3.Створення графіків виходу на роботу для підлеглого персоналу.
4.Табелювання персоналу в сестемі 1с та в системі управління обліку персоналу.
5.Контроль персоналу згідно поставлених мною задач.
6.Рішення конфліктних ситуаціях як з замовниками так і в середині колективу.
7.Проведення стажування персоналу.
8.Постійний контроль поставлених завдань як від замовника так від прямого кірівництва.
9.Розробка мотиваційних програм для підняття мотивації колективу.
10.Пошук нових клієнтів для компанії.
11.Прийом і звільнення працівників на роботу.
Кількість підлеглого персоналу:
25 працівників.

Адміністратор з клінінгу

Чистий Погляд, ТОВ

Торговля розничная / Retail

3 месяца

08.2022 - 11.2022

1.Працював на трьох виликих обьектах:Новус Регенераторна 4 а,Сільпо Харківське шосе 168,
Сільпо Погреби(новий обьект)
2.Управління персоналом 30 працівників.
3.Створив робочий колектив.
4.Показував своїм прикладом всі дії персоналу.
5.Усунення негативу.
6.Табелювання персоналу згідно відпрацьованих годин в програмі управлінського обліку.
7.Створення графіків виходу на роботу персоналу.
8.Підбір персоналу.
9.Проведення співбесід і робочих нарад.
10.Оформлення персоналу а також його переведення і звільнення.
11.Розподіл персоналу сгідно зон їхнього приберання.
12.Перевірка роботи персоналу нічної зміни і ранкової.
13.Комунікація з представниками замовника.
14.Комунікація з компаніями котрі проводять аудит.
15.Комунікація з прямим керівництвом .
16.Проводження стажування адміністраторів а також заміна їх на обьекті в випадку необхідності.
17.Налагодження роботи згідно регламенту управління в компанії.
18.В міння пересуватися всіею технікою.
19.Знання технологічних карт і технологій приберання .
20.Проведення трененгів для сервісного персоналу.
Кількість підлеглого персоналу:
30 працівників.

Приймальник товару

Леруа Мерлен Україна / Leroy Merlin

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

12.2021 - 08.2022

1.Приймання товарів по кількості та якості.
2.Перевірка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
3.Разміщення товарів на складі і проведення їх по сканеру по місцю розташування.
4.Користувпвся електророклой,штабелером,авто навантажувачем.
5.Вивіз товарів електротехнікою в торговельний зал.
6.Проведення інвентаризації товарів.

Кастинг Директор

СПАЙСЕС ПРОДАКШН,ООО

Медиа / СМИ

1 год 9 месяцев

03.2020 - 12.2021

1.Підбір персоналу на знімальну зміну згідно задач режисера.
2.Работа з актерами на знімальному майданчику.
3.Підбір акторів та створення графіку зайнятості і виходу на роботу.
4.Подання в бухгалтерію заробітної звітності згідно виконаного графіку виходу персоналу.
5.Розсиллка сценаріев и корегування зайнятості персоналу.
6.Замовлення транспорту згідно графіку прибуття персоналу на знімальний майданчик.
6.Робота з супровідною документацією (індивідуальні договора,ведення розрахункових відомостей,збір індивідуальних документів згідно договорів)
7.Підбір асистентів по актерам на знімальний майданчик.
8.Індивідуальне обговорення гонорарів з акторами згідно загальної смети.
9.Вирішення організаційних питання що до трансферів і розміщення персоналу.
10.Навчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
11.Перевірка виконання поставлених мною задач перед асистентами по акторам.
Кількість підлеглого персоналу:
15-35 працівників.

Кастинг менеджер

СПЕЙС ПРОДАКШН, ТОВ

Медиа / СМИ

1 год 4 месяца

07.2017 - 11.2018

1.Підбір лінійних акторів згідно задач кастинг директора.
2.Робота з асистентами по акторам на знімальному майданчику.
3.Передача і перевірка документації кастинг директору.
4.Надання графіку виходів на роботу асистентів по акторам.
5.Передача сценаріїв і слідкування за трансферти акторів.
6.Навчавчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
7.Передача матеріальних цінностей кастинг директору.
8.Звірка графіків прибуття акторів,згідно графіку кастинг директора.
Кількість підлеглого персоналу:
7 працівників.

Асистент по акторам

Балицький С.В.,ФОП

Медиа / СМИ

7 месяцев

08.2016 - 03.2017

1.Працював приватним підприємцям з організації акторів масових заходів.
2.Робота з акторами масових сцен та акторами епізодичних ролей.
3.Підбір акторів масових сцен або заходів згідно потреб замовника,кастинг директора або режисера.
4.Зустріч та розміщення акторів.
5.Встановлення і виконання поставлених задач режисером що до дій акторів масових заходів.
6.Ведення і заповнення документації згідно регламенту замовника.
7.Виконання робочого регламенту зміни згідно кпп замовника і режисерської группи.
8.Ведення взаємодії розрахунків і подач звітності в бугалтерію.
Кількість підлеглого персоналу:
10-100 працівників залежності від замовлення.

Військовий

ЗСУ

Охрана и Безопасность

1 год

06.2015 - 06.2016

Служба в збройних силах України.
Учасник бойових дій.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами / аптечними мережами

IDS Аква сервис / Головачева К.Л., ФЛП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

09.2014 - 06.2015

1.Працював з великими компаніями.
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
Кількість підлеглого персоналу:
4 працівники.

Торговий представник

Хортиця, ТД, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

10 месяцев

11.2013 - 09.2014

1.Працював з великими компаніями.
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.

Торговий представник

Союз-Віктан Трейд

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 4 месяца

07.2009 - 11.2013

1.Працював як з великими крупними компаніями так і з приватними ФОП.
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з дирекцією замовників.
3.Відвідання торговельних точок та пошук нових замовників.
4.Приймання замовлень в програмі 1С.
5.Проведення мерчендайзенгу та пром акцій в торговельних точках.
6.Ведення дебіторської заборгованості здача матеріальних цінностей в касу банку або бухгалтерию.
7.Виконання поставлених задач і плану начальником відділу.
8.Планування робочого тижня і місяця згідно регламенту компанії.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
10.Знайомство з новими контрагентами і підписання договорів для співпраці.

Експедитор

Союз-Віктан ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 10 месяцев

09.2007 - 07.2009

1.Працював експедитором.
2.Загрузка і вигрузка товару як на складі так і на торгових точках.
3.Здача товару на торгових точках згідно замовлення і видатковим накладним.
4.Здача матеріальних цінностей на склад та бухгалтерію компанії.
5.Комунікація з відділом логістики,торговими представниками,водіями перевізником і приймальниками товарів.
6.Вирішення конфліктних ситуацій з замовниками.

Учился в 1 заведении

Національний університет фізичного виховання і спорту України

Олімпійський спорт

Київ, 2006

Владеет языками

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Водійське посвідчення категорії В

Київ, 2009

Теорія водіння.

Сергій Вікторович

Адміністратор магазину

Киев

20 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад