Работала в 4 компаниях   14 лет 6 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Страхование, Телекоммуникации / Связь

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

Мережа медичних лабораторій «Сі Ес Ді»

Медицина и Здравоохранение

2 месяца

01.2022 - 03.2022

Обов'язки:

  • Координація, контроль та розвиток співробітників відділу.
  • Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання та розвитку персоналу (визначення ефективного формату, створення сценарію, ТЗ, визначення дизайну, створення методичних матеріалів, електронних курсів, проведення заходів).
  • Створення та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу департаменту продажів (hard- и soft-skills).
  • Проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
  • Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.

Заступник директора тренінгового центру / Заступник директора департаменту прямих продажів

Страхова Група «ТАС»

Страхование

6 лет 1 месяц

12.2015 - 01.2022

Обов'язки:

  • Координація, контроль та розвиток співробітників тренінгового центру та управління прямих продажів.
  • Розробка та реалізація програм набору та адаптаціі нових співробітників.
  • Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання, розвитку, контролю та мотивації персоналу (процедур, інструкцій, скриптів, тестів, методичок, тощо).
  • Координація взаємодії співробітників всередині департаменту і компанії в цілому (зони відповідальності, KPI, звітність, оцінка ефективності роботи та ін.).
  • Повний цикл організації та проведення заходів навчання персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення потреби в навчанні, підготовка, проведення навчання (hard- і soft-skills), оцінка ефективності навчання, формування індивідуальних програм розвитку для співробітників, післятренінговий супровід і т.д.).
  • Проведення аналізу щодо визначення сильних та слабких сторін роботи персоналу: можливих зон професійного та особистого розвитку співробітників, рівня професійного вигорання персоналу, тощо (ассесмент - центр, атестація, тестування, інтерв'ювання тощо).
  • Проведення комплексних заходів з розвитку персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення зон росту, підготовка та проведення групових та індивідуальних зустрічей, коуч-сесій, мастер-класів, тощо).

Керівник служби навчання та контролю якості

Міжнародна мережа контактних центрів «BEEPER»

Телекоммуникации / Связь

6 лет 1 месяц

04.2010 - 05.2016

Обов'язки:

  • Розробка та впровадження з нуля системи адаптації, навчання та підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок співробітників Компанії, відповідно до її цілей та стратегії.
  • Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу (hard- и soft-skills).
  • Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
  • Створення та проведення тренінгів з розвитку навичок для різних категорій персоналу Компанії.

Основні тренінги:

- Продажі,

- Модель ефективного телефонного обслуговування

- Клієнтоорієнтований сервіс,

- Ресурси стресостійкості,

- Робота з негативно налаштованим, агресивним клієнтом,

- Управлінські навички для супервайзерів,

- Післятренінговий супровід (семінари, польові аудити, коучинг).

  • Розробка, організація, впровадження та проведення оцінки персоналу Компанії (ассесмент - центр, оцінка-360, атестація, тестування, тощо).
  • Проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
  • Координація та проведення командоутворюючих заходів для співробітників Компанії.
  • Моніторинг та організація зовнішніх курсів навчання, формування бюджету.
  • Управління персоналом навчального центру, в тому числі дистанційне (відбір, навчання, розвиток, оцінка, контроль).
  • Розробка і проведення тренінгових заходів для зовнішніх замовників (компаній-партнерів: авіакомпаній, інтернет-магазинів, автомобільних компаній і т.д.).

Керівник групи операторів (супервайзер) проекту «Аутсорсінговий контакт-центр МТС»

ТОВ «Східно - Європейські послуги зв'язку», компанія «Beeper»

Телекоммуникации / Связь

2 года 6 месяцев

10.2007 - 04.2010

Обов'язки:

  • Запуск проекту «з нуля»: участь у розробці комерційної пропозиції клієнту; визначення цілей, завдань і методів проекту; написання, затвердження ТЗ; визначення навантаження і формування розкладу; розробка програми підготовки персоналу
  • Відбір та навчання нових співробітників проекту
  • Створення, наповнення та актуалізація інформаційної бази; розробка скриптів операторів
  • Розробка, організація і проведення заходів щодо підвищення якості та ефективності роботи співробітників (додаткового навчання, тренінгів для операторів по нових послуг, пропозицій Компанії)
  • Планування організації праці операторів (розрахунок необхідної кількості операторів з урахуванням планованого кількості дзвінків, тривалості розмови, необхідного рівня SL)
  • Контроль якості обслуговування абонентів, впровадження системи оцінки якості роботи операторів.

Ключевая информация

Побудова повних процесів за напрямками набор, навчання, розвиток і контроль роботи персона:

  • розробка політики і методології в області навчання, розвитку, оцінки та мотивації персоналу;
  • розробка та реалізація програм навчання та підвищення кваліфікації (семінари, тренінги, інтерактивні навчальні курси, коучинг,посттренінговий супровід);
  • розробка та впровадження стандартів роботи співробітників;
  • створення корпоративного Навчального Центру з нуля, включаючи підготовку внутрішніх бізнес тренерів та супервайзерів-наставників.

Училась в 2 заведениях

Національний університет «Україна»

Соціальна работа, спеціаліст

Киев, 2010

Національний університет Києво-Могилянська академія

Біологія

Киев, 2000

Олена

Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу / Бізнес-тренер / Менеджер з навчанняя

Киев

45 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 4 месяца назад