Работала в 4 компаниях 14 лет 6 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Страхование, Телекоммуникации / Связь
Начальник відділу навчання та розвитку персоналу
Мережа медичних лабораторій «Сі Ес Ді»
Медицина и Здравоохранение
2 месяца
01.2022 - 03.2022
Обов'язки:
- Координація, контроль та розвиток співробітників відділу.
- Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання та розвитку персоналу (визначення ефективного формату, створення сценарію, ТЗ, визначення дизайну, створення методичних матеріалів, електронних курсів, проведення заходів).
- Створення та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу департаменту продажів (hard- и soft-skills).
- Проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
- Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
Заступник директора тренінгового центру / Заступник директора департаменту прямих продажів
Страхова Група «ТАС»
Страхование
6 лет 1 месяц
12.2015 - 01.2022
Обов'язки:
- Координація, контроль та розвиток співробітників тренінгового центру та управління прямих продажів.
- Розробка та реалізація програм набору та адаптаціі нових співробітників.
- Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання, розвитку, контролю та мотивації персоналу (процедур, інструкцій, скриптів, тестів, методичок, тощо).
- Координація взаємодії співробітників всередині департаменту і компанії в цілому (зони відповідальності, KPI, звітність, оцінка ефективності роботи та ін.).
- Повний цикл організації та проведення заходів навчання персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення потреби в навчанні, підготовка, проведення навчання (hard- і soft-skills), оцінка ефективності навчання, формування індивідуальних програм розвитку для співробітників, післятренінговий супровід і т.д.).
- Проведення аналізу щодо визначення сильних та слабких сторін роботи персоналу: можливих зон професійного та особистого розвитку співробітників, рівня професійного вигорання персоналу, тощо (ассесмент - центр, атестація, тестування, інтерв'ювання тощо).
- Проведення комплексних заходів з розвитку персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення зон росту, підготовка та проведення групових та індивідуальних зустрічей, коуч-сесій, мастер-класів, тощо).
Керівник служби навчання та контролю якості
Міжнародна мережа контактних центрів «BEEPER»
Телекоммуникации / Связь
6 лет 1 месяц
04.2010 - 05.2016
Обов'язки:
- Розробка та впровадження з нуля системи адаптації, навчання та підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок співробітників Компанії, відповідно до її цілей та стратегії.
- Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу (hard- и soft-skills).
- Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
- Створення та проведення тренінгів з розвитку навичок для різних категорій персоналу Компанії.
Основні тренінги:
- Продажі,
- Модель ефективного телефонного обслуговування
- Клієнтоорієнтований сервіс,
- Ресурси стресостійкості,
- Робота з негативно налаштованим, агресивним клієнтом,
- Управлінські навички для супервайзерів,
- Післятренінговий супровід (семінари, польові аудити, коучинг).
- Розробка, організація, впровадження та проведення оцінки персоналу Компанії (ассесмент - центр, оцінка-360, атестація, тестування, тощо).
- Проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
- Координація та проведення командоутворюючих заходів для співробітників Компанії.
- Моніторинг та організація зовнішніх курсів навчання, формування бюджету.
- Управління персоналом навчального центру, в тому числі дистанційне (відбір, навчання, розвиток, оцінка, контроль).
- Розробка і проведення тренінгових заходів для зовнішніх замовників (компаній-партнерів: авіакомпаній, інтернет-магазинів, автомобільних компаній і т.д.).
Керівник групи операторів (супервайзер) проекту «Аутсорсінговий контакт-центр МТС»
ТОВ «Східно - Європейські послуги зв'язку», компанія «Beeper»
Телекоммуникации / Связь
2 года 6 месяцев
10.2007 - 04.2010
Обов'язки:
- Запуск проекту «з нуля»: участь у розробці комерційної пропозиції клієнту; визначення цілей, завдань і методів проекту; написання, затвердження ТЗ; визначення навантаження і формування розкладу; розробка програми підготовки персоналу
- Відбір та навчання нових співробітників проекту
- Створення, наповнення та актуалізація інформаційної бази; розробка скриптів операторів
- Розробка, організація і проведення заходів щодо підвищення якості та ефективності роботи співробітників (додаткового навчання, тренінгів для операторів по нових послуг, пропозицій Компанії)
- Планування організації праці операторів (розрахунок необхідної кількості операторів з урахуванням планованого кількості дзвінків, тривалості розмови, необхідного рівня SL)
- Контроль якості обслуговування абонентів, впровадження системи оцінки якості роботи операторів.
Ключевая информация
Побудова повних процесів за напрямками набор, навчання, розвиток і контроль роботи персона:
- розробка політики і методології в області навчання, розвитку, оцінки та мотивації персоналу;
- розробка та реалізація програм навчання та підвищення кваліфікації (семінари, тренінги, інтерактивні навчальні курси, коучинг,посттренінговий супровід);
- розробка та впровадження стандартів роботи співробітників;
- створення корпоративного Навчального Центру з нуля, включаючи підготовку внутрішніх бізнес тренерів та супервайзерів-наставників.
Училась в 2 заведениях
Національний університет «Україна»
Соціальна работа, спеціаліст
Киев, 2010
Національний університет Києво-Могилянська академія
Біологія
Киев, 2000
Олена
Олена
Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу / Бізнес-тренер / Менеджер з навчанняя
Киев
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 4 месяца назад