Работала в 4 компаниях 22 года 6 месяцев
Банки, Медицина и Здравоохранение
Заступника начальника з операційної роботи
Комерційний банк
Банки
2 года 1 месяц
11.2022 - по настоящее время
З листопада 2022 року по теперішній час обіймаю посаду Заступника начальника з операційної роботи у відділенні Банку.
Функціональні обов’язки:
- Організація роботи відділення;
- Виконання планових показників відділення, продаж банківських продуктів;
- Виконання контрольно-операційних функцій за операціями роздрібного та корпоративного бізнесу;
- Контроль за комплексним та якісним обслуговуванням клієнтів Банку, організація та забезпечення якісного сервісу клієнтів;
- Контроль здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу;залучення клієнтів фізичних осіб та юридичний осіб;
- Організація роботи відділення щодо виконання планових показників по двом напрямкам роздрібний бізнес та корпоративний бізнес;
- Супровід укладених договорів по зарплатних проектах;
- Консультування, надання інформації корпоративним і роздрібним клієнтам про порядок по продуктовій лінійці банку;
- Формування документів дня;
- Контроль виконання касових операцій.
Заступник директора
Медична клініка "Оптіма медікал сервіс"
Медицина и Здравоохранение
1 год 2 месяца
09.2021 - 11.2022
З жовтня 2021 року по листопад 2022 року працювала сумісником на посаді заступника Директора медичної клініки «Оптіма медікал сервіс».
На даному місці роботи маю успішний досвід роботи по запуску нової клініки в м. Черкаси з початковим штатом 30 чоловік. Самостійно проведена робота по пошуку персоналу, налагоджуванню організаційних контактів, а також по впровадження сайту компанії та рекламних заходів в соціальних мережах, Google реклама.
Було запущено 14 лікувальних відділень. Підписано 5 активних робочих договорів з приватними лабораторіями. Заключена співпраця з 6 страховими компаніями. Заключені договори з сервісами доступу до запису пацієнтів з компаніями докЮа, Лікарні.
Обов'язки посади сумісника :
- Управління та контроль за організаційними та медичними процесами роботи клініки;
- Забезпечення виконання KPI;
- Управління реалізацією послуг - від планування до аналізу результатів;
- Безпосереднє керівництво працівниками клініки, пошук і підбір, мотивація та оцінка;
- Участь у формуванні та виконанні стратегічних задач клініки;
- Укладання договорів з лабораторіями та страховими компаніями. Контроль та робота з лабораторіями та страховими компаніями регіону щодо отримання послуг, проведення звірок та взаєморозрахунків тощо.
- Планування та контроль маркетингового бюджету;
- Планування та організація рекламних заходів;
- Контакти з підрядниками, рекламними агентствами та іншими контрагентами.
Заступник директора
ТОВ ДокторПро
Медицина и Здравоохранение
3 года 6 месяцев
04.2019 - 10.2022
З квітня 2019 року по жовтень 2022 року обіймала посаду заступника Директора медичного центру . В прямому підпорядкуванні штат з 60 чоловік ( медичного персоналу( лікарі, медичні сестри) та адміністративного( лінійне управління відділу адміністраторів та фінансового відділу)).
Обов'язки займаної посади:
- контроль за медичними процесами: консультації лікарів, працівників та повне операційне управління клінікою;
- контроль за записом пацієнтів, оптимізація та збільшення кількості пацієнтів в медичному центрі;
- оцінка якості надання медичної допомоги, участь в аналізі проекту «таємного покупця»;
- підтримання та організація порядку та чистоти в медичному заклад, забезпечення життєдіяльності клініки.
· Забезпечення виконання KPI.
· Аналітика, звітність.
· Управління реалізацією послуг - від планування до аналізу результатів;
· Безпосереднє керівництво працівниками клініки, пошук і підбір,мотивація та оцінка;
· Управління організаційними процесами роботи клініки;
· Участь у формуванні та виконанні стратегічних задач мережі клінік.
· Контроль та робота з лабораторіями та страховими компаніями регіону щодо отримання послуг, проведення звірок та взаєморозрахунків тощо.
Керівник відділення
ПАТ КБ ПриватБанк
Банки
16 лет 9 месяцев
07.2002 - 04.2019
З липня 2002 р.-2011 р. працювала на посаді старшого спеціаліста відділу обслуговування населення. На даній посаді отримала практичні навики по обслуговуванню депозитних вкладів і поточних рахунків фізичних осіб в національній і іноземній валюті, вкладів з пластиковими картками в т.ч. з пластиковим картками (особистими і кредитними), прийому платежів від населення, роботі з SWIFT платежами.
Здобула навики по роботі в інтернет-банківських програмах, з банківською аналітикою. Займалася підготовкою кадрів стажистів по Черкаському регіону для роботи в банку, вивченням технології нових продуктів спеціалістами відділу депозитів і поточних рахунків. Мною проводилася консультаційна підтримка відділень по депозитним операціям по Черкаському регіону. Проводила контроль та перевірку виконання спеціалістами відділу нормативних актів і процедур, які регулюють роботу відділу.
З березня 2011р. до квітня 2019року працювала керівником відділення зі штатом 6-8 чоловік. На даній виконувала наступні функціональні обов'язки:
- робота по залученню клієнтів фізичних та юридичних осіб, виконання нормативів, відпрацювання бізнес території відділення, залучення, відкриття та супроводження роботи зарплатних проектів, обслуговування корпоративних клієнтів.
- Проведення переговорів з підприємствами на предмет обслуговування на РКО, заключення та підписання договорів з клієнтами;
- здійснення контролю за роботою підлеглих працівників відділення в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво. Управління касовим вузлом ( заказ готівки, контроль звірки каси, проведення ревізій відділення);
- організація оптимізації клієнтопотоку та скарг клієнтів.
- робота з корпоративними клієнтами та індивідуальними клієнтами роздрібного бізнесу фізичних осіб. Маю досвід роботи з соціальними програмами, кредитними картами, страховими програмами, платежами населення, терміновими переказами, пластиковими картками середнього та Голд, Платинум класу.
- проведення зустрічей з корпоративними клієнтами та бюджетними організаціями з метою залучення на обслуговування , презентації банківських продуктів та поточне обслуговування.
- ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо
- здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, погодження кадрових наказів, участь у синхронних інтерв'ю при прийомі кандидатів на роботу, навчання і майстер-класи продажів, обмін передовим досвідом, контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання.
- Залучення і оформлення кредитних продуктів юридичних осіб, а саме заставних та без заставних кредитів та їх поточне обслуговування; реалізація кредитного процесу, проведення початкового фінансово-економічного аналізу та оформлення договорів
- Оформлення банківських гарантій для тендеру.
Ключевая информация
Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід проведення переговорів та
укладання контрактів та договорів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта,
вибудовувати ефективну мережу контактів. Прагну до професійного росту і досягнення
високих показників роботи.
Училась в 1 заведении
Українська академія банківської справи
диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня Економіст спеціальності “Банківська справа”.
Суми, 2002
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
- HR-эксперт
Додаткове навчання :
- пройшла навчання за програмою професійного розвитку "Навчання з кредитування, фінансового аналізу, оцінки ризиків та роботі з заставним майном";
- - пройшла сертификацію по кредитуванню клієнтів малого та середнього бізнесу";
- - HR-эксперт .
Дополнительная информация
Посвідчення водія
Оксана
Оксана
Керівники в банку
Черкассы
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад