Работала в 4 компаниях   22 года

Банки, Медицина и Здравоохранение

Заступника начальника з операційної роботи

Комерційний банк

Банки

1 год 7 месяцев

11.2022 - по настоящее время

З листопада 2022 року по теперішній час обіймаю посаду Заступника начальника з операційної роботи у відділенні Банку.

Функціональні обов’язки:

  • Організація роботи відділення;
  • Виконання планових показників відділення, продаж банківських продуктів;
  • Виконання контрольно-операційних функцій за операціями роздрібного та корпоративного бізнесу;
  • Контроль за комплексним та якісним обслуговуванням клієнтів Банку, організація та забезпечення якісного сервісу клієнтів;
  • Контроль здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу;залучення клієнтів фізичних осіб та юридичний осіб;
  • Організація роботи відділення щодо виконання планових показників по двом напрямкам роздрібний бізнес та корпоративний бізнес;
  • Супровід укладених договорів по зарплатних проектах;
  • Консультування, надання інформації корпоративним і роздрібним клієнтам про порядок по продуктовій лінійці банку;
  • Формування документів дня;
  • Контроль виконання касових операцій.

Заступник директора

Медична клініка "Оптіма медікал сервіс"

Медицина и Здравоохранение

1 год 2 месяца

09.2021 - 11.2022

З жовтня 2021 року по листопад 2022 року працювала сумісником на посаді заступника Директора медичної клініки «Оптіма медікал сервіс».

На даному місці роботи маю успішний досвід роботи по запуску нової клініки в м. Черкаси з початковим штатом 30 чоловік. Самостійно проведена робота по пошуку персоналу, налагоджуванню організаційних контактів, а також по впровадження сайту компанії та рекламних заходів в соціальних мережах, Google реклама.

Було запущено 14 лікувальних відділень. Підписано 5 активних робочих договорів з приватними лабораторіями. Заключена співпраця з 6 страховими компаніями. Заключені договори з сервісами доступу до запису пацієнтів з компаніями докЮа, Лікарні.

Обов'язки посади сумісника :

  • Управління та контроль за організаційними та медичними процесами роботи клініки;
  • Забезпечення виконання KPI;
  • Управління реалізацією послуг - від планування до аналізу результатів;
  • Безпосереднє керівництво працівниками клініки, пошук і підбір, мотивація та оцінка;
  • Участь у формуванні та виконанні стратегічних задач клініки;
  • Укладання договорів з лабораторіями та страховими компаніями. Контроль та робота з лабораторіями та страховими компаніями регіону щодо отримання послуг, проведення звірок та взаєморозрахунків тощо.
  • Планування та контроль маркетингового бюджету;
  • Планування та організація рекламних заходів;
  • Контакти з підрядниками, рекламними агентствами та іншими контрагентами.

Заступник директора

ТОВ ДокторПро

Медицина и Здравоохранение

3 года 6 месяцев

04.2019 - 10.2022

З квітня 2019 року по жовтень 2022 року обіймала посаду заступника Директора медичного центру . В прямому підпорядкуванні штат з 60 чоловік ( медичного персоналу( лікарі, медичні сестри) та адміністративного( лінійне управління відділу адміністраторів та фінансового відділу)).

Обов'язки займаної посади:

  • контроль за медичними процесами: консультації лікарів, працівників та повне операційне управління клінікою;
  • контроль за записом пацієнтів, оптимізація та збільшення кількості пацієнтів в медичному центрі;
  • оцінка якості надання медичної допомоги, участь в аналізі проекту «таємного покупця»;
  • підтримання та організація порядку та чистоти в медичному заклад, забезпечення життєдіяльності клініки.

· Забезпечення виконання KPI.

· Аналітика, звітність.

· Управління реалізацією послуг - від планування до аналізу результатів;

· Безпосереднє керівництво працівниками клініки, пошук і підбір,мотивація та оцінка;

· Управління організаційними процесами роботи клініки;

· Участь у формуванні та виконанні стратегічних задач мережі клінік.

· Контроль та робота з лабораторіями та страховими компаніями регіону щодо отримання послуг, проведення звірок та взаєморозрахунків тощо.

Керівник відділення

ПАТ КБ ПриватБанк

Банки

16 лет 9 месяцев

07.2002 - 04.2019

З липня 2002 р.-2011 р. працювала на посаді старшого спеціаліста відділу обслуговування населення. На даній посаді отримала практичні навики по обслуговуванню депозитних вкладів і поточних рахунків фізичних осіб в національній і іноземній валюті, вкладів з пластиковими картками в т.ч. з пластиковим картками (особистими і кредитними), прийому платежів від населення, роботі з SWIFT платежами.

Здобула навики по роботі в інтернет-банківських програмах, з банківською аналітикою. Займалася підготовкою кадрів стажистів по Черкаському регіону для роботи в банку, вивченням технології нових продуктів спеціалістами відділу депозитів і поточних рахунків. Мною проводилася консультаційна підтримка відділень по депозитним операціям по Черкаському регіону. Проводила контроль та перевірку виконання спеціалістами відділу нормативних актів і процедур, які регулюють роботу відділу.

З березня 2011р. до квітня 2019року працювала керівником відділення зі штатом 6-8 чоловік. На даній виконувала наступні функціональні обов'язки:

  • робота по залученню клієнтів фізичних та юридичних осіб, виконання нормативів, відпрацювання бізнес території відділення, залучення, відкриття та супроводження роботи зарплатних проектів, обслуговування корпоративних клієнтів.
  • Проведення переговорів з підприємствами на предмет обслуговування на РКО, заключення та підписання договорів з клієнтами;
  • здійснення контролю за роботою підлеглих працівників відділення в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво. Управління касовим вузлом ( заказ готівки, контроль звірки каси, проведення ревізій відділення);
  • організація оптимізації клієнтопотоку та скарг клієнтів.
  • робота з корпоративними клієнтами та індивідуальними клієнтами роздрібного бізнесу фізичних осіб. Маю досвід роботи з соціальними програмами, кредитними картами, страховими програмами, платежами населення, терміновими переказами, пластиковими картками середнього та Голд, Платинум класу.
  • проведення зустрічей з корпоративними клієнтами та бюджетними організаціями з метою залучення на обслуговування , презентації банківських продуктів та поточне обслуговування.
  • ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо
  • здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, погодження кадрових наказів, участь у синхронних інтерв'ю при прийомі кандидатів на роботу, навчання і майстер-класи продажів, обмін передовим досвідом, контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання.
  • Залучення і оформлення кредитних продуктів юридичних осіб, а саме заставних та без заставних кредитів та їх поточне обслуговування; реалізація кредитного процесу, проведення початкового фінансово-економічного аналізу та оформлення договорів

- Оформлення банківських гарантій для тендеру.

Ключевая информация

Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід проведення переговорів та укладання контрактів та договорів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта, вибудовувати ефективну мережу контактів. Прагну до професійного росту і досягнення високих показників роботи.

Училась в 1 заведении

Українська академія банківської справи

диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня Економіст спеціальності “Банківська справа”.

Суми, 2002

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

- HR-эксперт

Черкаси, 2019

Додаткове навчання :

 

  • пройшла навчання за програмою професійного розвитку "Навчання з кредитування, фінансового аналізу, оцінки ризиків та роботі з заставним майном";
  • - пройшла сертификацію по кредитуванню клієнтів малого та середнього бізнесу";
  • - HR-эксперт .

 

Дополнительная информация

Посвідчення водія

Посвідчення водія категорія В, наявність авто.

Оксана

Керівники в банку

Черкассы

44 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад