Работала в 3 компаниях 11 месяцев
Строительство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Офіс-менеджер
Вікна Двері, Салон-магазин
Строительство
2 месяца
05.2024 - по настоящее время
В мої обов'язки офіс-менеджера у віконо-дверному салоні входить:
- Прорахунок конструкцій, послуг монтажу/демонтажу та доставки
- Надання технічних характеристик товару для прийнятя оптимального рішення клієнтом
- Ведення звітності в програмі Excel та робочої документації
- Комунікація з партнерами фірми щодо робочих питань
- Вирішення питань між клієнтом та виконавчою стороною
- Ведення касової дисципліни
- Планування монтажно/демонжних робіт та доставки
Адміністратор-касир
КОМПЛЕКС ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ, ТОВ
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
6 месяцев
11.2023 - 05.2024
В мої обов'язки адміністратора-касира в Аквапарку "Пляж" (Комплекс водних видів спорту) входило:
- Розрахунок гостей в програмі ABONS
- Відкриття та закриття зміни в програмі ABONS
- Ведення касової книги
- Ознайомлення клієнтів з правилами розважального комплексу Аквапарк "Пляж"
- Консультація клієнтів щодо умов абонементів та додаткових послуг
- Реагування на зауваження клієнтів щодо сервісу, персоналу і т.д.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами без шкоди для репутації комплексу
Адміністратор готелю
Diamond
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 месяца
09.2023 - 12.2023
В мої обов'язки адміністратора готелю "Діамант" НПЦ входило:
- Зустріч та поселення гостей у номер
- Бронювання номерів
- Перенесення бронювання з сайту Booking
- Виселення гостей та перевірка номера після виселення
- Контроль роботи покоївок та стану номерного фонду
- Кодування ключів в програмі Hotek
- Проводити грошові операції та звіти в програмі Servio
- Контролювати наявність засобів особистої гігієни та засобів для клінінгових операцій
- Контролювати справність санвузла та меблі в номері
Ключевая информация
Мої ключові навички:
- Ведення касової дисципліни та звітності
- Консультація клієнтів щодо послуг компанії
- Врегулювання конфліктних ситуацій
- Знання таких програм як Servio, Hotek, Booking, Excel, ABONS
- Координація потоку відвідувачів для їх комфортного перебування
- Комунікація з іншими службами підприємства та злагодженої роботи
- Забезпечення порядку в приймальній зоні задля створення комфортної атмосфери для клієнта
Училась в 2 заведениях
Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені Степана Ґжицького
Факультет "Економіки та менеджменту"
Львів, 2027
Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
Професія "майстер готельного обслуговування"
Львів, 2023
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Люблю читати книги по тайм-менеджменту та стараюсь втілити їх знання в реальність
Ольга
Ольга
Адміністратор рецепції
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 9 часов назад