Працювала в 3 компаніях   11 місяців

Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Офіс-менеджер

Вікна Двері, Салон-магазин

Будівництво

2 місяці

05.2024 - до теперішнього часу

В мої обов'язки офіс-менеджера у віконо-дверному салоні входить:
  • Прорахунок конструкцій, послуг монтажу/демонтажу та доставки
  • Надання технічних характеристик товару для прийнятя оптимального рішення клієнтом
  • Ведення звітності в програмі Excel та робочої документації
  • Комунікація з партнерами фірми щодо робочих питань
  • Вирішення питань між клієнтом та виконавчою стороною
  • Ведення касової дисципліни
  • Планування монтажно/демонжних робіт та доставки

Адміністратор-касир

КОМПЛЕКС ВОДНИХ ВИДІВ СПОРТУ, ТОВ

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

11.2023 - 05.2024

В мої обов'язки адміністратора-касира в Аквапарку "Пляж" (Комплекс водних видів спорту) входило:
  • Розрахунок гостей в програмі ABONS
  • Відкриття та закриття зміни в програмі ABONS
  • Ведення касової книги
  • Ознайомлення клієнтів з правилами розважального комплексу Аквапарк "Пляж"
  • Консультація клієнтів щодо умов абонементів та додаткових послуг
  • Реагування на зауваження клієнтів щодо сервісу, персоналу і т.д.
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами без шкоди для репутації комплексу

Адміністратор готелю

Diamond

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

09.2023 - 12.2023

В мої обов'язки адміністратора готелю "Діамант" НПЦ входило:
  • Зустріч та поселення гостей у номер
  • Бронювання номерів
  • Перенесення бронювання з сайту Booking
  • Виселення гостей та перевірка номера після виселення
  • Контроль роботи покоївок та стану номерного фонду
  • Кодування ключів в програмі Hotek
  • Проводити грошові операції та звіти в програмі Servio
  • Контролювати наявність засобів особистої гігієни та засобів для клінінгових операцій
  • Контролювати справність санвузла та меблі в номері

Ключова інформація

Мої ключові навички:
  • Ведення касової дисципліни та звітності
  • Консультація клієнтів щодо послуг компанії
  • Врегулювання конфліктних ситуацій
  • Знання таких програм як Servio, Hotek, Booking, Excel, ABONS
  • Координація потоку відвідувачів для їх комфортного перебування
  • Комунікація з іншими службами підприємства та злагодженої роботи
  • Забезпечення порядку в приймальній зоні задля створення комфортної атмосфери для клієнта

Навчалась в 2 закладах

Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені Степана Ґжицького

Факультет "Економіки та менеджменту"

Львів, 2027

Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу

Професія "майстер готельного обслуговування"

Львів, 2023

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Люблю читати книги по тайм-менеджменту та стараюсь втілити їх знання в реальність

Ольга

Адміністратор рецепції

Львів

18 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 9 годин тому