Работала в 4 компаниях 10 лет 2 месяца
Негосударственные организации / NGO, Образование, IT
Finance specialist
DRC
Негосударственные организации / NGO
11 месяцев
01.2024 - по настоящее время
* підготовка та обробка щоденних фінансових операцій та впровадження процедур внутрішнього контролю відповідно до вимог, політики та процедур DRC,
* здійснення розрахунків з постачальниками, підрядниками та персоналом програми на підставі затверджених документів,
* облік касових операцій та документації,
* облік відряджень та виплата добових,
* складання та ведення платіжного календаря,
* підготовка та відправка платежів в банк для обробки,
* контроль повернення документації, перевірка правильності заповнення документів,
* спілкування з фахівцями інших відділів, з фахівцями банку.
Фінансовий менеджер
Study.UA
Образование
1 год 8 месяцев
12.2021 - 08.2023
* облік та аналіз дебіторської заборгованості,
* складання управлінських звітів по запиту керівника,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами, відстеження належного заповнення та ведення документації,
* контроль повернення документації,
* комунікація зі спеціалістами інших відділів по виникаючим питанням,
* контроль закриття місяцю,* ведення ділової переписки.
Фінансовий менеджер
ТОВ "Віжуал Солюшнс"
IT
1 год 8 месяцев
02.2020 - 10.2021
* робота с банківськими розрахунковими рахунками, виписками банку,
* контроль відповідності залишків на рахунках в банках і в обліковому записі,* ведення відомості з фінансової винагороди співробітників,
* розрахунок фінансової винагороди за місяць,
* розноска транзакцій у програмі,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами (рахунки, акти, технічні завдання), їх складання, облік й контроль вірності заповнення,
* контроль закриття місяцю,
* контроль каси (рознесення видатків по статтям, звірка залишків),
* складання звітів по запиту керівника,
* підготовка аналітичної звітності (Profit&Loss, Cash & Flow),
* комунікація зі спеціалістами інших відділів по виникаючим питанням,
* ведення ділової переписки.
Фінансовий спеціаліст
Дезерет інтернешнл чарітіз, ЛТД
Негосударственные организации / NGO
5 лет 7 месяцев
01.2014 - 08.2019
* ведення ФО-П 3 групи, здача звітів,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами, відстеження належного заповнення та ведення документації,
* робота з заявками на оплату, формування платежів, перевірка банківських реквизитів, призначень платежів,
* ведення авансових звітів, виписка довіреностей,
* контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірки з контрагентами,
* архівування документів,
* участь у переговорах,
* ведення ділової переписки,
* виконання завдань керівника, робота з кур`єрськими службами,
* переклад письмової документації (англійська/російська/українська),
* взаємодія з фахівцями інших відділів компанії, сприяння командній роботі і координації,
* участь у вирішенні організаційних питань, допомога в організації корпоративних заходів.
Ключевая информация
Відповідальність, ефективна комунікація, уважність, ініціативність, впровадження змін, цілеспрямованість, проактивність, розвинуті аналітичні здібності, вміння приймати рішення, з креативным мисленням. Грамотна усна та письменна мова. Здатність швидко навчатися, орієнтація на результат.
Училась в 2 заведениях
Університет економіки та права
Фінанси/ Магістр з фінансів
Д, 2005
Індустріальний технікум
Бухгалтерський облік/ Бухгалтер
Д, 2001
Владеет языками
Английский
средний
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Сертифікат Університету Т.Г. Шевченко про вільне володіння державною мовою
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат з проходження тренінгу "Тайм-менеджмент (ефективне управління часом") від Університету банківської справи
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
* Microsoft Office Word, Excel;
* Outlook Express, Internet;
* 1 С – Підприємство;
* Клієнт-банк;
* Medoc;
* Xero.
Досягнення
* запропонувала новий ефективний підхід по роботі з документами згідно нових положень від керівництва компанії, який був затверджений директором;
* були усунуті зайві витрати по комунальним видаткам через запропоновані та впроваджені пропозиції щодо внесення змін у договори з контрагентами;
* призвела до порядку ділянку бухгалтерського обліку зі звіряння актів взаєморозрахунків з контрагентами: були виявлені та усунуті розбіжності за період в декілька років діяльності підприємства, допроведені повернення товарів на склад, що сприятливо відобразилось на прибутку підприємства та реальності показників залишків товару на складі підприємства;своєчасне виявлення та ліквідація помилок у документах інкасації з боку праці робітників відділу логістики, що дозволило мати місце дозабору грошей у контрагентів, зробити реальними фінансові показники за день та зберегти прибуток компанії;
* відновила відсутні первинні документи трьохрічної давності на підприємстві;неодноразово організовувала згідно рішення директора успішний перехід підприємства з одної бази 1С:Бухгалтерія в іншу;
* проведення мотивуючих зборів для колективу компанії;була неодноразово премійована за ефективну працю на підприємстві та отримувала подарунок від власника підприємства.
Захоплення та інтереси
Присвячую частину особистого часу саморозвитку, що полягає у тому, що відвідую різноманітні тренінги з психології та особистого зростання. Люблю творчість, тому в 2014 р. отримала базові знання з дизайну в КА "Крок", у 2017-2018 р.р. закінчила декілька курсів по фотографуванню та обробці фотографій у фотошколах "ФотоАз", "Київській школі фотографії", експрес-курс по відеозйомці від Києво-Могилянської школи журналістики. Також маю досвід організатора заходів: бал, творчий вечір.
Інтереси: психологія, духовність, вокал, танці, читання, мистецтво, ораторське мистецтво, подорожі.
Natalia
Natalia
Фінансовий менеджер/ Фінансовий контролер/ Фінансовий спеціаліст
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 5 дней назад