Працювала в 4 компаніях 10 років 4 місяці
Недержавні організації / NGO, Освіта, IT
Finance specialist
DRC
Недержавні організації / NGO
1 рік 1 місяць
01.2024 - 02.2025
* підготовка та обробка щоденних фінансових операцій та впровадження процедур внутрішнього контролю відповідно до вимог, політики та процедур DRC,
* здійснення розрахунків з постачальниками, підрядниками та персоналом програми на підставі затверджених документів,
* облік касових операцій та документації,
* облік відряджень та виплата добових,
* складання та ведення платіжного календаря,
* підготовка та відправка платежів в банк для обробки,
* асистенція аудиторських запитів,
* контроль повернення документації, перевірка правильності заповнення документів,
* участь у закритті місяцю,
* спілкування з фахівцями інших відділів, з фахівцями банку.
Фінансовий менеджер
Study.UA
Освіта
1 рік 8 місяців
12.2021 - 08.2023
* облік та аналіз дебіторської заборгованості,
* складання управлінських звітів по запиту керівника,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами, відстеження належного заповнення та ведення документації,
* контроль повернення документації,
* комунікація зі спеціалістами інших відділів по виникаючим питанням,
* контроль закриття місяцю,* ведення ділової переписки.
Фінансовий менеджер
ТОВ "Віжуал Солюшнс"
IT
1 рік 8 місяців
02.2020 - 10.2021
* робота с банківськими розрахунковими рахунками, виписками банку,
* контроль відповідності залишків на рахунках в банках і в обліковому записі,* ведення відомості з фінансової винагороди співробітників,
* розрахунок фінансової винагороди за місяць,
* розноска транзакцій у програмі,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами (рахунки, акти, технічні завдання), їх складання, облік й контроль вірності заповнення,
* контроль закриття місяцю,
* контроль каси (рознесення видатків по статтям, звірка залишків),
* складання звітів по запиту керівника,
* підготовка аналітичної звітності (Profit&Loss, Cash & Flow),
* досвід роботи напряму з CEO та власником бізнесу,
* комунікація зі спеціалістами інших відділів по виникаючим питанням,
* ведення ділової переписки.
Фінансовий спеціаліст
Дезерет інтернешнл чарітіз, ЛТД
Недержавні організації / NGO
5 років 7 місяців
01.2014 - 08.2019
* ведення ФО-П 3 групи, здача звітів,
* робота з договорами, доп. угодами, первинними документами, відстеження належного заповнення та ведення документації,
* робота з заявками на оплату, формування платежів, перевірка банківських реквизитів, призначень платежів,
* ведення авансових звітів, виписка довіреностей,
* контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірки з контрагентами,
* асистенція аудиторських запитів,
* архівування документів,
* участь у переговорах,
* ведення ділової переписки,
* виконання завдань керівника, робота з кур`єрськими службами,
* переклад письмової документації (англійська/російська/українська),
* взаємодія з фахівцями інших відділів компанії, сприяння командній роботі і координації,
* участь у вирішенні організаційних питань, допомога в організації корпоративних заходів.
Ключова інформація
Відповідальність, розвинуті аналітичні здібності, ефективна комунікація, уважність, ініціативність, впровадження змін, цілеспрямованість, проактивність, вміння приймати рішення, з креативным мисленням, командна робота. Грамотна усна та письменна мова. Здатність швидко навчатися, орієнтація на результат.
Навчалась в 2 закладах
Університет економіки та права
Фінанси/ Магістр з фінансів
Д, 2005
Індустріальний технікум
Бухгалтерський облік/ Бухгалтер
Д, 2001
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Сертифікат Університету Т.Г. Шевченко про вільне володіння державною мовою
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат з проходження тренінгу "Тайм-менеджмент (ефективне управління часом") від Університету банківської справи
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
* Microsoft Office Word, Excel;
* Outlook Express, Internet;
* 1 С – Підприємство;
* CRM ERP;
* Клієнт-банк;
* Medoc;
* Xero.
Досягнення
* запропонувала новий ефективний підхід по роботі з документами згідно нових положень від керівництва компанії, який був затверджений директором;
* були усунуті зайві витрати по комунальним видаткам через запропоновані та впроваджені пропозиції щодо внесення змін у договори з контрагентами;
* призвела до порядку ділянку бухгалтерського обліку зі звіряння актів взаєморозрахунків з контрагентами: були виявлені та усунуті розбіжності за період в декілька років діяльності підприємства, допроведені повернення товарів на склад, що сприятливо відобразилось на прибутку підприємства та реальності показників залишків товару на складі підприємства;своєчасне виявлення та ліквідація помилок у документах інкасації з боку праці робітників відділу логістики, що дозволило мати місце дозабору грошей у контрагентів, зробити реальними фінансові показники за день та зберегти прибуток компанії;
* відновила відсутні первинні документи трьохрічної давності на підприємстві;неодноразово організовувала згідно рішення директора успішний перехід підприємства з одної бази 1С:Бухгалтерія в іншу;
* проведення мотивуючих зборів для колективу компанії;була неодноразово премійована за ефективну працю на підприємстві та отримувала подарунок від власника підприємства.
Захоплення та інтереси
Присвячую частину особистого часу саморозвитку, що полягає у тому, що відвідую різноманітні тренінги з психології та особистого зростання. Люблю творчість, тому в 2014 р. отримала базові знання з дизайну в КА "Крок", у 2017-2018 р.р. закінчила декілька курсів по фотографуванню та обробці фотографій у фотошколах "ФотоАз", "Київській школі фотографії", експрес-курс по відеозйомці від Києво-Могилянської школи журналістики. Також маю досвід організатора заходів: бал, творчий вечір.
Інтереси: психологія, духовність, вокал, танці, читання, мистецтво, ораторське мистецтво, подорожі.
Natalia
Natalia
Фінансовий менеджер/ Фінансовий контролер/ Фінансовий спеціаліст

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 тиждень тому