Работал в 4 компаниях   16 лет 2 месяца

Электроника и электротехника, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Строительство

HR фахівeць

Jabil Circuit Ukraine LLC

Электроника и электротехника

1 год

06.2023 - по настоящее время

• Оформлення прийому, переводу, переміщення і звільнення працівників відповідно до чинного законодавства і наказів по підприємству у внутрішній системі обліку даних.
• Контроль за відповідністю фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку.
• Ведення і поновлення автоматизованої бази данихонлайн підтримка працівників по
зверненням.
• Оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства.
• Збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників.
• Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
• Консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку
даних.
• Обробка запитів від працівників, що надходять через внутрішню систему обліку даних.
• Здійсення необхідних корегувань даних у внутрішній системі.

HR generalist

Flex

Электроника и электротехника

2 года 1 месяц

05.2021 - 06.2023


• пошук,підбір спеціалістів;
• адаптація та мотивація персоналу;
• навчання співробітників;
• рекрутинг;
• тестування кандидатів;
• перегляд резюме на job-порталах;
• спілкування з кандидатами;
• проведення співбесід, підбір персоналу (розміщення вакансій на різних інформаційних
площадках) та оцінка їх навиків;

Administrator

Sting Hotel & Event Palace

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 7 месяцев

07.2017 - 02.2020

• своєчасне і якісне, культурне обслуговування відвідувачів відповідно до діючих стандартів обслуговування;
• розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць, а також контроль за дотриманням паспортного режиму
• координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників;
• забезпечення та дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
• контроль виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
• контроль за збереженням матеріальних цінностей;
• консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
• проведення необхідних організаційно-технічних заходів;

Офіс-менеджер

metal hungaria holding

Строительство

10 лет 3 месяца

06.2005 - 09.2015

• контроль роботи всього офісу;
• координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв,
технічних працівників і т. п.);
• ведення ділового листування;
• розподіл дзвінків;
• зустріч відвідувачів;
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу; робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
• підготовка накладних, рахунків-фактур, списання матеріалів;
• ведення діловодства, підготовка різних звітів;
• ведення офісних витрат, платіжного документообігу;
• організація свят та інших корпоративних заходів;
• забезпечення чистоти і порядку в офісі;
• аналіз діяльності постачальників;
• ведення звітності по відпустках, відгулах;
• оформлення віз, запрошень, реєстрацій для іноземних співробітників; ? ведення ділової кореспонденції;
• обов’язки перекладача і т.п..

Учился в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"

Юридичний/правознавство

Ужгород, 2006

Владеет языками

Венгерский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Стратегічне мислення високі комунікативні навички організаторські здібності навички управління персоналом

Водійські права

Водійське посвідчення : так

Наявність авто

Власне авто : так

Особисті якості

Чесність, відповідальність, уважність до деталей. Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність

Хобі та інтереси

Займаюсь спортом, малювання

Ібоя Елемирівна

Нr

Ужгород

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад