Працював в 4 компаніях 16 років 5 місяців
Електроніка та електротехніка, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Будівництво
HR фахівeць
Jabil Circuit Ukraine LLC
Електроніка та електротехніка
1 рік 3 місяці
06.2023 - до теперішнього часу
• Оформлення прийому, переводу, переміщення і звільнення працівників відповідно до чинного законодавства і наказів по підприємству у внутрішній системі обліку даних.
• Контроль за відповідністю фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку.
• Ведення і поновлення автоматизованої бази данихонлайн підтримка працівників по
зверненням.
• Оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства.
• Збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників.
• Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
• Консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку
даних.
• Обробка запитів від працівників, що надходять через внутрішню систему обліку даних.
• Здійсення необхідних корегувань даних у внутрішній системі.
• Контроль за відповідністю фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку.
• Ведення і поновлення автоматизованої бази данихонлайн підтримка працівників по
зверненням.
• Оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства.
• Збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників.
• Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
• Консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку
даних.
• Обробка запитів від працівників, що надходять через внутрішню систему обліку даних.
• Здійсення необхідних корегувань даних у внутрішній системі.
HR generalist
Flex
Електроніка та електротехніка
2 роки 1 місяць
05.2021 - 06.2023
• пошук,підбір спеціалістів;
• адаптація та мотивація персоналу;
• навчання співробітників;
• рекрутинг;
• тестування кандидатів;
• перегляд резюме на job-порталах;
• спілкування з кандидатами;
• проведення співбесід, підбір персоналу (розміщення вакансій на різних інформаційних
площадках) та оцінка їх навиків;
Administrator
Sting Hotel & Event Palace
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 7 місяців
07.2017 - 02.2020
• своєчасне і якісне, культурне обслуговування відвідувачів відповідно до діючих стандартів обслуговування;
• розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць, а також контроль за дотриманням паспортного режиму
• координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників;
• забезпечення та дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
• контроль виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
• контроль за збереженням матеріальних цінностей;
• консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
• проведення необхідних організаційно-технічних заходів;
• розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць, а також контроль за дотриманням паспортного режиму
• координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників;
• забезпечення та дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
• контроль виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
• контроль за збереженням матеріальних цінностей;
• консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
• проведення необхідних організаційно-технічних заходів;
Офіс-менеджер
metal hungaria holding
Будівництво
10 років 3 місяці
06.2005 - 09.2015
• контроль роботи всього офісу;
• координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв,
технічних працівників і т. п.);
• ведення ділового листування;
• розподіл дзвінків;
• зустріч відвідувачів;
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу; робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
• підготовка накладних, рахунків-фактур, списання матеріалів;
• ведення діловодства, підготовка різних звітів;
• ведення офісних витрат, платіжного документообігу;
• організація свят та інших корпоративних заходів;
• забезпечення чистоти і порядку в офісі;
• аналіз діяльності постачальників;
• ведення звітності по відпустках, відгулах;
• оформлення віз, запрошень, реєстрацій для іноземних співробітників; ? ведення ділової кореспонденції;
• обов’язки перекладача і т.п..
• координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв,
технічних працівників і т. п.);
• ведення ділового листування;
• розподіл дзвінків;
• зустріч відвідувачів;
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу; робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
• підготовка накладних, рахунків-фактур, списання матеріалів;
• ведення діловодства, підготовка різних звітів;
• ведення офісних витрат, платіжного документообігу;
• організація свят та інших корпоративних заходів;
• забезпечення чистоти і порядку в офісі;
• аналіз діяльності постачальників;
• ведення звітності по відпустках, відгулах;
• оформлення віз, запрошень, реєстрацій для іноземних співробітників; ? ведення ділової кореспонденції;
• обов’язки перекладача і т.п..
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Юридичний/правознавство
Ужгород, 2006
Володіє мовами
Угорська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Стратегічне мислення високі комунікативні навички організаторські здібності навички управління персоналом
Водійські права
Водійське посвідчення : так
Наявність авто
Власне авто : так
Особисті якості
Чесність, відповідальність, уважність до деталей. Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність
Хобі та інтереси
Займаюсь спортом, малювання
Ібоя Елемирівна
Ібоя Елемирівна
Нr
Ужгород
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому