Работала в 8 компаниях   10 лет 8 месяцев

HR, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Негосударственные организации / NGO, FMCG, Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое

HR консультант - freelancer

Freelance

HR

3 года 5 месяцев

12.2020 - по настоящее время

Рекрутинг та надання HR консультацій компаніям-клієнтам в Україні та 1 польській будівельно-лізинговій компанії.

Час співпраці - 1-6 місяців, половина компаній розширювала замовлення під час співпраці.

Керівник відділу управління персоналом, HR Business Partner

Компания Доля

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

06.2019 - 09.2020

На старті: HR процеси не налагодженні, працівники не можуть чітко назвати свої зони відповідальності, ручне управління та хаос у бізнес процесах. 30 працівників, 2 власники, підпорядкування директору-власнику.

Результати та досягнення:

1. Провела глибокий аудит HR процесів та персоналу, спрогнозувала, що через 6 місяців компанія зупиниться у зростанні обороту (до цього зростання було х2/рік, директор погодився з прогнозом). Запропонувала рекомендації для покращення слабких сторін та зменшення ризиків, які стали основою стратегії компанії на 2020 рік, а також ініціювала зміну системи планування цілей в компанії на систему збалансованих показників (BSC). В результаті змін щомісячний оборот компанії виріс у 2,5 рази за 9 місяців, штат виріс до 50 працівників;

2. Ініціювала та вела проект з формування та реалізації стратегії компанії на 2020 рік, зміни та опису бізнес-процесів між відділами, перегляду орг. структури, місії та цінностей компанії. В результаті компанія з мінімальними втратами співробітників та грамотним фінансовим плануванням пережила перший локдаун у 2020 році та за 3 місяці вийшла знов у прибуток (хоча 70% клієнтів не працювали);

3. Прописала профілі всіх посад спільно з директором та ТОПами на основі потреб бізнесу та стратегії;

4. Визначила з директором політику щодо персоналу, сформувала HR стратегію з урахуванням стратегії бізнесу;

5. Запустила HR функцію в компанії з "нуля", увійшла до складу стратегічних ТОПів, була консультантом для директора та ТОПів, координувала роботу ТОПів зі стратегічними завданнями;

6. Побудувала і вела з нуля усі HR системи, визначила їх етапи та відповідальність учасників;

7. Ініціювала, розробляла та реалізовувала проекти, спрямовані на підвищення ефективності/результативності персоналу та бізнес-процесів;

8. Координувала взаємодію з тех. підтримкою компанії, прибиральницею, закупівлі для працівників;

9. Навчила з "нуля" менеджера з персоналу (працювала 6 місяців, було скорочення через карантин).

Директор департаменту управління персоналом

ТОВ "ІБК Люкс Капітал Буд"

Строительство

4 месяца

09.2018 - 01.2019

На старті:

HR процесів не було, кадрове діловодство велося хаотично та з порушеннями, великі приховані конфлікти між ключовими працівниками, хаотичне управління компанією. 2 власники, 15 офісних працівників, близько 50 будівельників.

Досягнення:

1. Допомогла керівництву компанії у розробці стратегічних цілей компанії, бізнес-моделі, визначити та описати цільові сегменти клієнтів, а також описати продукт для них, сформувати та описати поняття норми та wow-ефекту в роботі компанії (в процес залучила всіх ТОП-ів та ключових співробітників компанії, що допомогло підвищити їхню залученість, розділити відповідальність, а також згуртувати команду);

2. Сформували орг. структуру компанії на 2 місяці та рік, що допомогло приступити до реалізації цілей одразу після їх формування, а також спланувати завантаженість працівників;

3. Сформували цінності компанії, що допомогло зрозуміти які є проблеми у корпоративній культурі компанії, а також нова цінність «постійна орієнтація на розвиток» допомогла співробітникам перейти з парадигми «навчаюсь тому, що чогось не знаю, а це соромно» до «навчаюсь тому, що хочу розвиватися сам і розвивати компанію» (усі ТОПи взяли участь у профільному заході з управління будівельним бізнесом, компанія проходила 3-місячний курс із систематизації бізнесу від Бізнес Конструктор);

4. Налагодила підбір персоналу, планування та подання заявок на підбір;

5. Провела кадровий аудит та відновила кадрове діловодство компанії за 2018 рік (самостійно і в кооперації з головним юрисконсультом компанії);

6. Прокачала навички ТОП-менеджменту компанії в адаптації та звільненні персоналу, управлінні персоналом, введено практику надання зворотного зв'язку та 1:1 зустрічей керівників з директором, що допомогло зменшити рівень стресу у співробітників компанії через стрімкі зміни, а також збільшити рівень залученості персоналу;

7. Зменшила рівень конфліктності в компанії завдяки тому, що почали вирішувати конфлікти відразу, а не накопичуючи, а також проведення робочих зустрічей та опис бізнес-процесів для поліпшення взаємодії між відділами;

8. Організувала проведення якісного новорічного корпоративу на 35 осіб із нагородженням найкращих співробітників у рамках отримання компанією премії "Вибір споживача" 2018р;

У підпорядкуванні – 1 інспектор з кадрів (була заміна).

Проектний менеджер, віце президент бізнес напрямку у 2015 р., президент у 2018р.

Міжнародна молодіжна некомерційна організація JCI Youth

Негосударственные организации / NGO

5 лет 2 месяца

10.2013 - 12.2018

Член міжнародної некомерційної організацій JCI Youth 2013 - 2018 г.

JCI Youth – це частина (автономна філія) міжнародної некомерційної організації JCI (Junior Chamber International) зі столітньою історією, представленою більш ніж у 120 країнах світу.

Має 4 напрямки діяльності – бізнес, індивідуальний, соціальний, міжнародний.

Основна діяльність – організація освітніх проектів для молоді. www.jciyouth.com

Мої проекти – освітні заходи для молоді у Києві та Львові, кількість учасників 30-70 осіб з усієї України 15-40 років. Особливостями всіх наших проектів є те, що їхньою метою не є отримання прибутку (бюджет проекту, розраховується так, щоб завдяки продажу квитків та партнерству покрити собівартість), а також у них усі беруть участь на волонтерських засадах – організатори, фотографи, спікери (фахівці-практики) з експертизою у певній тематиці).

Теми організованих мною проектів - HR, підприємництво, лідерство, інвестування, Стратегія «Блакитного океану», страхування, освітній та культурний обмін «Explore Canada» тощо.

Досягнення:

1. Президент JCI Youth у 2018 році (посада отримується на основі виборів, можна займати лише 1 рік);

2. Віце-президент бізнес-напрямку JCI Youth у 2015 році (була куратором всіх проектів бізнес-напряму). Була нагороджена за найактивніший розвиток напряму палати серед усіх палат (організацій у 5 містах України) JCI Ukraine.Керівник 5 проектів, член команди організаторів більше 10 проектів.

3. Усі мої проекти були у прибутку (завдяки ефективно спланованому бюджету та управлінню проектом).

Додаткові навички (отримані завдяки проектному менеджменту освітніх проектів):

1. Навчання та управління командою волонтерів з 2-10 осіб, у тому числі віддалено, наставництво;

2. Пошук та проведення переговорів з партнерами та інфопартнерами;

3. Складання та реалізація медіаплану;

4. Визначення ЦА події, вибір способів просування події та налаштування реклами у ФБ;

5. Комунікація з учасниками події на всіх етапах;

6. Бюджетування та прийом оплат від учасників;

7. Фандрейзинг;

8. Пошук та комунікація зі спікерами;

9. Планування та тайм-менеджмент тощо.

HR generalist (проект)

Piel Cosmetics (бренд професійної української косметики)

FMCG

3 месяца

02.2018 - 05.2018

HR generalist (єдиний HR в компанії)

ТОВ "Магія текстилю" (інтернет-магазин Podushka.ua), штат - 60 працівників

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

02.2017 - 07.2017

HR Generalist (єдиний HR спеціаліст в компанії)

4 інтернет-магазина (група компаній Bemax), штат 80-110 человек

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

07.2015 - 10.2016

Рекрутер

-

Услуги для населения - другое

2 года 1 месяц

05.2013 - 06.2015

2015 р. Брокерська страхова компанія Broker XL - менеджер з підбору персоналу в КЦ та страхову компанію.

Досягнення: створила необхідний постійний потік кандидатів, розробила систему адаптації та посібник для новачка.

2014р. Розважальний комплекс "Кобзов" – менеджер з підбору адміністративного персоналу.

Досягнення: запровадила етап тестування у підбір персоналу, що дозволило приділити більше уваги усуненню факторів, через які найчастіше звільнялися працівники.

2013р. ТОВ "Еко" - менеджер з підбору та адаптації торгового персоналу для відкриття 100-го гіпермаркету "Еко", ведення 3-х гіпермаркетів із загальною чисельністю персоналу 750 осіб.

Досягнення: за 3 тижні підібрала та вивела на роботу 150 співробітників, виконала всі показники у термін, якісно вела щоденні звіти з підбору та факторів для аналітики, які використовувалися вищим керівництвом компанії. Була першим менеджером з персоналу, який почав працювати поруч із персоналом (місце роботи – гіпермаркет), а не в центральному офісі. Підтримка плинності кадрів на низькому рівні.

Ключевая информация

Ключові зони відповідальності та досвід:

1. Стратегічні процеси в компанії:

- участь у формуванні стратегії компанії, її бізнес-моделі, визначенні цільових сегментів клієнтів, формуванні УТП, залучення ТОП менеджменту та ключових працівників до цього, адміністрування цих процесів;

- розробка та реалізація орг.структури теперішньої та майбутньої на основі стратегії бізнесу;

- опис бізнес-процесів;

- ініціювання та адміністрування стратегічних проектів в компанії;

2. Стратегічні HR процеси:

- розробка та реалізація HR стратегії (коли є стратегія бізнесу та коли немає);

- розробка та проведення аудитів HR процесів та персоналу;

- налагодження з нуля всіх HR процесів, розробка та впровадження нових стандартів та бізнес процесів;

- розробка профілів посад під потреби бізнесу;

3. Пошук та підбір персоналу:

- розробка та впровадження системи підбору персоналу;

- пошук та підбір персоналу усіх рівнів, проведення глибинного інтерв'ю та інтерв'ю по компетенціям, кейс інтерв'ю;

4. Адаптація персоналу:

- розробка системи адаптації;

- впровадження планів завдань на випробувальний термін, контроль їх виконання, проведення оцінювання по закінченню в.т. (з боку співробітника та з боку керівника), підбиття підсумків на зустрічі з керівником та співробітником;

5. Розвиток персоналу:

- розробка концепції “Корпоративного університету”;

- розробка та затвердження системи бюджетування витрат на навчання персоналу;

- допомога в розвитку та навчання керівників управлінським та HR навичкам;

- навчання керівників дачі зворотного зв'язку, проведення зустрічей 1:1;

- консультування директора-власника з питань управління персоналом, участь у дискусіях та роздумах;

6. Оцінка персоналу:

- розробка та проведення оцінок працівників та впливу HR процесів на них, оцінка розуміння стратегії компанії та своїх зон відповідальності, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, eNPS тощо, виявлення сильних та слабких сторін компанії, ризиків, написання рекомендацій їх усунення, реалізація його;

- аналітика статистики виконання KPI працівників, консультація керівників з приводу їх коригування;

7. Мотивація персоналу:

- розробка системи оплати праці, преміювання, впровадження KPI для працівників відділу продажу;

- розробка системи нематеріальної мотивації працівників;

8. Бюджетування:

- розрахунок та видача з/п (управлінський облік), взаємодія з бухгалтерією;

- регулярний моніторинг ринку з/п;

- бюджетування всіх додаткових витрат на персонал;

9. Корпоративна культура:

- підтримання та розвиток корпоративної культури на основі цінностей команди та стратегії компанії;

- написання Welcome файлу з правилами команди для нових працівників в неформальному стилі;

- організація та проведення корпоративів з урахуванням цілей HR та компанії, в т.ч. виїзних;

- допомога у вирішенні конфліктів між співробітниками, співробітник-керівник, між керівниками;

- допомога в рішенні ситуацій з токсичними працівниками;

10. Внутрішні комунікації:

- розробка та реалізація системи регулярних внутрішніх комунікацій в компанії для того, щоб процеси в компанії були прозорими та чесними, усі працівники мали доступ до інформації, розуміли куде йде компанія, які результати та який вклад у них робить кожен працівник;

- впровадження, ведення та координація щотижневих загальних зборів керівників відділів, впровадження систем регулярних зустрічей між керівниками та директором для покращення операційної та стратегічної роботи в компанії;

11. Звільнення персоналу:

- розробка системи звільнення персоналу (для керівників і працівників);

- проведення Exit-інтерв'ю та аналітика причин звільнення, вжиття заходів щодо їх усунення;

- документальне супроводження процесу звільнення працівника;

12. Кадрове діловодство та бухгалтерія ФОП:

- проведення аудиту кадрового діловодства компанії (ТОВ) та його ведення (крім військового обліку та подання звітів до держ. органів);

- орієнтація у ведені бухгалтерії ФОПів 3-ї групи;

13. Статистика та аналітика, вживання заходів для покращення показників:

- ведення статистики роботи відділу;

- відслідковування показників персоналу (eNPS, рівня плинності персоналу, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, взаємодією з іншими відділами, керівником тощо);

- відстеження ефективності воронки рекрутингу;

14. Управління командою HR відділу та іншими працівниками:

- навчання з нуля менеджера з персоналу за 6 місяців роботи;

- була керівником менеджерів з персоналу, інспектора по кадрам, маркетолога, зав.хоза, системного адміністратора, прибиральниці;

- управління командами до 10 чоловік під час організації конференцій для 70 осіб (волонтерський досвід);

- проведення 1:1.

Мої "супер сили" - системність, вміння організувати хаос та команду, вміння слухати та чути, турбота про працівників, оптимізм.


Мої цінності - професіоналізм, відповідальність, орієнтація на результат, постійний розвиток, чесність.

Вважаю, що кожен працівник є важливою частиною компанії і відношуся до всіх однаково, є провідником турботи компанії про працівників.

Училась в 2 заведениях

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Факультет: управління персоналом та маркетингу, спеціальність: управління персоналом та економіка праці (магістр, диплом з відзнакою)

Київ, 2013

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Факультет: управління персоналом та маркетингу, спеціальність: управління персоналом та економіка праці (бакалавр)

Київ, 2012

Владеет языками

Английский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Психологія управління". Людмила Мельник

Київ , 2023

Курс "Рольові ігри на роботі. Психологія управління". Людмила Мельник

Київ, 2021

Курс "Стратегічне планування: формування стратегічного мислення. Стратегічний менеджмент". Анна Власова, платформа Spalah

Київ , 2020

Курс "Управління персоналом на основі стратегії бізнесу". Анна Власова, платформа Spalah

Київ, 2019

Курс допоміг мені об'єднати мої знання та навички, став останнім "пазлом". 

Результати - вивела компанію ТОВ "Доля" на новий рівень розвитку після проходження цього курсу.

HR IT Universe

Київ, 2018

Комплексний 3-х місячний курс з управління персоналом в IT

Курс "Трудове законодавство та кадрове діловодство". Вікторія Боднарчук, Golden Staff

Київ, 2017

Міні-МВА програма EBC*L (Рівень А, В)

Украина, Киев, 2014

2014р. Міні-МВА програма EBC*L (The European Business Competence* License) Уровень А. Фінансова грамотність та управлінський облік 

 2015 р. Міні-МВА програма EBC*L (The European Business Competence* License) Уровень B. Маркетинг і продажі

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Впевнений користувач ПК, офісних програм (Word, Excel, Power Point), Google Docs, Bitrix 24

Громадська діяльність

Була членом/ волонтером міжнародної некомерційної організації JCI Youth (їй більше 100 років, є у 120 країнах світу) у 2013-2018 роках. Організовувала освітні події для молоді з усієї України в Києві та Львові (20-70 учасників віком 15-40 років).

Також була на виборних посадах (можна займати лише 1 раз і 1 рік):

2015 р. - Віце-президент Бізнес напрямку JCI Youth, була нагороджена за найкращий розвиток напрямку серед усіх палат (автономних філій) в Україні.

2018 р. - Президент JCI Youth

Мета

Працювати HR директором у компанії з сильною корпоративною культурою (або бажанням її розвинути) та спільними цінностями (орієнтація на розвиток, на результат, професіоналізм, чесність, команда).

Анна

HR директор

Киев

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад