Работал в 7 компаниях 12 лет 9 месяцев
Негосударственные организации / NGO, Торговля розничная / Retail, Интернет, Медицина и Здравоохранение, IT
CMO/Керівник відділу комунікацій залучення і PR
ГО “Будуємо Україну Разом”
Негосударственные организации / NGO
1 год
10.2023 - 10.2024
ГО “Будуємо Україну Разом” - це громадська організація, яка створює для молоді можливості творити зміни в країні через волонтерство. Через відбудову та неформальне навчання
Обов'язки:
- Визначення пріоритетів і розподіл задач серед команди з 8 фахівців (SMM, PR-team, дизайн, менеджер з волонтерської та громадської залученості, таргетологиня та координатор волонтерів);
- Планування та контроль реалізації комунікаційних кампаній для міжнародних грантових проєктів;
- Розробка загальних напрямків для комунікаційної стратегії в соціальних мережах та CRM, визначення ключових KPI для таргетованої реклами;
- Підтримка команди в ухваленні рішень щодо налаштувань рекламних кампаній, аналіз результатів та коригування стратегії;
- Ведення переговорів із міжнародними грантодавцями, забезпечення відповідності комунікаційних активностей вимогам грантів;
- Організація партнерських заходів і побудова відносин з громадами, а також представлення ГО на зовнішніх подіях, фестивалях та конференціях;
- Контроль збору та аналізу даних для прийняття стратегічних рішень, перегляд та тестування гіпотез для підвищення ефективності кампаній.
Досягнення:
- Забезпечив ефективну роботу команди та реалізував 9 міжнародних грантових проєктів (USAID, МОМ, Canada, IREX, UPSHIFT, RAZOM, NED, Фонд Східна Європа, ULEAD, Єднання), забезпечив виконання 80% KPI по залученню волонтерів, 40% з яких були новачками;
- Успішно збудував довірливі відносини у команді та між відділами, що дозволило досягти 0% відтоку кадрів протягом року;
- Керував стратегією залучення волонтерів та громад, що дозволило підключити до CRM понад 15 тис лідів ЦА, що дало понад 4000 волонтерів та охопити аудиторію понад 3.5 мільйони людей;
- Ініціював та отримав грант від Google на $10,000 для запуску рекламних кампаній у громадському секторі.
- Розробляв та впроваджув стратегії на основі аналізу даних. Формував гіпотези, які значно підвищили ефективність комунікаційних і рекламних кампаній та допомогли викристалізувати розуміння ЦА ГО “БУР”.
Нижче, ті обов'язки котрі рекомендує сервіс robota.ua, і котрі я виконував:
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
Керівник відділу маркетингу, CMO
з маркетингу, CMO
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
04.2023 - 09.2023
Збільшив продажі на 25% через retention marketing;Вибудував маркетингову стратегію, за рахунок якої, вдалось зменшити витрати Meta ad`s і збільшити ROAS.Реструктуризував команду, за рахунок чого, вдалось зменшити salary budget.
Обов'язки:
- Побудова і реалізація стратегії: збір аналітики ринку, аналіз, висновки, обговорення, написання ТЗ;
- Формування Meta ads команди;
- Управління командами: SEO, PPC, Targeting, SMM, Retention Marketing, PR, content department та inhouse developers;
- Аналітика: GA4, Matomo Analytics and Meta та Google Ad`s;
- Звітність: Looker Studio (Google Data Studio) та Google Sheets;
Про компанію:
Петексперт - це e-commerce із декількома сайтами-платформами,який створює та представляє широкий асортимент високоякісного харчування для тварин.
Інтернет-маркетолог
Freelancer
Интернет
3 года 10 месяцев
03.2019 - 01.2023
Робота з проектами в напрямках: e-commerce, IT, сфера послуг, B2B, B2C.
Основні обов’язки:
- Здійснення маркетингового аудиту;
- Маркетингове консультування бізнесу;
- Робота з Google and Meta ad`s;
- Retention marketing;
- Побудова Sales & Marketing відділів;
- Здійснення інтерв’ю маркетингових спеціалістів.
Успішні кейси:
- Сформував 3 Sales & Marketing відділи в IT, HoReCa, сфері послуг. Найняв керівників відділу, і налаштував взаємозв'язки між департаментами;
- Побудував з нуля Retention marketing процес у HoReCa, сфері послуг і e-commerce.
Marketing Manager, Таргетолог
Деренівська купіль, Санаторний комплекс
Медицина и Здравоохранение
6 месяцев
08.2018 - 02.2019
Після багатьох років виключно цифрового маркетингу, руки дійшли до знайомства із фізичним маркетингом. Досвід цікавий і потрібний, адже Санаторний Комплекс "Деренівська Купіль" це luxory заклад (заміські ресторани, SPA, конференц-сервіс тощо), де, до кожної маркетингової продукції підходять із неймовірною кропітливістю. Не важливо що це, друкована листівка чи меню, етикетка на власні продукції чи таблички до скульптур дендропарку чи картинної галереї. Все має виглядати на вищому рівні.
Обов'язки:
- Digital Marketing: Facebook Ads & Google Ads, SMM;
- Розробка та забезпечення маркетинговими матеріалами всіх підрозділів санаторного комплексу;
- Менеджмент розробки сайту;
- Запуск і налагодження процесу B2B продаж.
СTO. Digital Marketer and Researcher. Business Analyst. Project Manager
Boost Solutions
IT
2 года
05.2016 - 05.2018
Обов’язки
СTO
- Відкриття філіалу компанії в новому місті;
- Найм всієї команди: формування вакансій,пошук кандидатів;
- проведення співбесід;
- Формування структури роботи філіалу;
- Формування посадових обов’язків та задач;
- Формування корпоративної культури та налагодження комунікацій;
- Участь в pre sales та підготовка команди відділу продажів до роботи з угодами.
Digital Marketer and Researcher
- Забезпечення лідами відділ продажів;
- Підготовка і підтримка менеджерів з продажу в бізнес подорожах;
- Формування команди маркетингу;
- Розробка і втілення маркетингових стратегій для продуктів компанії.
Business Analyst
- Аналіз бізнес-потреб;
- Виявлення проблемних місць ПЗ із точки зору кінцевого користувача, замовника та бізнесу. Знаходження рішень та втілення їх у продукт;
- Формування ідеї, концепту, killer feature та вимог до майбутнього продукту;
- Ведення технічної документації;
- Спілкування із замовником та командою розробки.
Project Manager
- Складання плану проекту, визначення термінів, milestone, та пріоритетності завдань із подальшим формуванням та відстеженням робочого процесу в команді (розробка, тестування, маркетинг);
- Аналіз можливих ризиків;
- Формування команд під проект, співбесіди із новими членами команди;
- Визначення необхідних ресурсів та робочого середовища;
- Організація роботи команди;
- Налагодження здорої комунікації між усіма учасниками проекту;
- Рішення конфліктних ситуацій всередині команди;
- Формування звітності про хід виконання завдань і по проекту в цілому;
- Презентація замовнику готових рішень, Альфа-версій, прототипів, рішень.
Digital marketing specialist
Swan Software Solutions, Inc.
IT
3 года 6 месяцев
09.2010 - 03.2014
Працював з проектами для західного ринку (в більшості США). Тематики сайтів з якими працював:
- е-Commerce (5 проєктів - fun arts, Posters, Gaming, Tickets, Товари для тварин);
- Стоматологія;
- Real Estate (2 проєкти в різних штатах США);
- Соціальна мережа фотографів і регіональна соціальна мережа;
- Регіональний сайт новин;
- Сайт професійного фотографа;
- Security (Відео-аудіо спостереження, сигналізації, захист інформації)
- Політика (в межах штату);
- Туристичний портал;
- Сайт реклами в інтернеті;
- Регіональний каталог підприємств + дошка оголошень;
- Мережа спорткомплексів;
- Блоги різних напрямків.
Обов’язки:
- SEO Менеджмент (розподіл обов’язків);
- Аналіз сайту, ринку, цільової аудиторії;
- Підбір і аналіз ключових слів;
- Складання семантичного ядра сайту;
- Пошукова оптимізація сайту(SEO) (повна on-Page оптимізація);
- PPC Google Adwords
Помічник маркетолога
Freelancer
Интернет
1 год
09.2009 - 09.2010
Обов’язки:
- Збір даних та звітність у Google Analytics;
- Збір даних та звітність щодо видачі в Google;
- Наповнення Title, МЕТА тегів - Description та Keywords, H1-H6 заголовків;
- Виправлення контенту, заповнення його внутрішніми посиланнями;
- Наповнення тегів у картинках – title, alt;
- Розміщення на сайті SiteMap та відправлення його пошуковим системам;
- Реєстрація сайтів у каталогах.
Ключевая информация
- Лідерські якості
- Аналітичне мислення
- Стратегічне мислення
- Навички управління проектами
- Комунікативні навички
- Контекстна реклама
- Google AdWords
- Facebook ADS
- Google Analytics
- Інтернет-маркетинг
- Email-маркетинг
- SMM
- Просування сайту
Учился в 1 заведении
Закарпатський Державний Університет
Інформатика. Програмне забезпечення автоматизованих систем
Ужгород, 2008
Владеет языками
Английский
средний
Русский
выше среднего
Венгерский
средний
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
- вмію домовлятись та вважаю це найвищою цінністю у взаємодії;
- helicopter view;
- вмію терпляче і наполегливо рухатись до поставлених цілей;
- використовую метод Кайдзен в роботі;
- вмію залишатись стійким в кризовому середовищі та приймати при цьому ключові рішення;
- ціную свій час та час інших людей, тому часто шукаю можливість оптимізації тих чи інших процесів і пробудовую чітке формулювання статегій;
- вмію налагоджувати та вибудовувати взаємозв’язки між людьми та структурами;
Ярослав
Ярослав
Керівник відділу маркетингу
Львов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад