Работал в 4 компаниях 16 лет 8 месяцев
Электроника и электротехника, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Строительство
HR фахівeць
Jabil Circuit Ukraine LLC
Электроника и электротехника
1 год 6 месяцев
06.2023 - по настоящее время
• Оформлення прийому, переводу, переміщення і звільнення працівників відповідно до чинного законодавства і наказів по підприємству у внутрішній системі обліку даних.
• Контроль за відповідністю фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку.
• Ведення і поновлення автоматизованої бази данихонлайн підтримка працівників по
зверненням.
• Оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства.
• Збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників.
• Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
• Консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку
даних.
• Обробка запитів від працівників, що надходять через внутрішню систему обліку даних.
• Здійсення необхідних корегувань даних у внутрішній системі.
• Контроль за відповідністю фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку.
• Ведення і поновлення автоматизованої бази данихонлайн підтримка працівників по
зверненням.
• Оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства.
• Збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників.
• Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
• Консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку
даних.
• Обробка запитів від працівників, що надходять через внутрішню систему обліку даних.
• Здійсення необхідних корегувань даних у внутрішній системі.
HR generalist
Flex
Электроника и электротехника
2 года 1 месяц
05.2021 - 06.2023
• пошук,підбір спеціалістів;
• адаптація та мотивація персоналу;
• навчання співробітників;
• рекрутинг;
• тестування кандидатів;
• перегляд резюме на job-порталах;
• спілкування з кандидатами;
• проведення співбесід, підбір персоналу (розміщення вакансій на різних інформаційних
площадках) та оцінка їх навиків;
Administrator
Sting Hotel & Event Palace
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 7 месяцев
07.2017 - 02.2020
• своєчасне і якісне, культурне обслуговування відвідувачів відповідно до діючих стандартів обслуговування;
• розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць, а також контроль за дотриманням паспортного режиму
• координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників;
• забезпечення та дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
• контроль виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
• контроль за збереженням матеріальних цінностей;
• консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
• проведення необхідних організаційно-технічних заходів;
• розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць, а також контроль за дотриманням паспортного режиму
• координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників;
• забезпечення та дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
• контроль виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
• контроль за збереженням матеріальних цінностей;
• консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів,
• проведення необхідних організаційно-технічних заходів;
Офіс-менеджер
metal hungaria holding
Строительство
10 лет 3 месяца
06.2005 - 09.2015
• контроль роботи всього офісу;
• координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв,
технічних працівників і т. п.);
• ведення ділового листування;
• розподіл дзвінків;
• зустріч відвідувачів;
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу; робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
• підготовка накладних, рахунків-фактур, списання матеріалів;
• ведення діловодства, підготовка різних звітів;
• ведення офісних витрат, платіжного документообігу;
• організація свят та інших корпоративних заходів;
• забезпечення чистоти і порядку в офісі;
• аналіз діяльності постачальників;
• ведення звітності по відпустках, відгулах;
• оформлення віз, запрошень, реєстрацій для іноземних співробітників; ? ведення ділової кореспонденції;
• обов’язки перекладача і т.п..
• координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв,
технічних працівників і т. п.);
• ведення ділового листування;
• розподіл дзвінків;
• зустріч відвідувачів;
• адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу; робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
• підготовка накладних, рахунків-фактур, списання матеріалів;
• ведення діловодства, підготовка різних звітів;
• ведення офісних витрат, платіжного документообігу;
• організація свят та інших корпоративних заходів;
• забезпечення чистоти і порядку в офісі;
• аналіз діяльності постачальників;
• ведення звітності по відпустках, відгулах;
• оформлення віз, запрошень, реєстрацій для іноземних співробітників; ? ведення ділової кореспонденції;
• обов’язки перекладача і т.п..
Ключевая информация
• Управління персоналом
• Підбір персоналу
• Мотивація і організація праці
• Кадри
• Рекрутингові послуги
• Навчання персоналу
• Розвиток персоналу
• Підбір персоналу
• Мотивація і організація праці
• Кадри
• Рекрутингові послуги
• Навчання персоналу
• Розвиток персоналу
Учился в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Юридичний/правознавство
Ужгород, 2006
Владеет языками
Венгерский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Особисті якості
Стратегічне мислення високі комунікативні навички організаторські здібності навички управління персоналом
Водійські права
Водійське посвідчення : так
Наявність авто
Власне авто : так
Особисті якості
Чесність, відповідальність, уважність до деталей. Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність
Хобі та інтереси
Займаюсь спортом, малювання
Ібоя Елемирівна
Ібоя Елемирівна
HR фахівець
Ужгород
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 16 часов назад