Работала в 4 компаниях   7 лет 7 месяцев

Банки, Издательства и Полиграфия

Головний фахівець Управління Контакт центру

АТ «Міжнародний резервний банк»

Банки

3 года 1 месяц

12.2018 - 01.2022

  • Підбір персоналу (пошук, перша зустріч, співбесіда);
  • Стажування та навчання нових співробітників;
  • Формування навчальних презентацій та документів;
  • Адаптація нових співробітників;
  • Ведення документації по кадрам (оформлення, переведення, звільнення працівників);
  • Консультація клієнтів особливо заможного сегменту з питань банківських продуктів та послуг;
  • Консультація клієнтів – ФОП, юридичних осіб щодо POS-терміналів.

Супервізор

ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Фактор»»

Издательства и Полиграфия

1 год 1 месяц

10.2017 - 11.2018

  • Адаптація нових працівників;
  • Допомога в консультації Клієнтів та оформлення продуктів;
  • Перевірка знань продуктів та послуг компанії;
  • Контроль за виконанням планів продажів групи;
  • Контроль якості розмов з Клієнтами та робота над помилками (лист контролю якості обслуговування);
  • Виконання планових показників;
  • Допомога в організації корпоративів.

провідний фахівець відділу масового сегменту Управління організації продажів роздрібного та малого б

ПАТ «Сбербанк»

Банки

2 года

09.2015 - 09.2017

  • консультація клієнтів особливо заможного сегменту;
  • розробка стандартів роботи з клієнтами;
  • розробка програм навчання, проведення Коуч зустрічей з менеджерами;
  • написання сценарію розмови (скрипт);
  • аналіз телефонних розмов;
  • допомога та наставництво у підвищенні продажів та покращення якості обслуговування клієнтів;
  • виконання ключових показників ефективності;
  • оцінка та аналіз ефективності роботи співробітника;
  • розробка мотиваційних програм для працівника;
  • проведення співбесіди із співробітниками;
  • курування співробітника та допомога в адаптації з моменту прийняття на роботу до успішного проходження випробувального терміну;
  • участь у ярмарках вакансій, представлення роботодавця на базі навчальних закладів ХННІ, ХНЕУ.

спеціаліст Відділу масового сегменту Управління організації продажу роздрібного та малого бізнесу

ПАТ «Сбербанк»

Банки

1 год 2 месяца

07.2014 - 09.2015

  • прийом вхідних дзвінків;
  • здійснення вихідних дзвінків;
  • залучення клієнтів на обслуговування;
  • продаж товарів по телефону діючим клієнтам;у
  • досконалення сценарію розмови із клієнтами.

Ключевая информация

  • ПК на рівні просунутого користувача;
  • робота у середовищі Windows, Microsoft Office, Internet;
  • Робота з CRM;
  • Швидко навчаюсь новим та незнайомим програмним продуктам.

Училась в 1 заведении

Харківський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (Харківський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу «Університет банківської справи»)

Банківська справа

Харків, 2015

Владеет языками

Украинский

родной

Юлія

Менеджер з навчання персоналу

Хмельницкий

32 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа

Обновлено 1 месяц назад