Работал в 1 компании   9 лет 4 месяца

Другое

Sculptor / 3D Character Artist / 3D Artist

Nasty Rodent

Другое

9 лет 3 месяца

08.2015 - по настоящее время

2 лютий 2021 - По теперішній час. (Віддалена робота)

Nasty Rodent - Sculptor / 3D Character Artist / 3D Artist.

  • Створення реалістичних і стилізованих PBR-текстур, 3D-моделей персонажів і оточення: ПК/Мобільних платформ.
  • Різні етапи роботи з 3D: якісний скульпт, високо- та низькополігональне моделювання, запікання (органічна та тверда поверхня), налаштування текстур під унікальні шейдера та матеріали.
  • Створення різних ассетів: Characters, Props, Environment на основі концептів та описів.Інтеграція ассетів в Unity/Unreal.
  • Застосовувати та підтримувати єдиний художній стиль у всіх ресурсах усього проекту.

4 жовтень 2018 - 27 січень 2021. (Офіс > Віддалена робота)

WhaleApp - 3D Character Artist / 3D Artist.

  • Створення Hand Painted-текстур, 3D-моделей персонажів і оточення: ПК/Мобільних платформ.
  • Повний цикл створення 3D-моделей персонажів: Стилізованих персонажів, об'єктів (LP) для рігу і анимацій.
  • Створення HP/MP персонажів, деталей оточуючого світу, об'єктів та оптимізації їх для рендерінгу (VRay).
  • Рендерінг локацій і персонажів для статичних фонів/сплайн анімації.

14 серпень 2015 - 4 жовтень 2018. (Офіс)

Gaz Games - 3D Artist / 3D Character Artist.

  • Створення PBR-текстур, 3D-моделей: ПК/Мобільних платформ.
  • Повний цикл створення 3D-моделей: Предметів оточення, зброї/амуніції, техніки, стилізованих персонажів (LP) для рігу та анімацій.
  • Левел-дизайн локацій і інтеграція в двигун Unreal/Unity.

Ключевая информация

  • Високий рівень володіння ZBrush, Autodesk 3ds Max, Substance Painter.
  • Високий рівень скульптури персонажів та об'єктів.
  • Розуміння анатомії та композиції для досягнення реалістичних результатів.
  • Відмінні комунікаційні навички та здатність працювати в команді.
  • Досвід в оптимізації 3D моделей для рендерінгу та ігрових двигунів.

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Професійний огляд

Захоплений і творчий скульптор з 8 роками досвіду в розробці стилізованих та реалістичних 3D персонажів та об'єктів. Вдало поєднуюю художні бачення з високою професійністю в скульптурі та моделюванні. Переконаний командний гравець, здатний пришвидшити процес розробки та втілення в життя складних творчих концепцій.

Dmytro

3D Character Artist

Киев

30 лет

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад