Працював в 1 компанії 9 років 4 місяці
Інше
Sculptor / 3D Character Artist / 3D Artist
Nasty Rodent
Інше
9 років 3 місяці
08.2015 - до теперішнього часу
2 лютий 2021 - По теперішній час. (Віддалена робота)
Nasty Rodent - Sculptor / 3D Character Artist / 3D Artist.
- Створення реалістичних і стилізованих PBR-текстур, 3D-моделей персонажів і оточення: ПК/Мобільних платформ.
- Різні етапи роботи з 3D: якісний скульпт, високо- та низькополігональне моделювання, запікання (органічна та тверда поверхня), налаштування текстур під унікальні шейдера та матеріали.
- Створення різних ассетів: Characters, Props, Environment на основі концептів та описів.Інтеграція ассетів в Unity/Unreal.
- Застосовувати та підтримувати єдиний художній стиль у всіх ресурсах усього проекту.
4 жовтень 2018 - 27 січень 2021. (Офіс > Віддалена робота)
WhaleApp - 3D Character Artist / 3D Artist.
- Створення Hand Painted-текстур, 3D-моделей персонажів і оточення: ПК/Мобільних платформ.
- Повний цикл створення 3D-моделей персонажів: Стилізованих персонажів, об'єктів (LP) для рігу і анимацій.
- Створення HP/MP персонажів, деталей оточуючого світу, об'єктів та оптимізації їх для рендерінгу (VRay).
- Рендерінг локацій і персонажів для статичних фонів/сплайн анімації.
14 серпень 2015 - 4 жовтень 2018. (Офіс)
Gaz Games - 3D Artist / 3D Character Artist.
- Створення PBR-текстур, 3D-моделей: ПК/Мобільних платформ.
- Повний цикл створення 3D-моделей: Предметів оточення, зброї/амуніції, техніки, стилізованих персонажів (LP) для рігу та анімацій.
- Левел-дизайн локацій і інтеграція в двигун Unreal/Unity.
Ключова інформація
- Високий рівень володіння ZBrush, Autodesk 3ds Max, Substance Painter.
- Високий рівень скульптури персонажів та об'єктів.
- Розуміння анатомії та композиції для досягнення реалістичних результатів.
- Відмінні комунікаційні навички та здатність працювати в команді.
- Досвід в оптимізації 3D моделей для рендерінгу та ігрових двигунів.
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Професійний огляд
Захоплений і творчий скульптор з 8 роками досвіду в розробці стилізованих та реалістичних 3D персонажів та об'єктів. Вдало поєднуюю художні бачення з високою професійністю в скульптурі та моделюванні. Переконаний командний гравець, здатний пришвидшити процес розробки та втілення в життя складних творчих концепцій.
Dmytro
Dmytro
3D Character Artist
Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому