Работала в 1 компании 3 года 2 месяца
Услуги для бизнеса - другое
Супервайзер кол-центру
Leadex
Услуги для бизнеса - другое
3 года 1 месяц
09.2019 - 10.2022
1. Організація та контроль роботи групи операторів в офісі та віддаленно.
2. Організація та проведення начання нових операторів
3. Контроль якісних та кількісних показників операторів (прослуховування дхвінків)
4. Реагування на запити операторів у чат-группах та запитів суміжних відділів.
5. Прийом вхідних дзвінків ( при збільшенні навантаження та для зразкових дзвінків).
6. Розрахунок мотиваціі персоналу, дотримання зазначенних KPI/
7. Ведення щоденної та оперативої звітності в СRM.
8. Допомога оператором у вирішенні нестандартних питань клієнтів.
Ключевая информация
- Вміння працюватив команді.
- Управління персоналом.
- Організаційні навички.
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Мотивація та навчання персоналу.
- Орієнтація на результат.
- Вміння працювати з великим обсягом данних.
- Вільне володіння ПК, CRM, google документи, презентаці.
- Стресостійкість, багатозадачність, відповідальність.
Училась в 2 заведениях
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Правознавство/юрист
Київ, 2011
Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет"
Економіка підприємства/економіст
Житомир, 2006
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Анна
Анна
Спеціаліст відділу контролю якості; менеджер чату; супервайзер call-center
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/85777cd3-cf00-4d66-8dde-02294b43f6f5.jpg)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 21 час назад