Работала в 1 компании   3 года 2 месяца

Услуги для бизнеса - другое

Супервайзер кол-центру

Leadex

Услуги для бизнеса - другое

3 года 1 месяц

09.2019 - 10.2022

1. Організація та контроль роботи групи операторів в офісі та віддаленно.
2. Організація та проведення начання нових операторів
3. Контроль якісних та кількісних показників операторів (прослуховування дхвінків)
4. Реагування на запити операторів у чат-группах та запитів суміжних відділів.
5. Прийом вхідних дзвінків ( при збільшенні навантаження та для зразкових дзвінків).
6. Розрахунок мотиваціі персоналу, дотримання зазначенних KPI/
7. Ведення щоденної та оперативої звітності в СRM.
8. Допомога оператором у вирішенні нестандартних питань клієнтів.

Ключевая информация

  1. Вміння працюватив команді.
  2. Управління персоналом.
  3. Організаційні навички.
  4. Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
  5. Мотивація та навчання персоналу.
  6. Орієнтація на результат.
  7. Вміння працювати з великим обсягом данних.
  8. Вільне володіння ПК, CRM, google документи, презентаці.
  9. Стресостійкість, багатозадачність, відповідальність.

Училась в 2 заведениях

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Правознавство/юрист

Київ, 2011

Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет"

Економіка підприємства/економіст

Житомир, 2006

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

свободно

Анна

Спеціаліст відділу контролю якості; менеджер чату; супервайзер call-center

Киев

15 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 21 час назад