Працювала в 1 компанії   3 роки 2 місяці

Послуги для бізнесу - інше

Супервайзер кол-центру

Leadex

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 1 місяць

09.2019 - 10.2022

1. Організація та контроль роботи групи операторів в офісі та віддаленно.
2. Організація та проведення начання нових операторів
3. Контроль якісних та кількісних показників операторів (прослуховування дхвінків)
4. Реагування на запити операторів у чат-группах та запитів суміжних відділів.
5. Прийом вхідних дзвінків ( при збільшенні навантаження та для зразкових дзвінків).
6. Розрахунок мотиваціі персоналу, дотримання зазначенних KPI/
7. Ведення щоденної та оперативої звітності в СRM.
8. Допомога оператором у вирішенні нестандартних питань клієнтів.

Ключова інформація

  1. Вміння працюватив команді.
  2. Управління персоналом.
  3. Організаційні навички.
  4. Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
  5. Мотивація та навчання персоналу.
  6. Орієнтація на результат.
  7. Вміння працювати з великим обсягом данних.
  8. Вільне володіння ПК, CRM, google документи, презентаці.
  9. Стресостійкість, багатозадачність, відповідальність.

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Правознавство/юрист

Київ, 2011

Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу "Європейський університет"

Економіка підприємства/економіст

Житомир, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Анна

Спеціаліст відділу контролю якості; менеджер чату; супервайзер call-center

Київ

15 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 11 годин тому