Работал в 6 компаниях 15 лет 11 месяцев
Строительство, Недвижимость и Девелопмент, Юридические услуги
Заступник головного інженера з питань будівництва
ТОВ “Фуд Фекторі”
Строительство
1 год 1 месяц
05.2024 - 05.2025
1. Нове будівництво, реконструкція та ремонт приміщень м’ясопереробного підприємства та об’єктів торгівлі.
2. Дефектування приміщень м’ясопереробного підприємства, нових і експлуатованих об’єктів торгівлі.
3. Визначення обсягу та планування комплексу будівельно-монтажних робіт.
4. Визначення потреби будівельного виробництва у трудових ресурсах.
5. Формування переліку матеріально-технічних ресурсів для здійснення будівельного виробництва.
6. Залучення виконавців робіт та підрядних організацій
7. Складання кошторисної документації.
8. Складання заявок на матеріали та техніку
9. Забезпечення будівельними матеріалами і технікою
10. Організація зберігання матеріально - технічних цінностей і контроль за їх використанням.
11. Контроль за виконанням будівельно-монтажних робіт.
12. Приймання виконаних робіт
13. Представлення результатів будівельних робіт замовнику.
Керівник будівельної ділянки
ПП “Еталонбуд.”
Строительство
5 месяцев
01.2024 - 05.2024
1. Організація будівельного виробництва на ділянці будівництва.
2. Взаємодія з субпідрядними організаціями та технічним наглядом.
3. Координація процесів будівельного виробництва.
4. Робота з проектною документацією.
5. Організація вхідного контролю проектної документації.
6. Ведення поточної та виконавчої документації щодо виробничої діяльності.
7. Визначення обсягу та планування комплексу будівельно-монтажних робіт.
8. Визначення потреби будівельного виробництва у трудових ресурсах.
9. Контроль виконання будівельно-монтажних робіт.
10. Контроль за дотриманням правил техніки безпеки на будівельних майданчиках.
11. Формування переліку будівельної техніки, машин та механізмів, необхідних для здійснення будівельного виробництва.
12. Формування переліку матеріально-технічних ресурсів для здійснення будівельного виробництва.
13. Складання заявок на матеріали та техніку.
14. Вхідний контроль якості та обсягів (кількості) матеріально-технічних ресурсів, будівельної техніки, машин і механізмів, ресурсів, які постачаються.
15. Організація раціонального розміщення будівельного обладнання та матеріалів на ділянці.
16. Контроль проведення на ділянці будівництва заходів щодо інструктажу та дотримання працівниками вимог охорони праці, пожежної безпеки.
17. Забезпечення субпідрядних організацій, що виконують роботи, підсобними приміщеннями, енергозабезпеченням, водою, теплом, місцевими будівельними матеріалами.
18. Організація заїздів – виїздів та дорожнього руху по ділянці.
19. Підписання актів виконаних та прихованих робіт.
20. Представлення результатів будівельних робіт приймальним комісіям.
Фахівець відділу розвитку
Citex Development
Недвижимость и Девелопмент
2 года 3 месяца
03.2021 - 05.2023
1. Збір та аналіз даних про доступні земельні ділянки та об'єкти нерухомості в місті.
2. Оцінка потенціалу земельної ділянки для будівництва житлових, багатофункціональних комплексів та об'єктів комерційної діяльності.
3. Визначення можливих обмежень та дозволених параметрів забудови.
4. Визначення ключових партнерів, землекористувачів та власників об'єктів нерухомості.
5. Аналіз вимог, процедур та термінів для отримання необхідних дозвільних документів та рішень.
6. Укладання та пролонгації договорів оренди на земельні ділянки та інвестиційних угод про забудову земельних ділянок.
7. Розрахунок витрат проекту:
- приведення цільового та функціонального призначення земельних
- ділянок у відповідність до намірів забудови;
- отримання вихідних даних, технічних умов;
- розробки і затвердження проектно-кошторисної та виконавчої документації;
організації будівельно-монтажних робіт.
8. Експертиза проектно-кошторисної документації.
9. Реєстрація дозволу на будівництво та введення об’єкту в експлуатацію.
10. Визначення потенційного прибутку від реалізації проекту.
11. Ведення переговорів та підготовка меморандумів.
Керівник проекту
Smile Development
Строительство
3 года
04.2018 - 03.2021
1. Формування бюджету і контроль його виконання.
2. Отримання дозволу на розробку проекту Детального плану території та його затвердження.
3. Зміна цільового призначення, розподіл та об'єднання земельних ділянок.
4. Збір необхідних вихідних даних.
5. Отримання технічних умов.
6. Організація розробки проектно-кошторисної документації.
7. Складання графіку розробки проектно-кошторисної документації та контроль за його дотриманням.
8. Затвердження проектно-кошторисної документації.
9. Експертиза проектно-кошторисної документації.
10. Реєстрація дозволу на виконання будівельних робіт.
11. Визначення обсягу та планування комплексу будівельно-монтажних робіт.
12. Визначення потреби будівельного виробництва у трудових ресурсах.
13. Формування переліку матеріально-технічних ресурсів для здійснення будівельного виробництва.
14. Залучення виконавців робіт та підрядних організацій
15. Організація процесів забезпечення якості будівельно-монтажних робіт.
16. Складання графіку виконання будівельно-монтажних робіт та контроль за його дотриманням.
17. Організація в забезпеченні матеріально-технічними ресурсами
18. Складання графіку забезпечення матеріально-технічними ресурсами та контроль за його дотриманням.
19. Контроль ведення виконавчої документації
20. Організація процесу підключення об'єктів нерухомості до інженерних мереж.
21. Організація технічної інвентаризації об'єкта будівництва.
22. Введення об’єкту в експлуатацію.
23. Реєстрація права власності на об’єкт нерухомості.
Заступник начальника проектно-будівельного відділу
ТОВ “БІК”Благобуд”
Строительство
4 года 11 месяцев
06.2012 - 04.2017
1. Придбання, зміна цільового призначення, розподіл та об'єднання земельних ділянок.
2. Отримання дозволу на розробку проекту Детального плану території та його затвердження.
3. Збір необхідних вихідних даних.
4. Отримання технічних умов.
5. Організація розробки проектно-кошторисної документації.
6. Складання графіку розробки проектно-кошторисної документації та контроль за його дотриманням.
7. Реєстрація дозволу на виконання будівельних робіт.
8. Залучення виконавців робіт та підрядних організацій
9. Отримання дозволу на будівництво.
10. Визначення обсягу та планування комплексу будівельно-монтажних робіт.
11. Визначення потреби будівельного виробництва у трудових ресурсах.
12. Формування переліку матеріально-технічних ресурсів для здійснення будівельного виробництва.
13. Залучення виконавців робіт та підрядних організацій
14. Контроль за виконанням будівельно-монтажних робіт.
15. Складання графіку виконання будівельно-монтажних робіт та контроль за його дотриманням.
16. Організація в забезпеченні матеріально-технічними ресурсами
17. Складання графіку забезпечення матеріально-технічними ресурсами та контроль за його дотриманням.
18. Організація процесів забезпечення якості будівельно-монтажних робіт.
19. Регулювання строків будівництва, взаємодія з проектними та підрядними організаціями.
20. Організація процесу підключення об'єктів нерухомості до інженерних мереж.
21. Розробка документів технічної інвентаризації об'єкта будівництва.
22. Введення в об’єкту будівництва експлуатацію.
Менеджер
ТОВ "ОДА"
Юридические услуги
4 года 5 месяцев
01.2008 - 05.2012
1. Супровід процедур ліцензування окремих видів господарської діяльності: консультування клієнтів, підготовка пакету документів, взаємодія з державними органами.
2. Реєстрація підприємств: підготовка установчих документів, державна реєстрація юридичних осіб.
3. Перевірка господарської діяльності підприємств та установ на предмет відповідності чинному законодавству.
4. Аналіз ліцензійних та сертифікаційних справ, підготовка висновків щодо можливості видачі ліцензій і сертифікатів.
5. Участь у переговорах з контрагентами, представниками органів влади та клієнтами.
6.Реєстрація фінустанов, філій, відокремлених підрозділів.
7.Переоформлення чинних ліцензій згідно з вимогами законодавства.
Ключевая информация
AutoCAD; Robot; ДБН; Eurocode; Законодавство України.
Учился в 2 заведениях
Київський національний університет будівництва і архітектури
Будівельний/Будівництво та цивільна інженерія
2025
Національний університет державної податкової служби України
Фінансовий/Управління державними фінансами
2014
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат про завершення курсу «Забезпечення та контроль якості»
QA\QC\SDLC
Дополнительная информация
Реалізовані проекти
Реалізовані проекти
1. Сільпо в c. Софіївська-Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області;
2. Сільпо в с. Щасливе Бориспільського району Київської області;
3. Сільпо в с. Лісники Києво-Святошинського району Київської області
4. Фора в с. Лісники Києво-Святошинського району Київської області;
5. Фора в м. Ірпінь мікрорайон Романівка Київської області;
6. Фора в смт. Гостомель, Варшавське шосе Київська область;
7. Фора в с. Чубинське Бориспільського району Київської області;
8. Фора в с. Гнідин Бориспільського району Київської області;
9. Фора в смт. Іванків Вишгородського району Київської області;
10. Фора в с. Катюжанка Вишгородського району Київської області
11. MC Donald’s в с. Лісники Києво-Святошинського району Київської області
12. Багатоквартирний житловий комплекс в м. Буча «ЖК Центральний»
13. Багатоквартирний житловий комплекс в смт. Гостомель «ЖК Бучанський»
14. Багатоквартирний житловий комплекс в м. Буча «ЖК Rich Town»
15. Багатоквартирний житловий комплекс в м. Ірпінь «ЖК Rich Town Irpin»
16. Багатоквартирний житловий комплекс в м. Ірпінь «ЖК Прованс»
17. Багатоквартирний житловий будинок в м. Буча «ЖК Родинний»
18. Багатоквартирний житловий будинок в м. Буча «ЖК Полтавський»
19. Багатоквартирний житловий будинок в м. Буча «ЖК Парковий»
20. Багатоквартирний житловий будинок в смт. Гостомель «ЖК Родинний»
Артем
Артем
Керівник проекту

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 дней назад