Работал в 4 компаниях 14 лет 4 месяца
Банки, IT, Торговля розничная / Retail
Бізнес аналітик
Перший Український Міжнародний Банк, АТ / ПУМБ
Банки
1 год 11 месяцев
10.2022 - по настоящее время
• виявлення бізнес-потреб, визначення мети і зацікавлених сторін задач проекту;
• виявлення, збір, обробка, аналіз та погодження бізнес, системних, вимог замовників до програмних продуктів;
• комунікація із замовником та зацікавленими підрозділами, узгодження вимог та специфікації;
• збір необхідних даних від третіх систем для інтеграції (специфікації, тестові дані, робочі запити)
• формування технічних завдань та постановка задач, написання User Story, User Cases, в напрямку розвитку систем обслуговування клієнтів та систем дистанційного обслуговування клієнтів;
• пошук можливостей повторного використання технологій;
• допомога у визначенні бачення продукту, участь в управлінні беклогом програмного продукту;
• оцінка трудовитрат процесу до та після автоматизації;опис бізнес-процесів «AS IS» та «TO BE» («як є» та «як має бути»);
• створення та документування функціональних і технічних вимог для розробок в рамках проектів і задач;
• координація розробки, тестування, впровадження процесів та ПЗ;
• контроль якості виконання, тестування та усунення помилок при розробці ПЗ;
• методологічна підтримка, розробка та вдосконалення технічної документації;
• підтримку менеджерів проектів підрозділу в області бізнес аналізу розробки технічних вимог;
• співпраця з командами розробників для реалізації проєкту;
• оцінка ризиків та їх мінімізація з урахуванням законодавства та внутрішніх процедур банку;
• презентація результатів роботи керівництву та зацікавленим сторонам;
• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile.
Менеджер It проектів (Project manager)/Аналітик It проектів
Фінсовий брокер
IT
8 лет 11 месяцев
10.2013 - 09.2022
- розробка IT стратегії, формування портфелю IT проектів, встановлення цілей, завдань, та контроль за їх виконанням;
- збір, формування, документування та аналіз бізнес-вимог внутрішніх та зовнішніх користувачів;
- участь у технічній інтерпретації та реалізації бізнес-вимог з IT командою;
- адміністрування проектів компанії згідно методології Agile;
- моніторинг проектів на предмет досягнення планових KPI показників проектів
- аналіз, моделювання, оптимізація діючих бізнес-процесів, процедур;
- розробка, введення технічних завдань на доопрацювання та розробку програмного забезпечення,
- введення технічних завдань, взаємодія з банками, фінансовими, страховими компаніями, інтернет магазинами, державним сервісом Дія для виконання інтеграцій та підключення і роботи в ПЗ,
- робота в напрямку автоматизації процесів компанії;
- робота в напрямку пріорітизації завдань та проектів;
- ведення проектної документації;
- планування проектів, контроль за термінами виконання завдань;
- координація і комунікація між підрозділами компанії (мережа компанії, відділи компанії),
- координація і комунікація із зовнішніми партнерами (банки, фінансові, страхові компанії, торгові мережі, інтернет магазини);
- аналіз, оптимізація IT інфраструктури та операційної стратегії;
- написання проектної документації, тестування та впровадження нових бізнес - процесів;
- оформлення корпоративної документації - документи і процедури які регламентують роботу та процеси компанії, внесення змін;
- аналіз звернень користувачів, збір інформації, систематизація та робота над покращенням роботи ПЗ;
- управління ризиками;
- технічна підтримка клієнтської інфраструктури та поточних проектів;
- винесення пропозицій щодо реалізації та впровадження нових проектів;
- моніторинг роботи ПЗ.
Керівник відділу споживчого кредитування та роботи з банками
МОБІЛОЧКА
Торговля розничная / Retail
2 года 1 месяц
05.2011 - 06.2013
- аналіз ринку, аналіз ефективності існуючих умов кредитування та проведення переговорів із банками (постійний моніторинг пропозицій банків щодо кредитування);
- розробка нових кредитних продуктів, переговори та домовленості про нові умови продуктів по кредитам;
- підготовка, погодження та підписання договорів співпраці (аналіз всіх умов співпраці та відображення їх у договорі, погодження спірних моментів із представниками банків, контроль підписання та виконання договору);
- координація роботи зі споживчим кредитуванням у магазинах мережі (інформування персоналу магазинів про умови кредитування, зміни та доповнення, контроль надання послуг кредитування банками-партнерами, консультації співробітників магазинів, координація та участь у відкритті нових магазинів);
- розробка та організація проведення спільних акцій з банками-партнерами (розробка маркетингових акцій та активностей, узгодження всіх питань з партнерами, проведення акцій, аналіз результативності заходів, звітність щодо проведених акцій);
- планування продажів у кредит, бюджетування;
- організація та контроль документообігу з партнерами;
- контроль та звірка документів щодо взаєморозрахунків з партнерами, за товар, відпущений у кредит, взаєморозрахунки за умовами співпраці;
- написання методик роботи з технологіями кредитування - для магазинів та впровадження в мережі;
- складання проектної документації, координація проектів із запровадження кредитування, постановка на реалізація для IT департаменту, оптимізація процесів та впровадження нових, доопрацювання, тестування, запровадження процедур кредитування в облікових системах, запровадження звітності;
- складання проектної документації, постановка завдань, тестування та впровадження проекту споживчого кредитування "Кредитний Брокер"
- впровадження кредитування інтернет магазину - написання та впровадження бізнес-процесів, координація з IT, логістикою, кол-центром, контроль якості виконання процедур.
Провідний спеціаліст з розвитку продажів
“АТ Форвард Банк”
Банки
1 год
01.2010 - 01.2011
- підбір та адаптація нового персоналу, управління командою 30-35 фахівців;
- організація роботи спеціалістів із залучення клієнтів у мережах торгових, та координація командної роботи, підвищення эффективности роботи команди;
- організація та проведення спільних акцій з торговельними мережами;
- контроль роботи фахівців, наявність рекламних поліграфічних матеріалів на торгових точках;
- підготовка та виконання планів продажу споживчих кредитів, карткових продуктів, страхових продуктів та інших продуктів, складання звітності;
- взаємодія із керівництвом магазинів;
Ключевая информация
- володіння офісними програмами, впевнений користувач набору Microsoft Office;
- спрямованість на результат;
- аналітичне мислення;
- переговорні навички та презентації;
- володіння BPMN, UML, Postman, Jira, Confluence, Draw.io, Notepad, Figma,Miro, АБС Б2, Lotus, Nuxeo, Corezoid, Power bi;
- розуміння специфікацій (Swagger);
- розуміння принципів розробки ПЗ, досвід взаємодії з командою розробки;
- розуміння SOAP, REST-API, JSON, XML, Java, Linux;
- розуміння принципів створення інтерфейсів продуктів (UX/UI);
- розуміння принципів створення програмного забезпечення, SDLC та створення цифрових продуктів;
- написання проектної документації;
- досвід управління беклогом, роадмапом, планування робіт та визначення пріоритетів;
- досвід побудування високодоступних, високонавантажених продуктивних та банківських систем, систем дистанційного обслуговування;
- робота в startup, fintech проектах
Учился в 1 заведении
Київський університет управління та підприємництва
Факультет економіка підприємництва
Киев, 2010
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси Java
- Комп'ютерна Академія IT Step - основи програмування Java
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
категорія - Б
Олександр Володимирович
Олександр Володимирович
Бізнес-аналітик/Project Manager/
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 5 дней назад