Работал в 4 компаниях   14 лет 4 месяца

Банки, IT, Торговля розничная / Retail

Бізнес аналітик

Перший Український Міжнародний Банк, АТ / ПУМБ

Банки

1 год 11 месяцев

10.2022 - по настоящее время

• виявлення бізнес-потреб, визначення мети і зацікавлених сторін задач проекту;

• виявлення, збір, обробка, аналіз та погодження бізнес, системних, вимог замовників до програмних продуктів;

• комунікація із замовником та зацікавленими підрозділами, узгодження вимог та специфікації;

• збір необхідних даних від третіх систем для інтеграції (специфікації, тестові дані, робочі запити)

• формування технічних завдань та постановка задач, написання User Story, User Cases, в напрямку розвитку систем обслуговування клієнтів та систем дистанційного обслуговування клієнтів;

• пошук можливостей повторного використання технологій;

• допомога у визначенні бачення продукту, участь в управлінні беклогом програмного продукту;

• оцінка трудовитрат процесу до та після автоматизації;опис бізнес-процесів «AS IS» та «TO BE» («як є» та «як має бути»);

• створення та документування функціональних і технічних вимог для розробок в рамках проектів і задач;

• координація розробки, тестування, впровадження процесів та ПЗ;

• контроль якості виконання, тестування та усунення помилок при розробці ПЗ;

• методологічна підтримка, розробка та вдосконалення технічної документації;

• підтримку менеджерів проектів підрозділу в області бізнес аналізу розробки технічних вимог;

• співпраця з командами розробників для реалізації проєкту;

• оцінка ризиків та їх мінімізація з урахуванням законодавства та внутрішніх процедур банку;

• презентація результатів роботи керівництву та зацікавленим сторонам;

• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile.

Менеджер It проектів (Project manager)/Аналітик It проектів

Фінсовий брокер

IT

8 лет 11 месяцев

10.2013 - 09.2022

  • розробка IT стратегії, формування портфелю IT проектів, встановлення цілей, завдань, та контроль за їх виконанням;
  • збір, формування, документування та аналіз бізнес-вимог внутрішніх та зовнішніх користувачів;
  • участь у технічній інтерпретації та реалізації бізнес-вимог з IT командою;
  • адміністрування проектів компанії згідно методології Agile;
  • моніторинг проектів на предмет досягнення планових KPI показників проектів
  • аналіз, моделювання, оптимізація діючих бізнес-процесів, процедур;
  • розробка, введення технічних завдань на доопрацювання та розробку програмного забезпечення,
  • введення технічних завдань, взаємодія з банками, фінансовими, страховими компаніями, інтернет магазинами, державним сервісом Дія для виконання інтеграцій та підключення і роботи в ПЗ,
  • робота в напрямку автоматизації процесів компанії;
  • робота в напрямку пріорітизації завдань та проектів;
  • ведення проектної документації;
  • планування проектів, контроль за термінами виконання завдань;
  • координація і комунікація між підрозділами компанії (мережа компанії, відділи компанії),
  • координація і комунікація із зовнішніми партнерами (банки, фінансові, страхові компанії, торгові мережі, інтернет магазини);
  • аналіз, оптимізація IT інфраструктури та операційної стратегії;
  • написання проектної документації, тестування та впровадження нових бізнес - процесів;
  • оформлення корпоративної документації - документи і процедури які регламентують роботу та процеси компанії, внесення змін;
  • аналіз звернень користувачів, збір інформації, систематизація та робота над покращенням роботи ПЗ;
  • управління ризиками;
  • технічна підтримка клієнтської інфраструктури та поточних проектів;
  • винесення пропозицій щодо реалізації та впровадження нових проектів;
  • моніторинг роботи ПЗ.

Керівник відділу споживчого кредитування та роботи з банками

МОБІЛОЧКА

Торговля розничная / Retail

2 года 1 месяц

05.2011 - 06.2013

  • аналіз ринку, аналіз ефективності існуючих умов кредитування та проведення переговорів із банками (постійний моніторинг пропозицій банків щодо кредитування);
  • розробка нових кредитних продуктів, переговори та домовленості про нові умови продуктів по кредитам;
  • підготовка, погодження та підписання договорів співпраці (аналіз всіх умов співпраці та відображення їх у договорі, погодження спірних моментів із представниками банків, контроль підписання та виконання договору);
  • координація роботи зі споживчим кредитуванням у магазинах мережі (інформування персоналу магазинів про умови кредитування, зміни та доповнення, контроль надання послуг кредитування банками-партнерами, консультації співробітників магазинів, координація та участь у відкритті нових магазинів);
  • розробка та організація проведення спільних акцій з банками-партнерами (розробка маркетингових акцій та активностей, узгодження всіх питань з партнерами, проведення акцій, аналіз результативності заходів, звітність щодо проведених акцій);
  • планування продажів у кредит, бюджетування;
  • організація та контроль документообігу з партнерами;
  • контроль та звірка документів щодо взаєморозрахунків з партнерами, за товар, відпущений у кредит, взаєморозрахунки за умовами співпраці;
  • написання методик роботи з технологіями кредитування - для магазинів та впровадження в мережі;
  • складання проектної документації, координація проектів із запровадження кредитування, постановка на реалізація для IT департаменту, оптимізація процесів та впровадження нових, доопрацювання, тестування, запровадження процедур кредитування в облікових системах, запровадження звітності;
  • складання проектної документації, постановка завдань, тестування та впровадження проекту споживчого кредитування "Кредитний Брокер"
  • впровадження кредитування інтернет магазину - написання та впровадження бізнес-процесів, координація з IT, логістикою, кол-центром, контроль якості виконання процедур.

Провідний спеціаліст з розвитку продажів

“АТ Форвард Банк”

Банки

1 год

01.2010 - 01.2011

  • підбір та адаптація нового персоналу, управління командою 30-35 фахівців;
  • організація роботи спеціалістів із залучення клієнтів у мережах торгових, та координація командної роботи, підвищення эффективности роботи команди;
  • організація та проведення спільних акцій з торговельними мережами;
  • контроль роботи фахівців, наявність рекламних поліграфічних матеріалів на торгових точках;
  • підготовка та виконання планів продажу споживчих кредитів, карткових продуктів, страхових продуктів та інших продуктів, складання звітності;
  • взаємодія із керівництвом магазинів;

Ключевая информация

  • володіння офісними програмами, впевнений користувач набору Microsoft Office;
  • спрямованість на результат;
  • аналітичне мислення;
  • переговорні навички та презентації;
  • володіння BPMN, UML, Postman, Jira, Confluence, Draw.io, Notepad, Figma,Miro, АБС Б2, Lotus, Nuxeo, Corezoid, Power bi;
  • розуміння специфікацій (Swagger);
  • розуміння принципів розробки ПЗ, досвід взаємодії з командою розробки;
  • розуміння SOAP, REST-API, JSON, XML, Java, Linux;
  • розуміння принципів створення інтерфейсів продуктів (UX/UI);
  • розуміння принципів створення програмного забезпечення, SDLC та створення цифрових продуктів;
  • написання проектної документації;
  • досвід управління беклогом, роадмапом, планування робіт та визначення пріоритетів;
  • досвід побудування високодоступних, високонавантажених продуктивних та банківських систем, систем дистанційного обслуговування;
  • робота в startup, fintech проектах

Учился в 1 заведении

Київський університет управління та підприємництва

Факультет економіка підприємництва

Киев, 2010

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси Java

Київ, 2017

  • Комп'ютерна Академія IT Step - основи програмування Java

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорія - Б

Олександр Володимирович

Бізнес-аналітик/Project Manager/

Киев

100 000 грн.

36 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 5 дней назад