Работала в 3 компаниях   17 лет 3 месяца

АПК (Агропромышленный комплекс)

Фахівець із земельних та соціальних питань

Кернел

АПК (Агропромышленный комплекс)

8 лет 11 месяцев

01.2014 - 12.2022

Робота з пайовиками 1.5 тис осіб - Договори ОЗ і вся інформація, що пов'язана з ними. Комунікація з орендодавцями, їх родичами, і з представниками сільських рад, шкіл, ФАПів, садочків особисто та через соц мережі.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Керівник відділу кадрів

    Кернел

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    3 года 11 месяцев

    01.2010 - 12.2013

    Ведення кадрового діловодства на підприємстві.

    • Організація та керування діяльністю відділу кадрів суміжних підприємств компанії
    • Управління кадровою документацією та адміністративною роботою відділу
    • Моніторинг та аналіз показників діяльності відповідальних за кадрове діловодство на суміжних підприємствах.
    • Збір інформації(звітності), формування в єдиний звіт для передачі керівництву
  • Підготовка звітності та аналіз результатів роботи відділу кадрів
  • Секретар-діловод

    Кернел

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    5 лет 2 месяца

    10.2005 - 12.2010

    Вхідна, вихідна(набір, друк з ПК) документація. Облік, реєстрація, перенаправлення по відділах. Накази по підприємству. Все кадрове діловодство до 150 осіб. Прийом, звільнення, переведення і т. д. + в. о. Фельдшера підприємства (випуск на лінію водіїв, трактористів, надання мед. допомоги та консультацій-відповідний облік).

  • Ведення ділової кореспонденції
  • Організація та проведення зустрічей та нарад
  • Підготовка документації та звітності
  • Ведення облікової документації
  • Консультування клієнтів та співробітників
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Взаємодія з іншими відділами компанії
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Ключевая информация

    1991-2007 ФАП_3 роки, Районне пологове відділення_3 роки, фельдшер агропідпиємства_4 роки. 2007-2022 на агропідпиємстві: секретар керівника/підприємства, фахівець відділу кадррів (80-110 осіб), облік договорів оренди земельних ділянок та орендодавців (1 500 шт/осіб) - одночасно. Вільний користувач ПК та соц. мереж. Швидко навчають новому.

    Училась в 1 заведении

    Черкаська медична академія

    Акушерство

    Черкаси, 1991

    Владеет языками

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Секретар керівника /кадровик

    Харків, 2006

    Облік кадрів, діловодство

    Дополнительная информация

    Досвід роботи

    Досвід роботи на посаді Акушерство більше 5 років.

    Швидко адаптуюсь до нововведень.

    Знаходжу спільну мову з кожною особою (за потреби).

    Вільний користувач ПК

    ВОРД, ХЛ, 1С 7, 1С 8. Використання одночасно: Вайбер, ФБ-месенжер, Телеграм, ел. пошта, твмс та ін.

    Людмила

    Администратор клиники

    Шрамковка

    54 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 16 часов назад