Працювала в 3 компаніях   17 років 3 місяці

АПК (Агропромисловий комплекс)

Фахівець із земельних та соціальних питань

Кернел

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 років 11 місяців

01.2014 - 12.2022

Робота з пайовиками 1.5 тис осіб - Договори ОЗ і вся інформація, що пов'язана з ними. Комунікація з орендодавцями, їх родичами, і з представниками сільських рад, шкіл, ФАПів, садочків особисто та через соц мережі.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Керівник відділу кадрів

    Кернел

    АПК (Агропромисловий комплекс)

    3 роки 11 місяців

    01.2010 - 12.2013

    Ведення кадрового діловодства на підприємстві.

    • Організація та керування діяльністю відділу кадрів суміжних підприємств компанії
    • Управління кадровою документацією та адміністративною роботою відділу
    • Моніторинг та аналіз показників діяльності відповідальних за кадрове діловодство на суміжних підприємствах.
    • Збір інформації(звітності), формування в єдиний звіт для передачі керівництву
  • Підготовка звітності та аналіз результатів роботи відділу кадрів
  • Секретар-діловод

    Кернел

    АПК (Агропромисловий комплекс)

    5 років 2 місяці

    10.2005 - 12.2010

    Вхідна, вихідна(набір, друк з ПК) документація. Облік, реєстрація, перенаправлення по відділах. Накази по підприємству. Все кадрове діловодство до 150 осіб. Прийом, звільнення, переведення і т. д. + в. о. Фельдшера підприємства (випуск на лінію водіїв, трактористів, надання мед. допомоги та консультацій-відповідний облік).

  • Ведення ділової кореспонденції
  • Організація та проведення зустрічей та нарад
  • Підготовка документації та звітності
  • Ведення облікової документації
  • Консультування клієнтів та співробітників
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Взаємодія з іншими відділами компанії
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Ключова інформація

    1991-2007 ФАП_3 роки, Районне пологове відділення_3 роки, фельдшер агропідпиємства_4 роки. 2007-2022 на агропідпиємстві: секретар керівника/підприємства, фахівець відділу кадррів (80-110 осіб), облік договорів оренди земельних ділянок та орендодавців (1 500 шт/осіб) - одночасно. Вільний користувач ПК та соц. мереж. Швидко навчають новому.

    Навчалась в 1 закладі

    Черкаська медична академія

    Акушерство

    Черкаси, 1991

    Володіє мовами

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Секретар керівника /кадровик

    Харків, 2006

    Облік кадрів, діловодство

    Додаткова інформація

    Досвід роботи

    Досвід роботи на посаді Акушерство більше 5 років.

    Швидко адаптуюсь до нововведень.

    Знаходжу спільну мову з кожною особою (за потреби).

    Вільний користувач ПК

    ВОРД, ХЛ, 1С 7, 1С 8. Використання одночасно: Вайбер, ФБ-месенжер, Телеграм, ел. пошта, твмс та ін.

    Людмила

    Администратор клиники

    Шрамківка

    54 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 11 годин тому