Работал в 5 компаниях   31 год 2 месяца

Финансовые услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Фінансовий консультант

Приватний підприємець

Финансовые услуги

17 лет 5 месяцев

07.2007 - по настоящее время

Консультування в банківській сфері та сфері страхування

Провідний економіст з управлінського обліку та звітності

ПП "Бізон-тех 2006"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 лет 11 месяцев

07.2010 - 06.2018

  • Аналіз та облік продажів в розрізі: продуктів, товарних характеристик, виробників (постачальників), номенклатурних груп та підгруп, покупців, регіонів продажів, менеджерів та структурних підрозділів. Аналіз маржинальності продажів (валового прибутку) з урахуванням валютної складової.
  • Номенклатурний та фінансовий аналіз закупок. Аналіз та контроль обов’язків по контрактам постачальників з надання знижок (рібейтів) у розрізі фінансових, обсягових, продуктових, акційних умов.
  • Аналіз та контроль ціноутворення по категоріям цін та з валютною складовою. Реалізація цінової політики в системі продажів компанії.
  • Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості по взаєморозрахункам з покупцями в розрізі контрактів (контроль їх виконання), менеджерів з продажу, підрозділів продажу. Аналіз використання фінансових інструментів у розрахунках (дисконти по векселям та ін.).
  • Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості по взаєморозрахункам з постачальниками в розрізі контрактів (включно зовнішньоекономічним). Аналіз використання фінансових інструментів у розрахунках (векселя, акредитиви, банківські гарантії).
  • Аналіз та контроль витрат за сегментами, підрозділами, продуктами, розрахунок собівартості, планування, бюджетування витрат, аналіз та планування результатів діяльності компанії.
  • Участь у розробці системи мотивації персоналу. Розрахунок мотивації менеджерів з продажу та керівників регіональних структурних підрозділів за затвердженою системою мотивації.
  • Формування звітів включно з підсумковим звітом Прибутки та Збитки «P&L» та надання інформації відповідним службам компанії, керівництву та власникам.

Керівник торгового відділу

ПП «Імір»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

08.2007 - 04.2008

• Контроль та аналіз діяльності робити торгових представників (12 менеджерів з продажу).

•Забезпечення роботи ТП. Розміщення брендованого обладнання, рекламної продукції, проведення маркетингових заходів на торгових точках. Контроль роботи мерчендайзерів.

•Плани продажів в розрізі товарних груп, торгівельних марок, менеджерів. Аналіз та контроль їх виконання.

• Аналіз дебіторської заборгованості «Кліент-Менеджер».

•Система мотивації ТП, впровадження, контроль ефективності.

Заступник директора підприємства

ПП ВКФ «Лад»

Торговля розничная / Retail

7 лет 1 месяц

06.2000 - 07.2007

Управління торгівельною діяльністю підприємства, (штат 50 працівників), забезпечення кадрами, підготовка та навчання. Постачання товарів (закупівлі). Контракти з постачальниками, представництво торгових марок у мережі (розміщення їх обладнання), оптимізація залишків неліквідного товару.Впровадив громадське харчування на підприємстві. Забезпечив відповідність (згідно норм та правил) приміщень, необхідне обладнання, персонал (2 об’єкти).Виконання адміністративних функцій (дозвільні документи, ліцензії, патенти). Підготував та оформив введення в експлуатацію після будівництва та реконструкції два об’єкта нерухомості з подальшою реєстрацією права власності, також виконав процедуру викупу земельних ділянок під об’єктами нерухомості підприємства з отриманням Державних актів на землю ( 4 ділянки).

Бухгалтер

ПП ВКФ «Лад»

Торговля розничная / Retail

6 лет 6 месяцев

01.1993 - 07.1999

прийом, контроль і обробка первинної документації;ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;участь в проведенні інвентаризації ТМЦ, грошових коштів та інших активів підприємства;ведення касових та банківських операцій, здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

Ключевая информация

  • Володіння знаннями бухгалтерського (національні та міжнародні стандарти), податкового обліку та необхідної нормативної бази, здатність автоматизувати облікові процеси (1С підприємство).
  • Високий рівень користувача застосунків MS Excel, PowerPoint
  • Досвід побудови управлінського обліку компанії "з нуля" з формуванням бюджетів, звітів про прибутки та збитки (Р&L), звітів про рух грошових коштів (Cash-Flow)

Учился в 1 заведении

Запорізький державний університет

Економічний/бухгалтерський облік і аудит

Запоріжжя, 1997

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси-тренінг, незалежний консультант з управління, к. е. н. Козаченко С. Я.

Запоріжжя, 2016

«Фінансовій аналіз. Короткострокові та довгострокові фінансові рішення», «Міжнародні стандарти обліку», «Організація корпоративної системи планування (для підприємств з системою управління орієнтованої на вартість)

Сертифікований курс 1С: 8

Запоріжжя, 2010

Ведення бухгалтерського та податкового обліку у прикладному рішенні «1С: Управління торговим підприємством 8»

Олексій

Провідний економіст

Запорожье

30 000 грн.

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 5 дней назад