Працював в 5 компаніях   31 рік 2 місяці

Фінансові послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Фінансовий консультант

Приватний підприємець

Фінансові послуги

17 років 5 місяців

07.2007 - до теперішнього часу

Консультування в банківській сфері та сфері страхування

Провідний економіст з управлінського обліку та звітності

ПП "Бізон-тех 2006"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 11 місяців

07.2010 - 06.2018

  • Аналіз та облік продажів в розрізі: продуктів, товарних характеристик, виробників (постачальників), номенклатурних груп та підгруп, покупців, регіонів продажів, менеджерів та структурних підрозділів. Аналіз маржинальності продажів (валового прибутку) з урахуванням валютної складової.
  • Номенклатурний та фінансовий аналіз закупок. Аналіз та контроль обов’язків по контрактам постачальників з надання знижок (рібейтів) у розрізі фінансових, обсягових, продуктових, акційних умов.
  • Аналіз та контроль ціноутворення по категоріям цін та з валютною складовою. Реалізація цінової політики в системі продажів компанії.
  • Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості по взаєморозрахункам з покупцями в розрізі контрактів (контроль їх виконання), менеджерів з продажу, підрозділів продажу. Аналіз використання фінансових інструментів у розрахунках (дисконти по векселям та ін.).
  • Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості по взаєморозрахункам з постачальниками в розрізі контрактів (включно зовнішньоекономічним). Аналіз використання фінансових інструментів у розрахунках (векселя, акредитиви, банківські гарантії).
  • Аналіз та контроль витрат за сегментами, підрозділами, продуктами, розрахунок собівартості, планування, бюджетування витрат, аналіз та планування результатів діяльності компанії.
  • Участь у розробці системи мотивації персоналу. Розрахунок мотивації менеджерів з продажу та керівників регіональних структурних підрозділів за затвердженою системою мотивації.
  • Формування звітів включно з підсумковим звітом Прибутки та Збитки «P&L» та надання інформації відповідним службам компанії, керівництву та власникам.

Керівник торгового відділу

ПП «Імір»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

08.2007 - 04.2008

• Контроль та аналіз діяльності робити торгових представників (12 менеджерів з продажу).

•Забезпечення роботи ТП. Розміщення брендованого обладнання, рекламної продукції, проведення маркетингових заходів на торгових точках. Контроль роботи мерчендайзерів.

•Плани продажів в розрізі товарних груп, торгівельних марок, менеджерів. Аналіз та контроль їх виконання.

• Аналіз дебіторської заборгованості «Кліент-Менеджер».

•Система мотивації ТП, впровадження, контроль ефективності.

Заступник директора підприємства

ПП ВКФ «Лад»

Торгівля роздрібна / Retail

7 років 1 місяць

06.2000 - 07.2007

Управління торгівельною діяльністю підприємства, (штат 50 працівників), забезпечення кадрами, підготовка та навчання. Постачання товарів (закупівлі). Контракти з постачальниками, представництво торгових марок у мережі (розміщення їх обладнання), оптимізація залишків неліквідного товару.Впровадив громадське харчування на підприємстві. Забезпечив відповідність (згідно норм та правил) приміщень, необхідне обладнання, персонал (2 об’єкти).Виконання адміністративних функцій (дозвільні документи, ліцензії, патенти). Підготував та оформив введення в експлуатацію після будівництва та реконструкції два об’єкта нерухомості з подальшою реєстрацією права власності, також виконав процедуру викупу земельних ділянок під об’єктами нерухомості підприємства з отриманням Державних актів на землю ( 4 ділянки).

Бухгалтер

ПП ВКФ «Лад»

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 6 місяців

01.1993 - 07.1999

прийом, контроль і обробка первинної документації;ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;участь в проведенні інвентаризації ТМЦ, грошових коштів та інших активів підприємства;ведення касових та банківських операцій, здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

Ключова інформація

  • Володіння знаннями бухгалтерського (національні та міжнародні стандарти), податкового обліку та необхідної нормативної бази, здатність автоматизувати облікові процеси (1С підприємство).
  • Високий рівень користувача застосунків MS Excel, PowerPoint
  • Досвід побудови управлінського обліку компанії "з нуля" з формуванням бюджетів, звітів про прибутки та збитки (Р&L), звітів про рух грошових коштів (Cash-Flow)

Навчався в 1 закладі

Запорізький державний університет

Економічний/бухгалтерський облік і аудит

Запоріжжя, 1997

Курси, тренінги, сертифікати

Курси-тренінг, незалежний консультант з управління, к. е. н. Козаченко С. Я.

Запоріжжя, 2016

«Фінансовій аналіз. Короткострокові та довгострокові фінансові рішення», «Міжнародні стандарти обліку», «Організація корпоративної системи планування (для підприємств з системою управління орієнтованої на вартість)

Сертифікований курс 1С: 8

Запоріжжя, 2010

Ведення бухгалтерського та податкового обліку у прикладному рішенні «1С: Управління торговим підприємством 8»

Олексій

Провідний економіст

Запоріжжя

30 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 6 днів тому