Работал в 1 компании   5 лет 7 месяцев

IT

Game designer

Playrix

IT

5 лет 6 месяцев

01.2019 - по настоящее время

Близько 5 років працюю в геймдеві - працював над популярними матч 3: Fishdom і Homescapes, гіперкеж та гібридними проектами.

Окрім мобільного ринку, маю досвід роботи з десктопними проектами у Unity: механіки, баланс, дизайн рівнів (освітлення локацій, анімації).Пишу зрозумілі ГДД, вмію працювати в команді.

Стежу за новинками та трендами, здатний генерувати ідеї, продумувати нові механіки, наратив та баланс.

У власній творчості багато працював з наративом - є романи, комікси, а також мультсеріал, який зараз у виробництві.Буду радий запропонувати вашій команді свій досвід та навички.

CV : https://lucky-dusk-a07bf3.netlify.app/

Portfolio: https://sites.google.com/view/kirill-kovalchuk-eng/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F

Учился в 1 заведении

Рівненський державний гуманітарний університет

іноземна філологія

Рівне, 2015

Кирилл

Game designer

Польша

31 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 дня назад