Працював в 1 компанії   5 років 7 місяців

IT

Game designer

Playrix

IT

5 років 6 місяців

01.2019 - до теперішнього часу

Близько 5 років працюю в геймдеві - працював над популярними матч 3: Fishdom і Homescapes, гіперкеж та гібридними проектами.

Окрім мобільного ринку, маю досвід роботи з десктопними проектами у Unity: механіки, баланс, дизайн рівнів (освітлення локацій, анімації).Пишу зрозумілі ГДД, вмію працювати в команді.

Стежу за новинками та трендами, здатний генерувати ідеї, продумувати нові механіки, наратив та баланс.

У власній творчості багато працював з наративом - є романи, комікси, а також мультсеріал, який зараз у виробництві.Буду радий запропонувати вашій команді свій досвід та навички.

CV : https://lucky-dusk-a07bf3.netlify.app/

Portfolio: https://sites.google.com/view/kirill-kovalchuk-eng/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F

Навчався в 1 закладі

Рівненський державний гуманітарний університет

іноземна філологія

Рівне, 2015

Кирилл

Game designer

Польща

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому