Працював в 1 компанії 5 років 7 місяців
IT
Game designer
Playrix
IT
5 років 6 місяців
01.2019 - до теперішнього часу
Близько 5 років працюю в геймдеві - працював над популярними матч 3: Fishdom і Homescapes, гіперкеж та гібридними проектами.
Окрім мобільного ринку, маю досвід роботи з десктопними проектами у Unity: механіки, баланс, дизайн рівнів (освітлення локацій, анімації).Пишу зрозумілі ГДД, вмію працювати в команді.
Стежу за новинками та трендами, здатний генерувати ідеї, продумувати нові механіки, наратив та баланс.
У власній творчості багато працював з наративом - є романи, комікси, а також мультсеріал, який зараз у виробництві.Буду радий запропонувати вашій команді свій досвід та навички.
CV : https://lucky-dusk-a07bf3.netlify.app/
Portfolio: https://sites.google.com/view/kirill-kovalchuk-eng/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F
Навчався в 1 закладі
Рівненський державний гуманітарний університет
іноземна філологія
Рівне, 2015
Кирилл
Кирилл
Game designer
Польща
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому