Работала в 3 компаниях   6 лет 7 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Образование

Менеджер персоналу (інспектор з кадрів)

ТОВ "ЕЛ ТІ ПІ ЕМ КАПІТАЛ"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

12.2023 - по настоящее время

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі:

-Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;

-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;

-Заповнення, ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;

-Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;

-Ведення військового обліку;

-Оформлення відряджень;

-Ведення табелів робочого часу та надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітних плат та інших виплат;

-Ведення кадрового обліку в системі ERP.

Участь у підборі персоналу.

-Організація співбесід з керівниками підрозділів;

-Участь в організації та підтримці проходження співробітниками випробувального терміну.

Ведення бухобліку по нарахування ЗП, лікарняні.

Робота з платформою ПФУ

Менеджер персоналу (інспектор з кадрів)

ТОВ "ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ"

Промышленность и Производство

6 месяцев

05.2023 - 11.2023

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі

Участь у підборі персоналу

Адміністрування офісу

Виконання інших доручень керівника в межах професійних повноважень

Ведення бухгалтерії по нарахування ЗП (подача квартальних звітів ЄСВ)

Робота з листками непрацездатності.

Платформа ПФУ.

Спеціаліст з кадрового діловодства

Дошкільний навчальний заклад 21 "Оленка"

Образование

5 лет 3 месяца

01.2011 - 04.2016

На займаній посаді виконувала:

- виконання доручень керівника;

- організаційна підтримка керівника;

- ведення кадрової документації (прийом на роботу, оформлення особових справ, особових карток, ведення трудових книжок, оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення та інші);

- складання графіків працівників;

- складання табелю заробітної плати;

- прийом та розподіл телефонних дзвінків;

- ведення організаційно-розпорядчої документації (складання наказів, вихідної документації, створення бланків документів та необхідних документів з організаційно-розпорядчої діяльності);

- реєстрація вхідної, вихідної документації;

- ведення журналу реєстрації наказів;

- ведення реєстраційно-контрольних карток;

- різностороння робота з технічним і програмним забезпеченням;

Ключевая информация

Складання та оформлення ділової документації, розробка документації для полегшення роботи з документами. Ведення документації організації, підготовка звітів, складання графіків працівників, робота з працівниками (супровід при працевлаштуванні). Написання статей, за попереднім пошуком та аналізом інформації, згідно загально прийнятих стандартів.Робота з інформаційними ресурсами, розповсюдження та облік інформації.Впевнений користувач ПК (Операційна система Windows), володію програмами Microsoft Office: Word, Access, Power Point, Outlook, Publisher, Excel. Вільно орієнтуюся, веду пошук необхідного матеріалу, даних, інформації в глобальній мережі Іnternet. Обслуговування організаційної техніки. Володію програмами ІС, ERP, Medoc, Fredo. Впевнений користувач порталу Пенсійного фонду України, Вчасно.

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)

Документознавство та інформаційна діяльність

Черкаси, 2011

Владеет языками

Польский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Віта Володимирівна

Інспектор з кадрів, діловод

Смела

15 000 грн.

35 лет

полная занятость

Характер работы: стажировка / практика, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад