Працювала в 3 компаніях 6 років 7 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Освіта
Менеджер персоналу (інспектор з кадрів)
ТОВ "ЕЛ ТІ ПІ ЕМ КАПІТАЛ"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
12.2023 - до теперішнього часу
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі:
-Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
-Заповнення, ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
-Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
-Ведення військового обліку;
-Оформлення відряджень;
-Ведення табелів робочого часу та надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітних плат та інших виплат;
-Ведення кадрового обліку в системі ERP.
Участь у підборі персоналу.
-Організація співбесід з керівниками підрозділів;
-Участь в організації та підтримці проходження співробітниками випробувального терміну.
Ведення бухобліку по нарахування ЗП, лікарняні.
Робота з платформою ПФУ
Менеджер персоналу (інспектор з кадрів)
ТОВ "ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ"
Промисловість та Виробництво
6 місяців
05.2023 - 11.2023
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі
Участь у підборі персоналу
Адміністрування офісу
Виконання інших доручень керівника в межах професійних повноважень
Ведення бухгалтерії по нарахування ЗП (подача квартальних звітів ЄСВ)
Робота з листками непрацездатності.
Платформа ПФУ.
Спеціаліст з кадрового діловодства
Дошкільний навчальний заклад 21 "Оленка"
Освіта
5 років 3 місяці
01.2011 - 04.2016
На займаній посаді виконувала:
- виконання доручень керівника;
- організаційна підтримка керівника;
- ведення кадрової документації (прийом на роботу, оформлення особових справ, особових карток, ведення трудових книжок, оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення та інші);
- складання графіків працівників;
- складання табелю заробітної плати;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- ведення організаційно-розпорядчої документації (складання наказів, вихідної документації, створення бланків документів та необхідних документів з організаційно-розпорядчої діяльності);
- реєстрація вхідної, вихідної документації;
- ведення журналу реєстрації наказів;
- ведення реєстраційно-контрольних карток;
- різностороння робота з технічним і програмним забезпеченням;
Ключова інформація
Складання та оформлення ділової документації, розробка документації для полегшення роботи з документами. Ведення документації організації, підготовка звітів, складання графіків працівників, робота з працівниками (супровід при працевлаштуванні). Написання статей, за попереднім пошуком та аналізом інформації, згідно загально прийнятих стандартів.Робота з інформаційними ресурсами, розповсюдження та облік інформації.Впевнений користувач ПК (Операційна система Windows), володію програмами Microsoft Office: Word, Access, Power Point, Outlook, Publisher, Excel. Вільно орієнтуюся, веду пошук необхідного матеріалу, даних, інформації в глобальній мережі Іnternet. Обслуговування організаційної техніки. Володію програмами ІС, ERP, Medoc, Fredo. Впевнений користувач порталу Пенсійного фонду України, Вчасно.
Навчалась в 1 закладі
Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" (у формі товариства з обмеженою відповідальністю)
Документознавство та інформаційна діяльність
Черкаси, 2011
Володіє мовами
Польська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Віта Володимирівна
Віта Володимирівна
Інспектор з кадрів, діловод
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/86b9c1ac-7d15-4e27-bf5c-2f30f0da53f1.jpg)
Сміла
повна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому