Работал в 5 компаниях   18 лет 2 месяца

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Директор з закупівлі

ТОА Пирятинський делікатес

Промышленность и Производство

1 год 9 месяцев

06.2022 - 03.2024


• Бюджетування закупівель
• Моніторинг складських залишків, потреб виробництва та створення графіка постачання необхідної сировини.
• Закупівля сировини та обладнання на підставі відкритих тендерних торгів. Работа на мацданчиказ APS- Tender, Smart- tender, Edin - tender
• Диверсифікація закупівель - не менше трьох постачальників по кожному виду сировини та обладнання
• Управління відділом закупівель
• Контроль розрахунків із постачальниками, збільшення термінів відтерменування платежів та збільшення кредитних лімітів
• Робота з рекламаціями та неякісними постачаннями сировини.
• Переговори та узгодження договорів із постачальниками.
• Звітність роботи підрозділу.
• Зниження ризиків закупівлі.
• Постійний моніторинг цін, ринків, пошук альтернативних постачальників та нового виду сировини.
• Процес безперервного вдосконалення закупівельної діяльності: нові постачальники, збільшення відтерменування, збільшення кредитних лімітів, прозорість, тендерні торги, побудова довгострокових та взаємовигідних відносин із постачальниками, селекція та відбір постачальників, аналіз новинок на ринку сировини

Директор з закупівлі та логістики

ТОВ Кондитерська фабрика "Чарівна мозаїка"

Промышленность и Производство

4 года 10 месяцев

04.2017 - 02.2022

1. Організація процесів логістики підприємства.
2. Планування та бюджетування.
3. Управління складською, транспортною, закупівельною логістикою та відділом ЗЕД.
4. Управління запасами.

Результати діяльності:

1. Збільшення оборотності складських запасів удвічі.
2. Нестачі за результатами інвентаризацій зведено нанівець.
3. Модернізація, будівництво нових складів.
4. Скорочення транспортних витрат на доставку продукції з 7 до 4,2 відсотка. 5. Скорочення бою в дорозі вдвічі.
6. Зменшення закупівельних цін на сировину на 5-10 % шляхом запровадження тендерних закупівель та роботи з кожної позиції щонайменше з трьома постачальниками.

Директор з закупівлі та логістики

ТОВ КЛІН-ПОЛІМЕР

Промышленность и Производство

1 год 9 месяцев

07.2015 - 04.2017

Планування та організація процесів логістики компанії.
Планування та бюджетування діяльності служби логістики.
Управління складською, транспортною логістикою.
Забезпечення оптимальних за якістю, терміном та бюджетами логістичних процесів для компанії.
Контроль та управління ЗЕД.
Управління запасами.
Проведення оптимального розміщення товару за критеріями оборотності.
Оптимізація процесів товарної, складської логістики, інтеграція логістичних процесів.
Оптимізація витрат.
Організація закупівель сировини. Планування транспортних потоків
Організація та контроль перевезень, маршрутизація.
Управління логістичними ризиками.

Керівник відділу транспортної логістики

ТОВ МКО АГРОСЕРВІС

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

10.2014 - 07.2015

Організація доставки зернових від фермерських господарств на елеватори або перевантажувальні бази;
Організація відвантаження товару з елеваторів чи перевантажувальних баз;
Доставка зернових залізничним транспортом до портів;
Організація митного декларування вантажів, сертифікація;
Контроль надходження та руху товару, якості поставок та термінів;
Контроль залишків товару на елеваторах та перевантажувальних базах;
Перемога у тендерах із перевезення цукрових буряків для цукрових заводів Харківської області;
Контроль звітності, її аналіз, складання бюджету відділу.
У підпорядкуванні 4 особи. Штат підприємства: 15 осіб.
Виграли два тендери та організували перевезення цукрових буряків для Савінського та Первухінського цукрових заводів.
Оптимізовано відвантаження зернових із економією 30-50грн на одній тоні.

Керівник відділу транспортної логістики

ТОВ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 лет 11 месяцев

11.2005 - 10.2014

Розробка стратегії підприємства у галузі транспортної логістики;
Проектування, організація, координація та управління транспортними процесами підприємства;
Впровадження методичних та нормативних матеріалів з логістики для підрозділів, визначення функцій та операцій, контроль їх виконання;
Відбір та навчання нових співробітників, управління персоналом;
Організація перевезень різними видами транспорту: море, ж.д., авто, авіа, доставка в автосалони легкових автомобілів, кур'єрські відправки, перегони вантажної техніки, оренда будівельної техніки, пасажирські перевезення;
Укладання договорів, проведення переговорів та тендерів;
Керівництво підрозділом власного транспорту та експедицією;
Оптимізація схем роботи та мінімізація витрат на перевезення. Забезпечення балансу між вартістю та ефективністю транспортних операцій;
Забезпечення документообігу всіх технологічних процесів. Організація обробки транспортної та товаросупровідної документації;
Формування бюджету відділу.
У підпорядкуванні 50 осіб, штат підприємства – 1500 осіб.
Досягнення:
1. Впровадження складів крос-докінгу, по два у кожному обласному центрі України. Один під запчастини, другий під шини. Внаслідок цього швидкість доставки товару клієнтам зменшилася з 3-7 днів до 1.
2. Відмовилися від роботи з однією транспортною компанією, яка монопольно надавала транспортні послуги підприємству та укладання договорів із 50 транспортними компаніями. У результаті як транспортні витрати зменшилися на 10%, а й зникла залежність від однієї компанії, яка диктувала умови роботи.
3. Надання логістичних послуг партнерам компанії та стороннім організаціям з експедиції та ЗЕД.
4. Переведення підрозділу власного транспорту на GPS систему управління та контролю, переобладнання автомобілів автоколони на ГБО (газове обладнання). 5. Переведення частини термінової доставки на кур'єрські служби. При цьому укладено договори з двома великими кур'єрськими службами, які власним транспортом забирають товар зі складів підприємства. При такій схемі транспортні витрати підприємства дорівнюють 0, т.к. витрати кур'єрським службам за термінову доставку сплачують клієнти.
5. Відмовилися від паперових перепусток та впровадили систему електронної перепустки, коли логіст може віддалено створити перепустку на заїзд автомобіля на будь-яку базу підприємства.
6. Впровадження системи KPI-показників для управління відділом. На її основі створено систему оплати праці. Відмовилися від системи окладів, яка існувала раніше, як неефективною.
7. Відкрили транзитних складів у Польщі та Німеччині, куди постачальники з усіх Європейських країн доставляють товари на умовах СРТ (Інкотермс 2010), потім товари з цих складів доставляються в Україну. При цьому оптимізовано витрати на 20%.

Ключевая информация

Закупівлі, митниця, складська логістика, транспортна логістика, тендерні закупівлі
Автор книги: "Транспортна логістика. Правила професіоналів"

Учился в 1 заведении

Харківська Державна Академія Жалізничного Транспорта

Управління процесами перевезень

Харків, 1996

Владеет языками

Английский

выше среднего

Дополнительная информация

Дополнительная информация

Досвідчений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outluk Express, 1-С); Курси бізнес-класу "Діалог": Організація приватного підприємства; Тренінг: оптові продажі товарів та послуг; Тренінг: управління процесами підприємства; Тренінг: теорія обмежень; Права категорії В; Автомобіль Опель Корса 2011.

Володимир Анатолійович

Директор із закупівель та логістики

Харьков

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад