Работала в 5 компаниях 6 лет 7 месяцев
Красота / Фитнес / Спорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Старший адміністратор
Energy Spa Club by Edem Family (м. Івано-Франківськ)
Красота / Фитнес / Спорт
7 месяцев
02.2024 - 09.2024
- надання високого рівня сервісу, індивідуальний підхід до гостя;- проведення екскурсій, ознайомлення гостей з концепцією клубу, послугами та його перевагами;- організація та забезпечення ефективної роботи клубу, співпраця з тренерами різних напрямків, масажистами, фізичними терапевтами, феями чистоти, вирішення різних питань, що виникали у процесі роботи;- контроль роботи адміністратора, допомога при потребі, навчання, адаптація персоналу;- продаж клубних карт (абонементів), косметики та товарів;- бронювання та продаж широкого спектру SPA-послуг, персональних тренувань з фітнесу, плавання, тенісу, сеансів фізичного відновлення;- розрахунок гостей, перевірка нарахувань, вчасної оплати рахунків, касова дисципліна, внесення різних даних у таблиці, формування звітів;- робота з відгуками гостей, вчасне реагування на потреби та прохання гостей;- робота в програмі Servio та CRM-системі.Отримала крутий досвід роботи у напрямку фітнесу, реабілітації та Wellness. Брала участь у відкритті даного проєкту та налаштуванні операційної роботи клубу.
Адміністратор SPA
Преміум готель Hay by Edem Family
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
7 месяцев
05.2023 - 12.2023
- надання високого рівня сервісу, індивідуальний підхід до гостя;
- продаж та бронювання широкого спектру SPA-послуг;
- продаж косметики, БАДів та інших товарів;
- робота в Servio та CRM;
- робота з касою, звітність. Познайомилася з напрямком SPA, стажування проходила в Edem Resort&Spa by Edem Family у висококваліфікованих спеціалістів.
З готелю Hay перейшла в новий проєкт компанії - Energy Spa Club.
Керівник преміум апарт-готелю
Апарт-готель «Beskyd Suites»
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
6 месяцев
04.2021 - 10.2021
Керівник готельно-ресторанного комплексу
Відпочинковий комплекс «Хижки»
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года
11.2018 - 11.2020
- координація роботи всіх підрозділів комплексу (служба прийому та розміщення, housekeeping, інженерно-технічна служба готелю, служба організації харчування), контроль над якісним обслуговуванням гостей та дотриманням усіх стандартів обслуговування;
- ведення внутрішньої бухгалтерії готелю та ресторану, формування щомісячної фінансової звітності, планування бюджету, контроль витрат, закупок і раціонального використання матеріальних, фінансових, трудових ресурсів, проведення ревізій, нарахування заробітної плати, контроль фінансової дисципліни, правильності виставлення рахунків, оплати послуг;
- робота з постачальниками та партнерами (пошук, укладення договорів, замовлення продуктів та господарських товарів, розрахунки, формування актів звірок);
- пошук персоналу, адаптація і його навчання, мотивація, оптимізація його чисельності в залежності від розвитку комерційної діяльності комплексу, управління більше 20 осіб;
- бронювання номерів та додаткових послуг в програмі PMS Cloud, робота з системами бронювання Booking.com Extranet, Hotels24 і ресторанною програмою Poster;
- вивчення і моніторинг попиту споживачів і конкурентоспроможність, розробка стратегії ціноутворення і продажу;
- розробка і впровадження рекомендацій щодо підвищення продажів номерів і додаткових послуг в готелі та підвищення продаж у ресторані;
- робота з груповими бронюваннями, організація банкетів, весіль та корпоративних заходів;
- брала участь у розробці меню ресторану та створення технологічних карт;
- ведення соціальних мереж Facebook та Instagram;
- вирішення конфліктних ситуацій, робота з відгуками гостей.
За два роки роботи вдалося:
- створити дружню та продуктивну команду, яка готова працювати на результат, допомагаючи один одному;
- підвищити прибутковість готелю за рахунок збільшення % прямих продаж;
- підвищити рейтинг комплексу на Booking.com і Google;
- розробити Внутрішні правила проживання у готелі та буклет «Пам’ятка гостя»;
- збільшити заселеність готелю у низький сезон;
- збільшити прибутковість ресторану за рахунок відвідування закладу гостей, які не проживали у готелі.
Адміністратор готелю та ресторану
Відпочинковий комплекс «Хижки»
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 года 7 месяцев
04.2016 - 11.2018
Ключевая информация
Користувач ПК, MS Office, 1C,
PMS cloud, Travelline, Otelms, EasyMS,
Poster, Binotel, Checkbox, Бітрікс CRM, Servio.
Люблю працювати з гостями/клієнтами, комунікабельна, відповідальна, вмію знайти підхід до гостей та чути їх потреби, працюю на результат.
Буду рада співпраці.
Училась в 2 заведениях
Тернопільський національний економічний університет
Фінанси
Тернопіль, 2009
Бурштинський енергетичний коледж Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
Банківська справа
Бурштин, 2006
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Міжнародний готельний марафон
Онлайн
участь у конференціях та зборах Асоціації готельєрів та власників садиб Яремчанщини
2017-2019
ІІІ Всеукраїнський готельний форум
Семінар на тему «Доходний мікс: як отримати прибуток на проведенні корпоративів. Прийом іноземних груп»
Тренінг на тему «Секрети успішної комунікації»
ІІ Всеукраїнський готельний форум
Христина
Христина
Менеджер, адміністратор
Ивано-Франковск
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: посменная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад