Работал в 2 компаниях 2 года 4 месяца
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Менеджер-адміністратор
СОК Афіни
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 4 месяца
06.2023 - 10.2024
офіціант
frans.ua
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
10 месяцев
01.2022 - 11.2022
Став одним з найкращих офіціантів
Ключевая информация
Взаємодія з клієнтами – досвід комунікації з клієнтами для вирішення питань заселення, виселення та інших проблем.
Рішення конфліктів – навички швидкого та ефективного вирішення проблем, що виникають під час проживання гостей.
Оперативність та багатозадачність – здатність працювати з кількома запитами одночасно, вирішуючи питання в режимі реального часу.
Комунікація та клієнтоорієнтованість – вміння ефективно спілкуватися та забезпечувати високий рівень сервісу.
Учился в 1 заведении
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
менеджементу
Дніпро, 2024
Курсы, тренинги, сертификаты
менеджер з продажу
Навички продажів – вміння ефективно презентувати та продавати продукти або послуги клієнтам. Ведення переговорів – здатність знаходити компроміси та досягати вигідних умов для обох сторін. Робота з клієнтами – досвід у побудові довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їхніх потреб. Навички роботи з CRM-системами – вміння працювати з системами управління клієнтськими базами для аналізу та підвищення ефективності продажів.
Ярослав Олександрович
Ярослав Олександрович
Direct manager
Каменское, Днепропетровская обл.
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад