Працював в 2 компаніях   2 роки 4 місяці

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Менеджер-адміністратор

СОК Афіни

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 4 місяці

06.2023 - 10.2024

Як менеджер-адміністратор на базі відпочинку, я відповідав за процес бронювання, заселення та виселення гостей. Окрім цього, забезпечував оперативне вирішення будь-яких проблем, які виникали під час їхнього проживання, щоб гарантувати комфортні умови та приємні враження для кожного клієнта.

офіціант

frans.ua

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

10 місяців

01.2022 - 11.2022

Обслуговування клієнтів
Став одним з найкращих офіціантів

Ключова інформація

Організація та управління процесами бронювання – досвід ефективного керування системою бронювання та контролю за розміщенням гостей.
Взаємодія з клієнтами – досвід комунікації з клієнтами для вирішення питань заселення, виселення та інших проблем.
Рішення конфліктів – навички швидкого та ефективного вирішення проблем, що виникають під час проживання гостей.
Оперативність та багатозадачність – здатність працювати з кількома запитами одночасно, вирішуючи питання в режимі реального часу.
Комунікація та клієнтоорієнтованість – вміння ефективно спілкуватися та забезпечувати високий рівень сервісу.

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"

менеджементу

Дніпро, 2024

Курси, тренінги, сертифікати

менеджер з продажу

Дніпро, 2023

Навички продажів – вміння ефективно презентувати та продавати продукти або послуги клієнтам. Ведення переговорів – здатність знаходити компроміси та досягати вигідних умов для обох сторін. Робота з клієнтами – досвід у побудові довгострокових відносин з клієнтами, розуміння їхніх потреб. Навички роботи з CRM-системами – вміння працювати з системами управління клієнтськими базами для аналізу та підвищення ефективності продажів.

Ярослав Олександрович

Direct manager

Кам'янське, Дніпропетровська обл.

20 000 грн.

21 рік

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому