Работала в 1 компании   3 месяца

Другое

оператор call-centre

аделина

Другое

2 месяца

07.2021 - 09.2021

Ключевая информация

Тайм менеджмент Планування Оцінювання Відповідальність Набір команди Робота з людьми Аналіз задач Керування ризиками Керування якістью Утримання працівників Делегування та розділення відповідальності Особиста продуктивність Налагодити відносини із замовником та командою Досягнення якості, здати роботу у строки та в рамках бюджету Розподілити навантаження та мотивувати команду Introduction to Agile Project Plan Menagement Jira/Confluence Srum/Kanban

Училась в 1 заведении

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Міжнародний ІТ-менеджмент

Харків, 2024

Владеет языками

Английский

выше среднего

Дополнительная информация

Особисті якості

Є сертифікат, є фотографії робіт

Крістіна

Бровіст

Харьков

21 год

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 3 месяца назад