Работала в 1 компании 3 месяца
Другое
оператор call-centre
аделина
Другое
2 месяца
07.2021 - 09.2021
Ключевая информация
Тайм менеджмент Планування Оцінювання Відповідальність Набір команди Робота з людьми Аналіз задач Керування ризиками Керування якістью Утримання працівників Делегування та розділення відповідальності Особиста продуктивність Налагодити відносини із замовником та командою Досягнення якості, здати роботу у строки та в рамках бюджету Розподілити навантаження та мотивувати команду Introduction to Agile Project Plan Menagement Jira/Confluence Srum/Kanban
Училась в 1 заведении
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Міжнародний ІТ-менеджмент
Харків, 2024
Владеет языками
Английский
выше среднего
Дополнительная информация
Особисті якості
Є сертифікат, є фотографії робіт
Крістіна
Крістіна
Бровіст
Харьков
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 7 месяцев назад